inbound marketing agency

Inbound Marketing

Χτίστε γερά θεμέλια και γίνετε ηγέτης στην αγορά σας

Ξεκινήστε σήμερα

Το Inbound Marketing είναι ο απόλυτος τρόπος να δημιουργήσετε μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη

Στον πυρήνα της, μία καμπάνια inbound marketing στοχεύει στο να βοηθήσει μια επιχείρηση να προσφέρει το σωστό content, στα σωστά άτομα, τη σωστή στιγμή. Είναι μια πελατοκεντρική, ειλικρινής και ηθική προσέγγιση στη στρατηγική digital marketing. Εξίσου σημαντικό είναι ότι ταιριάζει φυσικά με τη δημιουργία γερών θεμελίων μακροπρόθεσμης, βιώσιμης ανάπτυξης για την επιχείρησή σας.

Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές καμπάνιες και φιλοσοφίες outbound marketing του παρελθόντος, το inbound marketing συγκεντρώνεται όχι στο να κυνηγάει leads, αλλά στο να δημιουργεί αξία για τους δυνητικούς πελάτες απ’ την πρώτη κιόλας στιγμή του customer journey τους. Μ’ αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις που υιοθετούν την μεθοδολογία του inbound marketing έχουν την ικανότητα να ελκύουν συνεχώς υψηλής ποιότητας leads και να τα μετατρέπουν σε πιστούς πελάτες.

Εν τέλει, το όλο νόημα των στρατηγικών inbound marketing είναι να είναι σταθερά αποδοτικές, να ελκύουν leads, να αυξάνουν τα κέρδη και δημιουργούν μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη.

Μια inbound στρατηγική είναι το τέλειο εργαλείο για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας – και αυτό είναι δεδομένο.

Γιατί είμαστε τόσο σίγουροι;

  • Γιατί το inbound marketing είναι αποδοτικό σε σχέση με το κόστος του και αποφέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα κάνοντάς το καλή επιλογή για κάθε μέγεθος επιχείρησης
  • Γιατί μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε αγορά, επιχείρηση και niche – συμπεριλαμβανομένου και του δικού σας
  • Γιατί είναι πολύ καλός τρόπος να επανεξετάσετε την στρατηγική τοποθέτησής σας, την ταυτότητα της εταιρίας σας και τον τρόπο που προωθείτε την αναγνωρισιμότητα του brand σας
  • Γιατί σας βοηθάει να χτίσετε εμπιστοσύνη και μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες σας. Επιπλέον, σας βοηθάει να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα σας και να μετράτε την επιτυχία σας
  • Γιατί το inbound marketing μπορεί να προσαρμοστεί για να ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Ανεξάρτητα απ’ το αν θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας, να δημιουργήσετε leads ή να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, το inbound marketing μπορεί να σας βοηθήσει
  • Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές πρακτικές outbound marketing, το inbound marketing είναι φθηνότερο δεδομένου ότι δεν απαιτεί τη χρήση διαφημιστικού χώρου ή την πληρωμή επιπλέον μορφών προώθησης

Απ’ την άλλη, η εφαρμογή μιας στρατηγικής inbound marketing μπορεί να είναι δύσκολη αν δεν το κατανοείτε πλήρως.

Το inbound marketing βασίζεται στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου που προσελκύει κόσμο στο site σας και σας βοηθάει να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Αν δεν γνωρίζετε πως να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο ή πως να ελκύσετε κόσμο στο site σας, θα σας είναι δύσκολο να εφαρμόσετε μια στρατηγική inbound marketing.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να έχετε ένα σταθερό πλάνο για το πως θα δημιουργήσετε leads και θα τα μετατρέψετε σε πελάτες. Χωρίς ένα καλό πλάνο, θα είναι δύσκολο να καρποφορήσει η inbound marketing στρατηγική σας.

Εδώ είναι που βοηθάνε τα inbound marketing agencies

Ξεκινήστε να χτίζετε το μέλλον της επιχείρησής σας με το σωστό inbound marketing agency

Στην iTrust, ασχολόυμαστε με το inbound απ’ την πρώτη στιγμή που επινοήθηκε, πολύ πριν εκτοξευτεί η δημοτικότητά του. Για την ακρίβεια, ολόκληρο το δόγμα μας και γενικότερα η ολιστική μας προσέγγισή στο digital marketing είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με αξίες του inbound marketing: χτίζουμε σχέσεις με τους δυνητικούς μας πελάτες και τους βοηθάμε να λύσουν τα προβλήματά τους.

