Τα σημαντικότερα SEO Ranking Factors στον Τουριστικό Κλάδο (2017)

Σε ότι αφορά την Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης, ή κοινώς SEO, δεν υπάρχει μία προσέγγιση που να εξυπηρετεί ταυτόχρονα όλους τους πελάτες και όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους. Το ίδιο ισχύει και για το SEO στον Ταξιδιωτικό κλάδο.

Παλαιότερα, όταν θέλαμε να μάθουμε περισσότερα σχετικά με έναν προορισμό που μας ενδιέφερε, επισκεπτόμασταν ένα τοπικό ταξιδιωτικό γραφείο. Αυτές οι μέρες όμως έχουν περάσει πια ανεπιστρεπτί.

Για την ακρίβεια, οι περισσότεροι Post-Millennials (ή αλλιώς Γενιά Ζ), η γενιά με τους ανερχόμενους «ψηφιακούς καταναλωτές», δε γνωρίζουν καν την ύπαρξη αυτών των γραφείων.

Το Searchmetrics δημοσίευσε πρόσφατα μία ενδιαφέρουσα έρευνα σχετικά με τους παράγοντες κατάταξης («ranking factors») των ταξιδιωτικών ιστοσελίδων, στην οποία τονίζει τους σημαντικότερους, τις διαφορές συγκριτικά με άλλους κλάδους, καθώς και τους παράγοντες που μπορούν να βοηθήσουν στο να ξεχωρίσει μία ταξιδιωτική ιστοσελίδα από τον ανταγωνισμό.

Έτοιμοι να προχωρήσουμε στις λεπτομέρειες;

seo-taksidiotikou-kladou-paragontes-katatakshs-1

Τι διαφέρει στο SEO του Ταξιδιωτικού κλάδου;

Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει το SEO του ταξιδιωτικού κλάδου να διαφέρει και να χρήζει «ιδιαίτερης προσοχής»;

Αρχικά, ο ταξιδιωτικός και τουριστικός κλάδος είναι μία κερδοφόρα αγορά των 2,3 τρις δολαρίων (ναι, τρις!). Σε αυτήν την Online Τουριστική Βιομηχανία, μπορεί κανείς να βρει online ταξιδιωτικά πρακτορεία, γνωστούς ιστότοπους σύγκρισης τιμών, εταιρείες ταξιδιωτικών μεταφορών, ακόμη και πλατφόρμες έμπνευσης ταξιδιών που προσελκύουν εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως.

Πώς μπορεί κάποιος να ξεχωρίσει σε μια τέτοια κορεσμένη αγορά, χωρίς να ξοδεύει μια περιουσία στη διαφήμιση;

Ίσως ακούγεται σαν τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία να μονοπωλούν τη βιομηχανία. Ωστόσο, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Phocuswright, το συνδυαστικό μερίδιο αγοράς των OTAs(Online Travel Agencies) δεν θα υπερβαίνει το 41% μέχρι το 2020, αφήνοντας χώρο σε άλλους παίκτες της βιομηχανίας να ξεχωρίσουν και να διεκδικήσουν το δικό τους μερίδιο αγοράς. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία εξατομικευμένη στρατηγική SEO, που θα επιτρέψει σε έναν ιστότοπο να ξεχωρίσει στα κορυφαία αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όπως το Google και το Bing, για αναζητήσεις σχετικά με ταξίδια.

Ας είμαστε ειλικρινείς. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για την έκθεση ενός brand απ’ ότι όταν οι παροχές και το περιεχόμενο του είναι συναφή με τις προτιμήσεις και ανάγκες ενός χρήστη. Αυτού του είδους η έκθεση είναι που θα οδηγήσει τελικά και στην αύξηση των πωλήσεων.

Οι 4 Κορυφαίοι Παράγοντες Κατάταξης για SEO στον Ταξιδιωτικό Κλάδο

Σίγουρα, ένας τρόπος για να ξεκινήσετε μια στρατηγική SEO για ταξίδια είναι το matching μεταξύ των προθέσεων ενός χρήστη και σχετικών σημαντικών λέξεων-κλειδιών. Όμως, πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι το περιεχόμενό σας, αν κανείς δεν μπορεί να το βρει ή να το συναντήσει κατά την αναζήτηση του στο διαδίκτυο;

seo-taksidiotikou-kladou-paragontes-katatakshs-2

Όσον αφορά στους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν το SEO στον ταξιδιωτικό κλάδο, υπάρχει κάποιες διαφορές σε σχέση με τους αυτούς που ισχύουν γενικά.

