Κατασκευή eshop με wordpress: 7 Tips για να εκτοξεύσετε τις πωλήσεις σας 

Σε περίπτωση που δραστηριοποιείστε επαγγελματικά στο χώρο του ecommerce, τότε πιθανότατα ξέρετε ήδη το πόσο αξιόπιστη είναι η κατασκευή eshop με WordPress.  

Κάθε χρόνο που περνά, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους online, καταργώντας τα στενά όρια των γεωγραφικών τους περιορισμών. Με τόσο μεγάλο πλήθος και εύρος ανταγωνιστών, το να έχετε καλοφτιαγμένο και σωστά optimized eshop δεν είναι απλά best practice για την επιτυχία της επιχείρησής σας – είναι απόλυτα αναγκαίο! 

Παρακάτω λοιπόν θα εξετάσουμε βήμα-βήμα μερικά από τα πράγματα που πρέπει να έχετε στο νου σας σχετικά με την κατασκευή eshop και το ecommerce web design, και ειδικότερα με την κατασκευή eshop με WordPress. Έτσι θα μπορέσετε να μετατρέψετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σας σε παντοδύναμο εργαλείο ανάπτυξης για το brand και την επιχείρησή σας! 

1. Bρείτε τη σωστή πλατφόρμα και τα εργαλεία που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες σας 

Για να εξασφαλίσετε την ομαλή λειτουργία του eshop σας, το πρώτο βήμα ξεκινά πριν καν ξεκινήσετε το σχεδιασμό του. Δεν υπάρχει τίποτα σημαντικότερο από το να επιλέξετε τη σωστή πλατφόρμα και τα εργαλεία που ταιριάζουν στις ανάγκες σας. 

Εξ’ ορισμού, η πλατφόρμα CRM του WordPress είναι σχεδιασμένη για να είναι φιλική προς το χρήστη και να σας παρέχει ευελιξία και αξιοπιστία. Γι’ αυτό αποτελεί και την ιδανική βάση για να χτίσετε το eshop σας. Αυτό που καθιστά το WordPress τη νούμερο ένα επιλογή για τις ανάγκες του eshop σας, όμως, είναι ο συνδυασμός του με ένα εξειδικευμένο ecommerce plugin όπως το WooCommerce

Ειδικά φτιαγμένο για να ενισχύει τo WordPress με ένα μεγάλο εύρος από λειτουργίες απαραίτητες για το ecommerce και τη λειτουργία του eshop σας, όπως η διαχείριση προϊόντων, παραγγελιών, αλλά και πληρωμών. 

Η κατασκευή eshop με WordPress σε συνδυασμό μ WooCommerce λοιπόν μπορεί ν’ αποτελέσει τον τέλειο ακρογωνιαίο λίθο για να βασίσετε την ανάπτυξη και τη λειτουργία σχεδόν οποιουδήποτε ηλεκτρονικού καταστήματος, είτε πρόκειται για ένα μικρό ecommerce storefront, είτε για το eshop μιας μεγάλης επιχείρησης B2C. 

2. Επενδύστε σε σωστό UI/UX design και περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη 

Όπως είναι αναμενόμενο βέβαια, για να είναι επιτυχημένο το eshop σας δεν αρκεί μόνο να είναι λειτουργικό και καλαίσθητο. Αν θέλετε να είναι όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικό, σημείο κλειδί είναι και το UX/UI design. 

Σύμφωνα με το uxcam.com

  • Κάθε $1 που επενδύεται σε UX οδηγεί σε έσοδα αυξημένα κατά $100 (δηλαδή έχει 9900% ROI) 
  • Το 39% των χρηστών θα φύγουν τελείως από τη σελίδα αν απαιτεί περισσότερο χρόνο για να φορτώσει από το κανονικό. 
  • Το 85% πιστεύει ότι η mobile εκδοχή ενός site πρέπει να είναι το ίδιο καλή η και καλύτερη από την desktop εκδοχή του. 
  • Το 88% είναι λιγότερο πιθανό να επιστρέψει σε μια σελίδα μετά από μια αρνητική εμπειρία. 
  • Συγκεκριμένα, μετά από μια αρνητική εμπειρία με συγκεκριμένο brand, είναι 62% λιγότερο πιθανό για το μέσο χρήστη να ΜΗΝ έχει μελλοντικές συναλλαγές με το συγκεκριμένο brand. 

Εν ολίγοις, ειδικά στο χώρο του ecommerce, όπου τα conversions μεταφράζονται άμεσα σε έσοδα, το UI/UX και η φιλικότητα προς το χρήστη είναι σημαντικότερα από ποτέ. 

Αντίστοιχα, το καλό UI/UX design του eshop σας μπορεί να αποδειχθεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που όχι μόνο θα σας διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές σας, αλλά και θα σας βοηθήσει ν’ αποκτήσετε πελάτες που επιστρέφουν ξανά και ξανά στα προϊόντα σας. 