Αν πρόκειται να υιοθετήσετε μια inbound στρατηγική digital marketing – και καλά θα κάνετε! – λίγοι είναι αυτοί που ξέρουν τις ιδιαιτερότητες των inbound στρατηγικών όπως τις ξέρουμε εμείς.

Κάντε το πρώτο βήμα με μας και αρχίστε να χτίζετε τη μελλοντική σας επιτυχία από σήμερα – μία ουσιαστική σχέση τη φορά.

Μιλήστε μας για τους επαγγελματικούς σας στόχους

itrust digital

Βρείτε ξεχωριστές λύσεις σε ξεχωριστά προβλήματα με μία ολιστική προσέγγιση στη στρατηγική digital marketing

Σήμερα, στο γρήγορα αναπτυσσόμενο περιβάλλον του digital marketing, κάθε ξεχωριστό πρόβλημα που προκύπτει απαιτεί μία ξεχωριστή λύση. Έτσι, εκεί που το παραδοσιακό outbound marketing υστερεί, η εύπλαστη φύση του inbound marketing μπορεί να παρέχει στην επιχείρησή σας τις ακριβείς λύσεις που χρειάζεται:

Inbound για B2B

Ως digital marketing agency, είμαστε μεγάλοι fans του inbound marketing για επιχειρήσεις business-to-business (B2B). Το inbound είναι εξαιρετικός τρόπος να εκλύσετε αξιόλογα lead, να χτίσετε σχέσεις με τους δυνητικούς σας πελάτες και να κλείσετε περισσότερες συμφωνίες μέσω του sales funnel.

Υπάρχουν μερικοί βασικοί λόγοι για τους οποίους το inbound marketing δουλεύει τόσο καλά για τις επιχειρήσεις B2B. Πρώτον, οι στρατηγικές inbound επικεντρώνονται στο να παρέχουν σχετικό content που βοηθάει τους δυνητικούς πελάτες σας και περιστρέφεται γύρω απ’ τις ανάγκες τους. Αυτό σας βοηθάει να εκλύσετε αξιόλογα lead και να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους δυνητικούς σας πελάτες. Δεύτερον, το inbound marketing είναι ειδικά στοχευμένο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή των ιδανικών πελατών με απόλυτη ακρίβεια. Τέλος, το inbound marketing είναι ευέλικτο και επεκτάσιμο, μπορείτε επομένως να ρυθμίσετε εύκολα τις στρατηγικές σας όσο η επιχείρησή σας μεγαλώνει.

Φυσικά, αυτά είναι πλεονεκτήματα που μπορεί κάθε επιχείρηση να εκμεταλλευτεί. Οι B2B επιχειρήσεις, ωστόσο, είναι ακόμη πιο χρήσιμες δεδομένων των ξεχωριστών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν.

Inbound για δημιουργία lead

Η δημιουργία lead είναι θεμελιώδης για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης, μικρής ή μεγάλης. Ωστόσο, η διαδικασία του «lead generation» μπορεί πολλές φορές να καταλήξει πολύπλοκη και χρονοβόρα. Ένας τρόπος απλοποίησης αυτής της διαδικασίας είναι με την χρήση του inbound lead generation.

Όσον αφορά τη δημιουργία lead, το inbound marketing ταιριάζει γάντι. Έχει ήδη στον πυρήνα του την διαδικασία μετατροπής αγνώστων σε αξιόλογα lead και, στην πορεία, πελάτες. Το inbound lead generation είναι μία στρατηγική digital marketing που επικεντρώνεται στη δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου που ελκύει δυνητικούς πελάτες στο site σας και τους παροτρύνει να δράσουν.

Δημιουργώντας σχετικό και πολύτιμο περιεχόμενο, μπορείτε να χτίσετε εμπιστοσύνη και αυθεντία με το στοχούμενο ακροατήριό σας, δημιουργώντας εν τέλει lead και πωλήσεις. Όταν χρησιμοποιείται αποτελεσματικά, το inbound lead generation μπορεί να υπάρξει πολύ δυνατό εργαλείο για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Inbound για SaaS

Για πολύ καιρό, το στάνταρ μοντέλο πωλήσεων λογισμικού ήταν outbound: κάνε μία λίστα με πιθανούς πελάτες, προσέγγισε τους με cold calls και email και ήλπιζε ότι έστω μερικοί απ’ αυτούς θα μετατραπούν σε πραγματικούς πελάτες. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, ένα νέο μοντέλο έχει αναδειχθεί: το inbound για SaaS.