Σαφώς, ένας τεχνικά «υγιής» και εύκολα προσπελάσιμος («indexable») ιστότοπος αποτελεί βασική προτεραιότητα, όμως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που είναι εξίσου σημαντικοί.

#1: Bullets-per-List

Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες παράγοντες κατάταξης είναι οι Κουκκίδες-ανά-Λίστα (bullets-per-list). Εξαιρουμένης της πρώτης θέσης, τα κορυφαία 10 αποτελέσματα που σχετίζονται με ταξίδια περιέχουν, κατά μέσο όρο ,σχεδόν τέσσερις περισσότερες κουκκίδες στις σελίδες προορισμού τους, σε σύγκριση με το σημείο αναφοράς.

Ίσως να μας προκαλεί κάποια έκπληξη αυτό, όμως από την άλλη…

Είναι αυτό που ουσιαστικά περιμένει να συναντήσει ένας χρήστης, όταν επισκέπτεται έναν ταξιδιωτικό ιστότοπο: Σαφείς, λεπτομερείς και διατεταγμένες πληροφορίες που επιτρέπουν εύκολη πλοήγηση και κατανόηση.

Αυτό που επιθυμούμε όλοι, από μια σελίδα κράτησης ξενοδοχείων μέχρι μια πλατφόρμα σύγκρισης προορισμών, είναι ένα πλούσιο και χρήσιμο περιεχόμενο που θα μας βοηθήσει στη λήψη της αγοραστικής μας απόφασης.

Είναι πιθανό να έχετε το πιο ενδιαφέρον και ελκυστικό περιεχόμενο στα landing pages του κορυφαίων προορισμών σας. Μπορείτε να προσφέρετε τις πιο χρήσιμες πληροφορίες σε κάθε χρήστη που τις αναζητά. Όμως, αν το περιεχόμενό σας είναι διαμορφωμένο σε μία, τεράστια και εξαιρετικά βαρετή παράγραφο, χωρίς σαφή διάταξη, τότε…

Είναι σαφές πως ήρθε η ώρα της αλλαγής!

#2: Αριθμός λέξεων

Η καταμέτρηση λέξεων («word count») είναι ένας από τους παράγοντες κατάταξης που διαδραματίζουν ακόμα μεγαλύτερο ρόλο στην ταξιδιωτικό κλάδο – σε σύγκριση με τον γενικό μέσο όρο. Οι ταξιδιωτικοί ιστότοποι που κατατάσσονται στα κορυφαία 10 αποτελέσματα για συναφείς όρους αναζήτησης, έχουν κείμενα με πάνω από 2500 λέξεις στο σώμα της σελίδας προορισμού!

Οι κορυφαίες σελίδες στην ταξιδιωτική βιομηχανία έχουν 57% περισσότερες λέξεις από τον γενικό μέσο όρο όλων των κλάδων.

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει μόνο σε ένα συμπέρασμα …

Οι λέξεις έχουν σημασία! Διατηρήστε το περιεχόμενό σας σαφές, ολοκληρωμένο και σχετικό. Όσο το περιεχόμενό σας σχετίζεται με τις προθέσεις αναζήτησης του χρήστη και του προσφέρει ικανοποιητική απάντηση στα ερωτήματά του, είναι πολύ πιθανότερο να επισημανθεί ως σχετικό -και να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα Αναζήτησης.

#3: Εικόνες

Φαίνεται ότι οι περισσότεροι ιστότοποι σχετικά με ταξίδια, που εμφανίζονται στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης, τείνουν να χρησιμοποιούν μεγαλύτερο αριθμό εικόνων και φωτογραφιών στο περιεχόμενό τους.