3. Βελτιστοποιήστε την αρχιτεκτονική και το περιεχόμενο του eshop σας για μηχανές αναζήτησης 

Δεν αποτελεί πλέον έκπληξη για κανέναν το πόσο σημαντικό είναι το SEO για το ecommerce. 

Το SEO επηρεάζει άμεσα το πόσο εύκολα μπορούν ν’ ανακαλύψουν τα προϊόντα σας οι πιθανοί πελάτες που ήδη ψάχνουν να μάθουν περισσότερα γι’ αυτά ή και να ολοκληρώσουν άμεσα τις αγορές τους. 

Αυτό που ίσως δεν είναι το ίδιο προφανές, όμως, είναι ότι το SEO δεν αφορά μόνο το content ενός eshop, αλλά ξεκινά από την ίδια την αρχιτεκτονική του. Γι’ αυτό το λόγο είναι σημαντικό να λάβετε υπόψιν τα best practices του SEO από πολύ νωρίς στη διαδικασία της κατασκευής eshop με WordPress. 

  • Οργανώστε τις κατηγορίες και τις υποκατηγορίες των προϊόντων σας λογικά, με βάση τον τρόπο σκέψης με τον οποίο θα τα αναζητούσαν οι πελάτες σας. 
  • Χρησιμοποιήστε σύντομα και ξεκάθαρα URLs που περιέχουν τα σχετικά keywords 
  • Δώστε προτεραιότητα σε μια ξεκάθαρη λογική internal linking από και προς κάθε κατηγορία, προϊόν, και σελίδα του eshop σας 

Μ’ αυτό τον τρόπο θα διευκολύνετε τις μηχανές αναζήτησης να κάνουν crawl και index τις σελίδες σας και να δώσουν στις σημαντικότερες απ’ αυτές τη σημασία που απαιτείται. 

Παράλληλα θα προσφέρετε στους επισκέπτες του eshop σας μια καλύτερη εμπειρία περιήγησης, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε άμεση βελτίωση της κατάταξης σας στις μηχανές αναζήτησης, να οδηγήσει περισσότερο organic traffic στα προϊόντα σας, αλλά και να αυξήσει τα έσοδά σας. 

4. Βεβαιωθείτε ότι έχει γίνει σωστά η διασύνδεση του eshop σας με ERPs και τραπεζικά συστήματα συναλλαγών 

Εντάξει – ένας από τους επισκέπτες του eshop σας θέλει να αγοράσει ένα από τα προϊόντα σας. Συγχαρητήρια! 

Και τώρα τι γίνεται; 

  • Είναι το συγκεκριμένο προϊόν σε απόθεμα; 
  • Πώς μπορεί να πληρώσει ο πελάτης; 
  • Πού θα βρείτε τα στοιχεία του για να του το αποστείλετε; 
  • Πώς θα εκδώσετε τα απαραίτητα παραστατικά; 
  • Πώς θα ενημερώσετε το λογιστήριο ή την αποθήκη της επιχείρησής σας για τη συναλλαγή; 

Σ’ αυτά και άλλα πολλά τέτοια πρακτικά ερωτήματα έρχεται να δώσει απάντηση το σύστημα ERP (enterprise resource planning) που χρειάζεται να διασυνδέσετε με το eshop σας, αλλά και το αντίστοιχο σύστημα πληρωμών και τραπεζικών συναλλαγών. 

Στην κατασκευή eshop με WordPress, τα συστήματα ERP και τραπεζικών συναλλαγών μπορούν να σας λύσουν τα χέρια, αφού αυτοματοποιούν και εναρμονίζουν μεταξύ τους πολλές απαραίτητες λειτουργίες του ecommerce, από το πώς προβάλλονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων σας στις σελίδες τους μέχρι το πώς διαχειρίζεστε τα παραστατικά των συναλλαγών της επιχείρησής σας. 

Εκτός αυτού, η διασύνδεση του eshop σας με ERPs και τραπεζικά συστήματα συναλλαγών μπορεί να βελτιώσει δραματικά την εμπειρία των επισκεπτών της σελίδας σας και να διευκολύνει σε πολύ μεγάλο βαθμό τις αγορές τους – πράγμα που όπως είπαμε και παραπάνω είναι σημαντικό για τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος! 

5. Υλοποιήστε ένα ισχυρό σύστημα ασφαλείας για να διασφαλίσετε τα ευαίσθητα δεδομένα της επιχείρησής σας και των πελατών σας 

Όταν οι πελάτες σας σας εμπιστεύονται καθημερινά τα ευαίσθητα προσωπικά τους δεδομένα, από το όνομα και το τηλέφωνό τους μέχρι τα στοιχεία τραπεζικών πληρωμών, το να έχετε ένα ισχυρό σύστημα ασφαλείας και προστασίας των δεδομένων αυτών στο eshop σας είναι ύψιστης σημασίας. Αν το αμελήσετε, δεν ρισκάρετε μόνο το να χάσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας, αλλά και την πιθανότητα να υποστείτε σοβαρές οικονομικές και νομικές κυρώσεις. 