Αντί να ψάχνετε ενεργά για δυνητικούς πελάτες, επιτρέψτε τους να σας μάθουν και να έρθουν αυτοί σε εσάς. Αυτό επιτυγχάνεται συνήθως μέσω περιεχομένου SEO και βοηθητικών κειμένων που δίνουν στην επιχείρησή σας την ηγεσία μνήμης της αγοράς σας. Μόλις προσελκύσετε επισκέπτες στο site σας, μπορείτε έπειτα να χρησιμοποιήσετε στοχευμένο digital marketing για να τους μετατρέψετε σε lead και πελάτες.

Χάριν στο πόσο αρμόζει στο SaaS, η inbound προσέγγιση είναι πιο αποτελεσματική και αποδοτική απ’ την outbound και γρήγορα γίνεται η μέθοδος που προτιμάνε όσες επιχειρήσεις πουλάνε λογισμικό ως υπηρεσία.

Δείτε πως το inbound marketing μπορεί να κάνει και τη δική σας επιχείρηση να απογειωθεί, ξεκινώντας από σήμερα!

Επικοινωνήστε μαζί μας

Τι είναι το inbound marketing; 

Το inbound marketing είναι μια μορφή marketing που, σε αντίθεση με άλλες πιο παραδοσιακές outbound προσεγγίσεις, επικεντρώνεται στο να αλλάξει το μήνυμα μάρκετινγκ και να προσελκύσει πελάτες στην επιχείρησή σας αντί να κυνηγάει lead. 

Βασισμένο σε μια βαθύτερη κατανόηση του sales process, των persona των αγοραστών σας και του buyer journey τους, το inbound marketing στοχέυει στη δημιουργία σχετικού περιεχομένου το οποίο θα εκτιμηθεί απ’ το στοχούμενο ακροατήριό σας. Τέτοιο content θα μπορούσε να είναι σε μορφή blog post, ενημερώσεων στα social media, e-book, webinar κ.α. 

Η εφαρμογή του inbound έχει να κάνει με τη δημιουργία σχετικού περιεχομένου το οποίο θέλουν να διαβάσουν οι πελάτες σας και μέσω αυτού να βοηθηθούν με κάποιο τρόπο. Αυτό είναι που κάνει διαφορετικά το inbound marketing όσον αφορά την προσέλκυση πελατών. Η δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου είναι αποδοτική επειδή μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε εμπιστοσύνη και αυθεντία στον χώρο σας. Εξάλλου στη βάση της, μία πετυχημένη στρατηγική inbound marketing περιστρέφεται γύρω απ’ τις σχέσεις με τους πελάτες. 

Πως μπορεί αυτή η inbound μεθοδολογία να βοηθήσει την επιχείρησή μου;

Ο τελικός στόχος των inbound προσπάθειών σας δεν είναι απλά να ελκύσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες, αλλά να σιγουρέψετε ότι τα καλύτερα πιθανά lead «μαγνητίζονται» από μόνα τους προς την επιχείρησή σας από μόνα τους.

Αντί να σταματήσει σ’ αυτό, ωστόσο, η στρατηγική inbound marketing το πάει ένα βήμα παραπέρα. Χρησιμοποιόντας μία μοναδική μεθοδολογία τριών διακριτών σταδίων, το inbound marketing στοχεύει στο να τραβήξει την προσοχή του στοχούμενου ακροατηρίου, να αναθρέψει τις σχέσεις σας με αυτό, παρέχοντας περισσότερη αξία, και να χτίσει μακροχρόνιες επιχειρηματικές σχέσεις βασισμένες στην αμοιβαία εμπιστοσύνη.

Αυτή η μέθοδος έχει ως αποτέλεσμα χαρούμενους πελάτες και καλύτερα αποτελέσματα για την εταιρία. Πελάτες που είναι πιο ικανοποιημένοι με το προϊόν η την υπηρεσία σας είναι πιθανότερο να επιστρέψουν και να σας συστήσουν σε τρίτους, προσφέροντας έτσι δωρεάν προώθηση από στόμα με στόμα.