Αυτό θα λέγαμε πως δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη, σωστά;

Συνηθισμένο Παράδειγμα: Ψάχνεις αεροπορικά εισιτήρια Ryanair και βρίσκεις μια εκπληκτική προσφορά για Βαρκελώνη. Ποιος δεν θα ήθελε να δει μια συλλογή από μαγευτικές εικόνες της πόλης, πριν κάνει την κράτησή του; Ή να δει τη θέα από το ξενοδοχείο που πρόκειται κλείσει για τον επόμενο Χριστουγεννιάτικο προορισμό του; Μάλλον αυτό είναι που περιμένουμε όλοι όταν επισκεπτόμαστε έναν ταξιδιωτικό ιστότοπο.

Ας μην μπερδευόμαστε όμως!

Η απλή προσθήκη τυχαίων φωτογραφιών σε διάφορα σημεία των σελίδων προορισμού ενός ιστότοπου δεν εγγυάται σε καμία περίπτωση κάποια απίστευτη ροή εσόδων.

Οι εικόνες είναι το ιδανικό μέσο για την ενίσχυση του γραπτού περιεχομένου και της Εμπειρίας Χρήστη. Μην διστάσετε να χρησιμοποιήσετε μια καλή εικόνα που θα αυξήσει τη συνολική αξία και σχετικότητα (relevance) του περιεχομένου σας. Εξάλλου, το μέγεθος του αρχείου της εικόνας δεν είναι τόσο σημαντικό για τον ταξιδιωτικό κλάδο (Oops, Spoiler Alert!).

#4: Εσωτερικοί σύνδεσμοι

Το internal linking («εσωτερική σύνδεση») είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ο κάθε ιστότοπος πρέπει να στοχεύει σε μία σαφή δομή εσωτερικής σύνδεσης, δηλαδή κατάλληλα silo περιεχομένου που να επιτρέπουν την εύκολη ροή του λεγόμενου «SEO juice» και να βοηθούν τους χρήστες ώστε να πλοηγούνται εύκολα.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μεγάλους ιστότοπους με εκατοντάδες χιλιάδες,  ή και εκατομμύρια επιμέρους σελίδες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η εσωτερική σύνδεση αποδεικνύεται πιο σημαντική από ποτέ. Αυτός είναι και ο λόγος που οι περισσότεροι ταξιδιωτικοί ιστότοποι στην πρώτη σελίδα της Google χρησιμοποιούν περισσότερες από 150 εσωτερικές συνδέσεις στις σελίδες προορισμού τους, συγκεκριμένα 23% περισσότερες από τον μέσο όρο.

Προσπάθησε να θυμηθείς την τελευταία φορά που αναζήτησες έναν ταξιδιωτικό προορισμό και δεν ήσουν σίγουρος αν αυτό είναι το καλύτερο μέρος για να επισκεφθείς. Τι έκανες;

Το πιο πιθανό είναι να πραγματοποίησες μία νέα αναζήτηση στο Google για έναν διαφορετικό προορισμό.

Δε θα ήταν υπέροχο να βρεις αυτόν τον άλλο προορισμό μόνο με ένα κλικ στην ιστοσελίδα στην οποία ήδη πλοηγείσαι; Πιθανότατα θα παρέμενες στην ιστοσελίδα λίγο περισσότερο για να συγκρίνεις μερικούς προορισμούς που βρήκες και σε ενδιέφεραν. Αυτό δε θα έδινε σε αυτό τον ιστότοπο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;

Ίσως σιγά σιγά έχουμε αρχίσει να μπαίνουμε στο νόημα…

Η εσωτερική σύνδεση και η σωστή δομή των links δεν είναι μόνο για τα bots αναζήτησης, αν και φυσικά παίζουν σημαντικό ρόλο και για αυτά. Μια κατανοητή δομή σύνδεσης προσφέρει στους χρήστες την ευκαιρία να πλοηγηθούν, να αναζητήσουν, ακόμη και να συγκρίνουν διαφορετικούς προορισμούς (ή τιμές, αξιοθέατα, δωμάτια ξενοδοχείων – εξαρτάται την περίπτωση), όλα σε έναν ιστότοπο. Τον δικό σας ιστότοπο.