Ένα τέτοιο ισχυρό σύστημα ασφαλείας αποτελείται από πολλαπλά στρώματα προστασίας, μεταξύ των οποίων είναι η κρυπτογράφηση, τα firewalls και τα SSL certificates. Δεν αρκεί βέβαια μόνο η εγκατάστασή τους, αλλά και η συνεχής παρακολούθηση και αναβάθμιση στις τρέχουσες εκδόσεις τους. 

6. Επενδύστε σε υψηλής ποιότητας blog posts και άλλου είδους content που αφορά τα ενδιαφέροντα των πελατών σας 

Κάτι που πολλές επιχειρήσεις αμελούν κατά τη διαδικασία κατασκευής eshop με WordPress είναι το να προβλέψουν τις ανάγκες του eshop για ενδιαφέρον περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των επισκεπτών. 

Στην περίπτωση των eshops, το content αυτό μπορεί να πάρει τη μορφή περιγραφών των προϊόντων, blog posts, οδηγών αγοράς και χρήσης, FAQs. Το περιεχόμενο αυτού του είδους όχι μόνο συνεισφέρει στο SEO του eshop, αλλά και στο να δημιουργήσετε σχέσεις με τους πελάτες σας, να παρέχετε σημαντικές πληροφορίες και ενημέρωση, και – γιατί όχι; – την ευκαιρία να το μοιραστούν στα social media, αυξάνοντας έτσι ακόμα παραπάνω το brand visibility σας. 

7. Βεβαιωθείτε ότι όλα πηγαίνουν σφαίρα! 

Ακούγεται υπερβολικό να πούμε ότι στο ecommerce κάθε millisecond μετράει; 

Ίσως – αλλά δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα! 

Όπως είπαμε και παραπάνω, το να παρέχετε μια θετική εμπειρία περιήγησης στους επισκέπτες σας μπορεί να αποδειχθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ειδοποιός διαφορά ανάμεσα σ’ εσάς και τους ανταγωνιστές σας. 

Ένα από τα πλεονεκτήματα της κατασκευής eshop με WordPress είναι η ευελιξία που παρέχει η πλατφόρμα σε ό,τι έχει να κάνει με τη βελτιστοποίηση των τεχνικών χαρακτηριστικών του eshop σας. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα εξής: 

  • Ελαχιστοποιείστε το μέγεθος των εικόνων του site σας, αφού είναι ο πιο συνήθης ύποπτος για χαμηλές ταχύτητες. 
  • Για τον ίδιο λόγο, χρησιμοποιείστε μόνο τα απολύτως απαραίτητα plugins και scripts. 
  • Ενεργοποιείστε το browser caching για τα στοιχεία που χρησιμοποιούνται συχνά στις σελίδες σας, ώστε να μην χρειάζεται να φορτώνουν από την αρχή σε κάθε επίσκεψη. 
  • Χρησιμοποιείστε Content Delivery Network (CDN), ώστε να αποθηκεύετε τα στοιχεία του eshop σας σε διαφορετικούς servers παγκοσμίως, μειώνοντας τις καθυστερήσεις που οφείλονται σε γεωγραφική απόσταση. 
  • Βελτιστοποιείστε το eshop σας για χρήση από mobile συσκευές. 
  • Αναβαθμίστε συχνά τα plugins τους στις τελευταίες εκδόσεις τους 
  • Επενδύστε σε hosting υψηλής ταχύτητας και σταθερότητας 

Θέλετε ένα γρήγορο, εύχρηστο κι επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα; Επενδύστε στην κατασκευή eshop με WordPress και δείτε τις πωλήσεις σας να εκτοξεύονται! 

Συνοψίζοντας λοιπόν, η κατασκευή eshop με WordPress είναι πιθανόν η καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες τις επιχείρησής σας στο χώρο του ecommerce, όποιες κι αν είναι αυτές! 

Η σωστή επιλογή εργαλείων και plugins σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση του eshop σας για SEO, UI/UX, και γρήγορες ταχύτητες φόρτωσης μπορούν να εξασφαλίσουν ότι θα είναι τεχνικά άρτιο και θα προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία για τους επισκέπτες σας. Η προσοχή στην ασφάλεια των δεδομένων θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών σας, και το προσεκτικά επιλεγμένο content θα τους φέρει ένα βήμα πιο κοντά σας! 

Το αποτέλεσμα; 

Υψηλές θέσεις στις σελίδες των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, περισσότερο οργανικό traffic, ευχαριστημένοι πελάτες, υψηλότερες πωλήσεις και έσοδα! 

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για την κατασκευή eshop με WordPress, αλλά και για το πώς να μετατρέψετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σε κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας; Οι έμπειροι web developers της iTrust είναι στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσουν και να σας λύσουν κάθε απορία!  

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα! 

Αφήστε μια απάντηση