Συμπέρασμα; Αν θέλετε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας με έναν αποτελεσματικότερο τρόπο, μια στρατηγική inbound σίγουρα αξίζει να ληφθεί υπόψιν ανεξάρτητά απ’ το niche, το μέγεθος ή τις συγκεκριμένες ανάγκες της εταιρίας σας.

Τα τρία στάδια του inbound marketing 

Οι στρατηγικές inbound marketing χρησιμοποιούν μια whole-funnel προσέγγιση στο μάρκετινγκ η οποία βασίζεται στην δημιουργία πολύτιμων μακροχρόνιων επαφών και σχέσεων με τους πιθανούς σας πελάτες. 

Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, το inbound marketing ξεκινάει ελκύοντας αγνώστους και τελειώνει ικανοποιώντας τους ως πελάτες. Αυτό γίνεται ακολουθώντας τα τρία βήματα της  inbound μεθοδολογίας – attract, engage και delight.

Φάσεις του inbound marketing

Το στάδιο Attract 

Το inbound marketing βασίζεται στην προσέλκυση καλών lead, και αυτό επιτυγχάνεται στο στάδιο Attract. Κατά τη διάρκεια αυτού του σταδίου, ο κύριος στόχος είναι να τραβήξετε περισσότερο κόσμο στο site σας, να σιγουρευτείτε ότι γνωρίζουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας και να απαντήσετε οποιαδήποτε ερώτηση μπορεί να έχουν. 

Το στάδιο Engage 

Ωραία, προσελκύσατε επισκέπτες. Και τώρα τι; Τώρα πρέπει να τους μιλήσετε και να χτίσετε σιγά σιγά μια προσωποποιημένη και συνεχόμενη επικοινωνία. Σ’ αυτό το στάδιο πρέπει να επικοινωνήσετε με τον δυνητικό πελάτη, να μάθετε ποιες είναι οι ανάγκες τους, να μιλήσετε με αυτούς άμεσα και να τους προσφέρετε την καλύτερη πιθανή εμπειρία. 

Το στάδιο Delight 

Τώρα, κλείσατε τη συμφωνία με τον επισκέπτη σας μετατρέποντάς τον σε πελάτη. Εδώ τελειώνουμε; Σίγουρα όχι. Τώρα ήρθε η ώρα να διπλασιάσετε τις προσπάθειές σας για να του προσφέρετε αξία, να βεβαιωθείτε ότι οι ανάγκες του είναι καλυμμένες και να του παρέχετε με μία συνολικά εξαιρετική εμπειρία. 

Μ’ αυτόν τον τρόπο, δεν θα τον μετατρέψετε απλά σε έναν πιστό συνεργάτη αλλά στον προσωπικό σας promoter ο οποίος μετά χαράς θα μοιραστεί την εξαιρετική του εμπειρία με άλλους. 

Η απλή ιδιοφυία της μεθοδολογίας inbound

Πέρα απ’ τα φανταστικά αποτελέσματα που μπορεί να φέρει, το μεγαλύτερο προτέρημα της μεθοδολογίας inbound είναι η απλότητά της. Δεν υπάρχουν περιπλοκές στρατηγικές ή κόλπα Jedi εδώ, όσο περισσότερη επιτυχία γνωρίζουν οι πελάτες σας με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τόσο πιθανότερο είναι να σας συστήσουν σε άλλους.

Ναι, τόσο απλά.

Μάλιστα, αυτή η θετική word-of-mouth φήμη είναι η βάση των στρατηγικών inbound marketing. Είναι αυτή που θα σας φέρει νέους δυνητικούς πελάτες και θα ξεκινήσει τα τρία στάδια attract, delight, και engage ξανά απ’ την αρχή, δημιουργώντας έτσι μία νέα γενιά ευχαριστημένων πελατών και ένα νέο κύμα θετικής φήμης.

Όταν αποκτήσει αρκετή ορμή, αυτή η αυτοτροφοδοτούμενη λούπα μετατρέπεται σε μία δύναμη που ωθεί σταθερά την ανάπτυξη της επιχείρησής σας σε νέα υψη. Έτσι δουλεύει η μεθοδολογία inbound, έτσι χτίζει γερές, αποδοτικές και βιώσιμες βάσεις για το flywheel σας.

Η δημιουργία αξίας και η παροχή εξαιρετικών εμπειριών στους πελάτες σας είναι ο τρόπος με τον οποίο τροφοδοτείτε αυτό το flywheel και διασφαλίζετε ότι μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί.

Καθώς αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική, το ίδιο θα κάνει και η επιχείρησή σας!

Τι είναι το Flywheel;

Το μοντέλο flywheel είναι μια επιχειρηματική στρατηγική που επικεντρώνεται στη δημιουργία βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για μία εταιρία. Το μοντέλο βασίζεται στην ιδέα ότι μια εταιρεία μπορεί να πετύχει μακροπρόθεσμα και να διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα μέσω της συνεχής ανάπτυξης της δυναμικής της.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της επένδυσης σε εγχειρήματα που βελτιώνουν την πιστότητα των πελατών, την ικανοποίηση των εργαζομένων και την ποιότητα του προϊόντος. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον θετικής αλληλεπίδρασης μεταξύ αυτών των παραγόντων με αποτέλεσμα την διαρκείς ανάπτυξη και κερδοφορία.

Το μοντέλο flywheel

Φυσικά, το μοντέλο Flywheel δεν είναι η απόλυτη συνταγή επιτυχίας, ωστόσο μπορεί να υπάρξει ένα σταθερό πλαίσιο που θα σας βοηθήσει να σκέφτεστε για το πως να δημιουργήσετε αξία για την εταιρία σας μακροπρόθεσμα. Έχει υιοθετηθεί από πολλές εξαιρετικά επιτυχημένες εταιρείες, όπως η Amazon, η Walmart και η Starbucks.

To Hubspot, συγκεκριμένα, έχει πάρει το μοντέλο flywheel, το έχει εισάγει στην βασική του φιλοσοφία και το έχει μετατρέψει σε τέχνη.

Πέρα απ’ το ότι είναι ηγέτης αγοράς σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την εκπαίδευση πάνω στο inbound marketing, το Hubspot προσφέρει επίσης μία εξαιρετικά ολοκληρωμένη πλατφόρμα εργαλείων που μπορεί να σας βοηθήσει σε κάθε βήμα της inbound στρατηγικής σας, απ’ τη δημιουργία content μέχρι την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων σας. Συνδυάζοντας αυτά με ένα εύχρηστο interface και εξαιρετική υποστήριξη πελατών, το Hubspot μετατρέπεται σε ένα εργαλείο που μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας.

Ξεκινήστε να χτίζετε την inbound στρατηγική σας σήμερα!

Ελάτε να μιλήσουμε για inbound

Αυτή είναι μια δύσκολη ερώτηση και δεν έχει μια ξεκάθαρη απάντηση. Πράγματι, ενώ και τα δύο έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, σε γενικές γραμμές το inbound marketing τείνει να είναι πιο αποτελεσματικό για τις περισσότερες επιχειρήσεις.

Το outbound marketing ακολουθεί μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση, η οποία περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως cold calls ή άμεσα mail. Ενώ αυτό μπορεί να είναι ακόμη αποτελεσματικό, συχνά είναι λιγότερο αποτελεσματικό από το inbound marketing. Ο λόγος είναι ότι οι πελάτες γίνονται όλο και πιο αρνητικοί στις παραδοσιακές τεχνικές διαφήμισης. Το outbound marketing απαιτεί επίσης περισσότερους πόρους, γεγονός που το καθιστά συχνά δύσκολο για τις μικρές επιχειρήσεις.

Από την άλλη, οι νέοι πελάτες είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούν μια εταιρεία που έχουν βρει μόνοι τους και η οποία έχει κερδίσει την προσοχή τους μέσω της παροχής ποιοτικού περιεχομένου. Για το λόγο αυτό, ο τρόπος με τον οποίο το inbound marketing προσελκύει πελάτες και νέα leads είναι συνήθως η καλύτερη επιλογή για τις περισσότερες επιχειρήσεις.

Γι’ αυτή την ερώτηση δεν υπάρχει απάντηση που ισχύει για όλους, δεδομένου ότι η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ εξαρτάται απ’ τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησής σας. Ωστόσο, το inbound marketing μπορεί να είναι μία εξαιρετική επιλογή για εταιρίες που στοχεύουν στο να προσελκύσουν καλύτερα lead και να χτίσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες τους.