Ένας ευχαριστημένος χρήστης, που έχει ικανοποιήσει τις ανάγκες του σε έναν ιστότοπο είναι πολύ πιθανότερο να “εμπιστευτεί” ξανά τον συγκεκριμένο ιστότοπο όταν έρθει η ώρα για την τελική του αγορά ή κράτηση, δηλαδή όταν βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο του «αγοραστικού ταξιδιού» του (γνωστό ως «customer funnel»). Αυτή η διαδρομή έχει εν μέρει καλλιεργηθεί χάρη στην καλά δομημένη και λογική εσωτερική σύνδεση του περιεχομένου μέσα στον ιστότοπο.

Οι «χρυσοί κανόνες» του SEO

Σίγουρα, οι παράγοντες κατάταξης που αφορούν το SEO του ταξιδιωτικού κλάδου έχουν κάποιες διαφορές σε σχέση με τους γενικούς κανόνες. Ωστόσο, η σημασία κάποιων συγκεκριμένων παραγόντων παραμένει «χρυσή», ανεξάρτητα από τον εκάστοτε επιχειρηματικό κλάδο.

#1 Επικεφαλίδες

Ανεξάρτητα από το πόσο “πλούσιο” είναι το περιεχόμενο μιας σελίδας προορισμού, αν δεν υπάρχει μια σαφής δομή τότε το πιθανότερο είναι αυτή η σελίδα να μην εξυπηρετεί τον σκοπό ύπαρξης της.

Ποια θα μπορούσε να είναι η καλύτερη ένδειξη δομής περιεχομένου από την επικεφαλίδα 1 («Heading 1»). Μια σαφής και ορατή επικεφαλίδα που περιγράφει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι χρήσιμη τόσο για τον τελικό χρήστη, όσο και για τις μηχανές αναζήτησης που πρέπει να προβάλλουν, κατηγοριοποιήσουν και ταξινομήσουν το περιεχόμενο, με βάση τη συνάφεια τους με το ερώτημα αναζήτησης (search query).

#2 Αριθμός των Backlinks

Ένας άλλος “τεχνικός” παράγοντας που παραμένει σημαντικός, ανεξάρτητα από τον επιχειρηματικό κλάδο, είναι ο αριθμός των backlinks που λαμβάνει ένας ιστότοπος. Τα backlinks είναι οι εξωτερικοί σύνδεσμοι που οδηγούν σε ένα ιστότοπο και κατά αυτό τον τρόπο δείχνουν την εξουσία και την αξιοπιστία του. Η εξουσία («authority») και η αξιοπιστία («trustworthiness») είναι μείζονα χαρακτηριστικά που λαμβάνει υπόψη η Google.

#3 Δείκτες Συμπεριφοράς Χρηστών

Οι Μετρήσεις Συμπεριφοράς (metrics) των χρηστών είναι ουσιαστικά δείκτες διαφόρων συμπεριφορών και αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Κάποιοι δείκτες, όπως το Click-through Rate (o λόγος των χρηστών που κλίκαραν έναν σύνδεσμο -ή διαφήμιση- προς αυτούς που τον είδαν), το Time on Site (χρόνος στον ιστότοπο) και το Bounce Rate (ρυθμός εγκατάλειψης της σελίδας), μπορούν πραγματικά να δείξουν, το κατά πόσο είναι ή δεν είναι σχετικό και ελκυστικό το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Αυτοί οι δείκτες λαμβάνονται υπόψη και από τις μηχανές αναζήτησης για την κατάταξη μίας ιστοσελίδας.

Ας μη ξεχνάμε πως το Google (και οι άλλες μηχανές αναζήτησης) εργάζονται συνεχώς ώστε να προσφέρουν το πιο συναφές και αξιόπιστο αποτέλεσμα που ταιριάζει με την πρόθεση αναζήτησης ενός χρήστη. Ουσιαστικά, αυτό είναι το μοναδικό προϊόν που προσφέρει μια μηχανή αναζήτησης: χρήσιμες και σχετικές πληροφορίες που παρέχουν λύση στις διάφορες ανάγκες των χρηστών.

“Fun Facts” που προσθέτουν αξία στο SEO του ταξιδιωτικού κλάδου

Έρχεται η στιγμή λοιπόν που έχεις σχεδιάσει λεπτομερώς την SEO στρατηγική σου, έχεις ακολουθήσει όλα τα «πρέπει» και τα «μη» και θέλεις επιτέλους να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό.

Ποιο είναι το επόμενο σου βήμα;

Αν και δεν επηρεάζουν άμεσα το SEO, υπάρχουν κάποια ενδιαφέροντα tips στα οποία αξίζει να επενδύσεις και που μπορούν να προσθέσουν αξία στο brand σου.

#1: Αποφυγή του AdSense

Παρόλο που ο αριθμός των Adlinks μιας ιστοσελίδας δεν αποτελεί παράγοντα κατάταξης, η Google τα τελευταία χρόνια πιέζει για φιλικές προς το χρήστη σελίδες προορισμού. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, θα ήταν προτιμότερο να δίνεται προτεραιότητα στην χρηστικότητα μιας σελίδας προορισμού, καθώς η αντίθετη περίπτωση θα μπορούσε να οδηγήσει σε πτώση της κατάταξης της Google.

Αν το AdSense είναι απαραίτητο για την επιχείρησή σου, προσπάθησε να βρεις μια ενδιάμεση λύση. Ίσως η τοποθέτηση επιπλέον διαφημίσεων και προσφορών αργότερα στη διαδικασία κράτησης να είναι η καλύτερη εναλλακτική, διατηρώντας έτσι τις σελίδες προορισμού καθαρές χωρίς διαφημίσεις.

#2: Μεγάλα Μεγέθη Αρχείων

Τα τελευταία χρόνια η Google προωθεί μια νέα εποχή γρήγορης φόρτωσης των ιστοσελίδων, που προσφέρουν καλύτερη εμπειρία χρήστη ακόμη και στις χειρότερες συνδέσεις δικτύου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τόσες πολλές εταιρείες εργάζονται για την ελαχιστοποίηση του αρχείων (file size) του ιστότοπου τους. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει και στον ταξιδιωτικό κλάδο.

Οι ιστότοποι που κατατάσσονται στα κορυφαία 10 SERP (Search Engine Results Page) στον κλάδο των ταξιδίων είναι κατά μέσο όρο 40% μεγαλύτεροι από το μέσο όρο.

Έτσι κι αλλιώς, μάλλον χρειάζεται κάτι παραπάνω από μερικές εκατοντάδες λέξεις και λίγες εικόνες, για να προσφέρει ένας ιστότοπος περιεχόμενο στοχευμένο στις micro-moments ενός χρήστη και να ικανοποιεί την πρόθεση του.

#3: Χρήση σύνδεσης HTTPS

Η HTTPS δεν αποτελεί ένα προνόμιο λίγων, όπως συνηθιζόταν κάποτε. Το 45% των ιστότοπων που κατατάσσονται συνολικά στις πρώτες 10 θέσεις χρησιμοποιούν κρυπτογραφημένη μεταφορά δεδομένων.

Ωστόσο, όσον αφορά τον ταξιδιωτικό κλάδο, μόνο το 21% των κορυφαίων 10 ιστότοπων χρησιμοποιεί μια σύνδεση HTTPS.

Και αυτό είναι μια μεγάλη ευκαιρία για το SEO.

seo-taksidiotikou-kladou-https-kryptografhsh-paragontes-katatakshs-3

Το Google τα τελευταία χρόνια ευνοεί τους κρυπτογραφημένους ιστότοπους. Η παροχή όλων των διευθύνσεων URL του ιστότοπού σας μέσω μιας ασφαλούς σύνδεσης (όχι μόνο των σελίδων της διαδικασίας κράτησης) μπορεί να προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των μη κρυπτογραφημένων ιστότοπων των ανταγωνιστών σας.

#4: Χρόνος Φόρτωσης Ιστότοπου

Όσον αφορά τον μέσο χρόνο φόρτωσης ενός ιστότοπου, οι κορυφαίοι του κλάδου ταξιδιών έχουν χρόνο φόρτωσης που υπερβαίνει τα 10 δευτερόλεπτα – πάνω από 3 δευτερόλεπτα πιο αργά σε σύγκριση με τα γενικά σημεία αναφοράς.