Επιπλέον, οι στρατηγικές inbound marketing είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμες και μπορούν να εφαρμοστούν σε επιχειρήσεις κάθε είδους, μεγέθους ή προϋπολογισμού. Σε κάθε περίπτωση, αν αναζητάτε έναν πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, τότε το inbound marketing είναι σίγουρα κάτι που πρέπει να εξετάσετε.

Μια απ’ τις συνηθέστερες ερωτήσεις που ακούμε στο εταιρεία digital marketing μας είναι “Πόσο κοστίζει το inbound marketing;” Η απάντηση φυσικά εξαρτάται σε έναν μεγάλο αριθμό παραγόντων ένας εκ των οποίων και το μέγεθος του project σας.

Υπάρχουν ορισμένες κατευθυντήριες γραμμές που μπορούν να σας βοηθήσουν να υπολογίσετε το κόστος μιας καμπάνιας inbound marketing. Πρώτον, εξετάστε το κόστος της δημιουργίας περιεχομένου. Αυτό θα περιλαμβάνει πράγματα όπως αναρτήσεις σε blog, e-books, infographics και βίντεο. Στη συνέχεια, συνυπολογίστε το κόστος της προώθησης, το οποίο θα περιλαμβάνει διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης. Τέλος, μην ξεχάσετε να υπολογίσετε στον προϋπολογισμό τον χρόνο και τον κόπο σας. Το inbound marketing είναι μια πρακτική διαδικασία, οπότε πρέπει να φροντίσετε να υπολογίσετε το κόστος του χρόνου και της εργασίας σας.

Παρόλα αυτά, είναι γεγονός ότι οι στρατηγικές inbound marketing δεν έχουν το ίδιο αρχικό κόστος με τις παραδοσιακές τακτικές μάρκετινγκ και μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στις ανάγκες και τον προϋπολογισμό της επιχείρησής σας. Επιπλέον, όταν αντιμετωπίζεται ως μακροπρόθεσμη επένδυση, η απόδοση της επένδυσης σε inbound marketing είναι υψηλότερη από εκείνη σχεδόν οποιασδήποτε άλλης προσέγγισης μάρκετινγκ.

Εξαρτάται. Έχουμε πελάτες που έχουν δεί πολύ σημαντικά αποτελέσματα σε λίγες μόνο βδομάδες και αυτό πάντα είναι μια πιθανότητα. Τέτοιου είδους αποτελέσματα, ωστόσο, είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.

Το inbound marketing συνήθως θέλει λίγο χρόνο για να επιφέρει αποτελέσματα αφού στηρίζεται στο χτίσιμο σχέσεων και εμπιστοσύνης με τους δυνητικούς πελάτες. Ωστόσο, αν γίνει σωστά, μπορεί να είναι υπάρξει αποτελεσματικός τρόπος προσέλκυσης πελατείας. Επιπλέον, απ’ τη στιγμή που χτίσετε μία πετυχημένη καμπάνια inbound marketing αυτή μπορεί να συνεχίσει να επιφέρει κέρδη για πολύ καιρό ακόμη.

Α, πιστέψτε μας, θα το καταλάβετε. Οι αριθμοί δε λένε ψέματα!

Ένα απ’ τα δυνατά σημεία του inbound marketing σε σχέση με τις πιο παραδοσιακές προσεγγίσεις είναι το γεγονός ότι είναι data-driven και στοχεύει σε συγκεκριμένα αποτελέσματα, έτσι τα KPI του είναι πιο εύκολα στην παρακολούθηση.

Εν ολίγοις, ναι. Το inbound marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με την τρέχουσα στρατηγική σας για να σας βοηθήσει να τραβήξετε περισσότερα lead, να κλείσετε περισσότερες συνεργασίες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. 

Ακόμη και αν οι τρέχουσες digital marketing ενέργειές σας είναι πετυχημένες, το inbound μπορεί να σας βοηθήσει να πάτε τα πράγματα ένα βήμα πιο ψηλά. Συντονίζοντας τις ομάδες σας στο marketing και τις πωλήσεις, βελτιστοποιώντας το site σας βάσει συγκεκριμένων keyword και δημιουργώντας στοχευμένο και αποτελεσματικό content, η inbound μεθοδολογία μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες, να τραβήξετε περισσότερα lead και να πραγματοποιήσετε περισσότερες πωλήσεις.

Σε γενικές γραμμές, το outbound περιλαμβάνει τη διακοπή της δραστηριότητας των δυνητικών πελατών με διαφημιστικά μηνύματα, ενώ το inbound marketing επικεντρώνεται στη δημιουργία περιεχομένου που το κοινό-στόχος θα βρει πολύτιμο και σχετικό. Πού εντάσσονται λοιπόν τα paid media και η διαφήμιση PPC (pay-per-click);

Για παράδειγμα, η διαφήμιση Google Ads είναι ένα είδος outbound marketing, αλλά μπορεί και να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την έλξη inbound επισκεψιμότητας στο site σας. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές outbound μεθόδους, όπως η τηλεοπτική ή η έντυπη διαφήμιση, η PPC σας επιτρέπει να στοχεύετε δυνητικούς πελάτες με απόλυτη ακρίβεια. Μπορείτε να επιλέξετε να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας μόνο σε άτομα που αναζητούν ενεργά λέξεις-κλειδιά σχετικές με την επιχείρησή σας, πράγμα που σημαίνει ότι ήδη ενδιαφέρονται για αυτό που έχετε να προσφέρετε.

Αυτό σημαίνει ότι, ενώ η PPC δεν είναι απαραίτητα αναπόσπαστο μέρος μιας εκστρατείας inbound marketing, είναι ένα πολύτιμο και ισχυρό εργαλείο που μπορεί κάλλιστα να ενταχθεί στη μεθοδολογία του inbound marketing και να λειτουργήσει συμπληρωματικά στις άλλες inbound ενέργειές σας.

SEO σημαίνει “search engine optimisation”. Είναι μία διαδικασία κατά την οποία μία ιστοσελίδα βελτιστοποιείται ώστε να εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs), αυξάνοντας έτσι την ποσότητα και ποιότητα των επισκεπτών. Αυτομάτως, η φιλοσοφία πίσω από τις βέλτιστες πρακτικές που χρησιμοποιούν τα SEO Agency έχει πολλά κοινά με τη μεθοδολογία inbound.

Οπότε ναι, μία στρατηγική SEO μπορεί να θεωρηθεί μέρος του ευρύτερου όρου που ονομάζουμε inbound marketing.

Επομένως, μπορούμε να πούμε ότι το inbound marketing περιλαμβάνει πάντα SEO, αλλά το SEO δεν προαπαιτεί πάντα inbound marketing.

Το HubSpot είναι μια πλατφόρμα inbound marketing που βοηθάει επιχειρήσεις να προσελκύσουν επισκέπτες, να κερδίσουν lead και να κλείσουν deals. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου, social media, SEO και e-mail marketing. Το HubSpot προσφέρει επίσης λύσεις αυτοματοποίησης marketing και ένα σύστημα CRM για να συλλέγετε δεδομένα πελατών και να παρακολουθείτε το pipeline των πωλήσεων.

Σε συνδυασμό με τα εργαλεία marketing, το HubSpot έχει γίνει επίσης κορυφαίος πάροχος εκπαιδευτικού υλικού στο inbound marketing και τις τακτικες πωλήσεων. Ως αποτέλεσμα, θεωρείται ευρέως μία απ’ τις εταιρίες με τη μεγαλύτερη επιρροή στο αντικείμενο του digital marketing.

Έτσι, το HubSpot είναι μία εξαιρετική πλατφόρμα για εταιρίες που βλέπουν σοβαρά την ανάπτυξη τους μέσω του inbound marketing.

Αν ψάχνετε πως να προγραμματίσετε και να εκτελέστε μια στρατηγική inbound marketing, το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσετε τί είναι το inbound marketing και πως διαφέρει απ’ τις παραδοσιακές μεθόδους marketing. Απ’ τη στιγμή αποκτήσετε μια καλή κατανόηση των αρχών του inbound marketing, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας και να διατηρήσετε το ενδιαφέρον τους για την επιχείρησή σας.

Μακράν ο αποτελεσματικότερος και αποδοτικότερος τρόπος να χρησιμοποιήσετε το inbound marketing για να αναπτύξετε και να επεκτείνετε την επιχείρησή σας, ωστόσο, είναι να συνεργαστείτε με ένα inbound marketing agency.

Στην iTrust, τυχαίνει να έχουμε μια ομάδα επαγγελματιών στο digital marketing και inbound marketers έτοιμους να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους!

Μιλήστε μαζί μας σήμερα