Με απλά λόγια, μην σκεφτείτε καν να θυσιάσετε την ποιότητα του περιεχομένου σας για χάρη ενός βελτιωμένου χρόνου φόρτωσης.

Αντί να ψάχνετε για μια λύση σε συντομότερες διευθύνσεις URL, βελτιστοποιήστε, εμπλουτίστε και προσαρμόστε το περιεχόμενό σας ώστε να ταιριάζει με τις ανάγκες των επισκεπτών σας.

#5: Social Channels και Διανομή Περιεχομένου

Υπάρχει μία πολύ ιδιαίτερη νόρμα στον κλάδο του ταξιδιού, όσον αφορά τη χρήση κοινωνικών καναλιών.

Είναι η τελευταία επιλογή για τη διανομή ψηφιακού περιεχομένου!

social-media-marketing-kai-seo-4

Οι κορυφαίοι του ταξιδιωτικού τομέα δημιουργούν  μόνο το 10% των social counts (δείκτες δράσεων των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα), από αυτά του γενικού σημείου αναφοράς άλλων κλάδων, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο ή τα μέσα ενημέρωσης. Θα μπορούσε στο σημείο αυτό να ρωτήσει κάποιος…

Πώς επηρεάζει το Social Media Marketing την κατάταξη οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης;

Σίγουρα, δεν υπάρχει άμεση ένδειξη ότι η δημοσίευση του περιεχομένου σας και η διαφήμισή σας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να βελτιώσει την κατάταξή σας. Ωστόσο, μέσω των social media, μπορεί κάποιος να αυξήσει την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα του και να εκθέσει το περιεχόμενο του σε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό.

Τώρα φανταστείτε να μοιράζεστε μια δημοσίευση στο blog σας σχετικά με  “τα καλύτερα μέρη για να ταξιδέψεις φθηνά στην Ευρώπη”. Χιλιάδες χρήστες που αναζητούν τον νέο προορισμό των διακοπών τους πρόκειται να κάνουν μια επίσκεψη στο blog και – μαντέψτε – να το διαβάσουν. ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΩ.

Εάν αυτό δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσετε και να αυξήσετε τους Δείκτες Συμπεριφοράς Χρηστών (ναι, αυτούς που αναφέραμε πρωτύτερα), τότε τι είναι;

Αυτή είναι η στιγμή που μια επιτυχημένη social στρατηγική δεν είναι απλά χρήσιμη, αλλά αναγκαία. Ειδικά για κάποιον που επιθυμεί κάτι παραπάνω από κάποια blog posts τα οποία εμφανίζονται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μπορεί να σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό, σε μια εποχή που βασίζεται ολοένα και περισσότερα στα κοινωνικά μέσα.

Έτοιμοι για την κορυφή; Όχι τόσο γρήγορα…

seo-taksidiotikou-kladou-paragontes-katatakshs-apogeiose-thn-epixeirhsh-sou

Η προσπάθεια βελτίωσης των σημαντικότερων παραγόντων κατάταξης του κάθε κλάδου, καθώς και των γενικά ισχυόντων, είναι ο τρόπος που πρέπει να προχωρήσει κάποιος.

Τι γίνεται όμως αν το να προχωράς βήμα-βήμα δεν έχει αποτέλεσμα;

Αν κάτι δεν πηγαίνει σύμφωνα με το σχέδιο;

Η προσπάθεια επίτευξης της μέγιστης επίδοσης σε ένα τέτοιο κορεσμένο περιβάλλον απαιτεί μια προσεκτικά οργανωμένη προσέγγιση. Μία προσέγγιση που θα σας επιτρέψει να δώσετε προτεραιότητα στις ενέργειες βελτιστοποίησης που θα σας προσφέρουν τη μεγαλύτερη απόδοση.

Διαφορετικά, πρόκειται για μια νοοτροπία του τύπου «τα δοκιμάζουμε όλα και ότι βγει», με αμφίβολα αποτελέσματα.

Ίσως τώρα να έχετε καταλάβει τι χρειάζεται για να φτάσετε στην κορυφή;

Ας μιλήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση