Performance Marketing

Προσφέρουμε θετικά, επιχειρηματικά αποτελέσματα. Το Performance Marketing είναι ο χώρος δραστηριοποίησής μας. Αν ψάχνεις για θεαματικές παρουσιάσεις PowerPoint, είσαι στο λάθος μέρος. Γνώρισε τις υπηρεσίες digital marketing, στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.

Αν ένας όρος κυριαρχεί στη σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα, αυτός είναι η απόδοση (performance). Σε έναν κόσμο που βασίζεται σε όλο και περισσότερα δεδομένα, η απόδοση είναι ο κύριος στόχος όλων. Κι αν διψάμε διαρκώς για ακόμα περισσότερα δεδομένα, είναι για να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση. Μια ιδέα δεν κρίνεται πλέον αρκετή, αν δεν αποδίδει. 

Στο σύγχρονο digital marketing, αυτό σημαίνει αυτομάτως ένα διαχωρισμό: marketing ενέργειες που δεν αποδίδουν (ακόμα) το επιθυμητό αποτέλεσμα και marketing ενέργειες που είναι βάσει δεδομένων αποδοτικές. Γεννηθήτω performance marketing. 

Τι είναι το performance marketing;

To performance marketing είναι μια στρατηγική digital marketing βασισμένη στην εξής αρχή: κάθε διαφήμιση και κάθε marketing ενέργεια πληρώνεται, μόνον εφόσον αποδίδει. Ναι, σωστά διαβάσατε. Μία διαφήμιση ,για παράδειγμα, που δε δημιουργεί κέρδος, δε χρειάζεται να προξενεί και κόστος. Αν όμως καταφέρει να προκαλέσει μια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως clicks, leads ή φυσικά και sales, τότε ναι, ανταμείβεται ως αποδοτική. 

Το performance marketing αναποδογυρίζει εδώ το καθιερωμένο επενδυτικό μοντέλο. Αντί να πληρώνεται η προσπάθεια και η προσδοκία, πληρώνεται το αποτέλεσμα. Όπως είναι προφανές, η στρατηγική αυτή προσέγγιση είναι η ιδανική για εταιρίες που επιδιώκουν να διευρύνουν το website traffic τους. Κι αυτό, διότι καλούνται να πληρώσουν μόνον τη διαφήμιση που πετυχαίνει το σκοπό της, που δεν είναι άλλος από την αλληλεπίδραση (interaction) με το αγοραστικό κοινό (target audience). 

Πώς λειτουργεί το performance marketing;

Όπως έγινε ήδη σαφές, στο performance marketing συμβαίνουν συνδυαστικά δύο πράγματα: απόδοση και αμοιβή της απόδοσης. Ποιες ενέργειες κρίνονται λοιπόν αποδοτικές και αμείβονται γι’ αυτό;

  1. Cost per click (CPC) ή Pay per Click (PPC). Με άλλα λόγια, πληρώνεται το κάθε click. Το click του χρήστη που ανοίγει κάθε φορά τη διαφήμισή σου και ταυτόχρονα ένα ολόκληρο πεδίο δυνατοτήτων  αλληλεπίδρασης με το κοινό σου. Τι σημαίνει αυτό σε όρους marketing; Μα φυσικά περισσότερο traffic. Κι αν οι περισσότεροι ακόμα νομίζουν, ότι το PPC αφορά αποκλειστικά τη μηχανή αναζήτησης της Google και το Google Display Network (GDN), το πράγμα δε σταματά εκεί. PPC έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν πια και διάφορες social media πλατφόρμες, όπως το Youtube, το Facebook, το Pinterest και το LinkedIn.  
      
  2. Cost per Impression (CPM). Ο λόγος για τις συνολικές προβολές της διαφήμισης ,ασχέτως αν προέρχονται από ενέργεια του χρήστη, όπως παραπάνω (Cost or Pay per Click).  
    Συνήθως, η τιμή διαμορφώνεται ανά σύνολα , π.χ. των 1000 εμφανίσεων. Η μέθοδος του CPM είναι σαφώς λιγότερο ενδεικτική της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης σε σχέση με το CPC, καθότι δε δηλώνει τη σαφή βούληση του χρήστη, ούτε την ενεργό σύνδεσή του με τη διαφήμιση. Παραμένει, όμως, ένας χρήσιμος δείκτης προβολής του διαφημιζόμενου website online (visibility). 
      
  3. Cost per Sales (CPS). Βάσει του Cost per Sales, ο διαφημιζόμενος καλείται να πληρώσει εκείνες τις διαφημίσεις που οδηγούν σε sales, δηλαδή στην πώληση. Απλό και κατανοητό, το μοντέλο Cost per Sales ανταμείβει τη διαφήμιση που αποδεικνύεται τόσο δυνατή και αποδοτική, ώστε να παράξει το αποτέλεσμα της πώλησης. Sales εδώ μπορεί να προκύψουν είτε άμεσα, κατευθείαν από τη διαφήμιση, είτε όμως και έμμεσα, λ.χ. όταν ο χρήστης κάνει click στη διαφήμιση, έπειτα επισκέπτεται ακόμα ένα link, μία σελίδα κι επιστρέφει, για να κάνει την αγορά.  
      
  4. Cost per Leads (CPL). Στην περίπτωση του Cost per Leads, αμείβονται οι διαφημίσεις που δημιουργούν leads. Ανθρώπους δηλαδή που έχουν επισκεφθεί το website σου και δηλώνουν ενεργά  το ενδιαφέρον τους για το προϊόν ή την υπηρεσία σου, κάνουν το λεγόμενο convert. Αυτό θα συμβεί λόγου χάριν, όταν κάποιος κάνει sign up, για να αποκτήσει ένα E-Book, να εγγραφεί  
    στο newsletter ή σε ένα webinar κλπ. Όπως είναι φανερό, το CPL μετράει και δημιουργεί leads. Άρα, μπορεί κάλλιστα να ακολουθήσει μία sales προσέγγιση των leads και η μετατροπή τους σε 
    customers. Κάθε νέο conversion ανοίγει το δρόμο για τη δημιουργία ενός νέου customer. 
      
  5. Cost per Acquisition (CPA). Γενικότερο, αλλά καθόλου άσχετο από τα προηγούμενα, το Cost per Acquisition προβλέπει πληρωμή για κάθε “απόκτηση” (acquisition).  
    Ως τέτοια απόκτηση, λογίζεται κάθε συγκεκριμένη ενέργεια του χρήστη που τον φέρνει πιο κοντά στο διαφημιζόμενο brand. Sales, form submissions, blog visits, εγγραφή στο newsletter (subscribe), ανήκουν όλα εν δυνάμει εδώ. Πολλοί marketers επιλέγουν τη μέθοδο του CPA ,επειδή τους επιτρέπει να ορίσουν αυτοί, τι σημαίνει acquisition για την κάθε διαφημιστική καμπάνια, ξεχωριστά. Το Cost per Acqusition υπολογίζεται μέσω της διαίρεσης του συνολικού διαφημιστικού budget (ad spend) με τον αριθμό των acquisitions που επιτεύχθηκαν, δηλαδή  
    Cost per Acqusition= ad spend/ number of acqusitions. 

Οι πιο αποτελεσματικές μορφές του performance marketing. 

  1. Banner ads. Όλοι μας συναντούμε μικρές διαφημίσεις στα πλάγια διαφόρων σελίδων, όπως του Facebook ή σελίδων ενημερωτικού περιεχομένου. Τα banner ads αποτελούν μια άμεση μορφή διαφήμισης, συνήθως όχι αναγκαία πολύ σχετική με το περιεχόμενο του υπόλοιπου site που τις φιλοξενεί. 
      
  2. Native advertising. Ως native advertising νοείται η διαφήμιση που εντάσσεται αρμονικά σε μια άλλη ιστοσελίδα ,σα να είναι οργανικό της κομμάτι. Σκοπός είναι να μην ξεχωρίζει η διαφήμιση 
    ως κάτι το παράταιρο ,αλλά να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του site και να παρουσιάζεται ως τέτοιο. 
      
  3. Content marketing. Το content marketing είναι η online παραγωγή περιεχομένου (content) με σκοπό όχι την άμεση προώθηση ενός προϊόντος, αλλά την ευρύτερη πληροφόρηση του κοινού για τις υπηρεσίες του εκάστοτε brand. Σε αυτό το είδος digital marketing, υπερισχύει η ενημέρωση και η δημιουργία ενδιαφέροντος. 
    Το brand επιδιώκει να καθιερωθεί και να αυξήσει την παρουσία του online. Για παράδειγμα, μια εταιρία αθλητικών παπουτσιών μπορεί να δημοσιεύσει ένα blog άρθρο για τη σημασία χρήσης του κατάλληλου παπουτσιού στις αθλητικές δραστηριότητες ή και στην καθημερινότητα. Case studies, e-books, white papers (ιδιαίτερα για τον B2B κλάδο) κ.α. έρχονται να συμπληρώσουν τα εργαλεία  του content marketing. 
      
  4. Social media. Χρειάζεται στ’ αλήθεια να πούμε πολλά; Τα social media είναι η πιο γνωστή πλατφόρμα παραγωγής περιεχομένου. Όχι μόνον μπορεί να οδηγήσει κανείς τους χρήστες απευθείας στο website του, αλλά κι οι ίδιοι οι χρήστες μπορούν να αναδημοσιεύουν το περιεχόμενό σου οργανικά. Τι σημαίνει αυτό για εσένα; Μα φυσικά περισσότερο brand awareness, διάδοση του ονόματος του brand σου κι ευρύτερη επαφή με το target group σου- και όχι μόνο. Η πλατφόρμα με τις περισσότερες επιλογές για τους marketers είναι -ακόμα- το Facebook, ωστόσο και το Instagram, το LinkedIn, το Twitter και τελευταία το TikTok έχουν να προσφέρουν πολλά στην προβολή των brands. 
      
  5. Search Engine Marketing (SEM). Ας δούμε τα πράγματα ως έχουν. Η online αναζήτηση (online research) συμβαίνει ως επί το πλείστον στις μηχανές αναζήτησης (search engine machines). 
    Το Search Engine Marketing είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να αυξήσεις γρήγορα την online προβολή του site σου (online visibility). Ο λόγος κυρίως για PPC (Pay per Click) και 
    διαφημίσεις στην αρχική σελίδα της Google. Αυτό δεν εγγυάται από μόνο του μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, μπορεί όμως σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες (μια γενικότερα καλοστημένη  
    διαφημιστική καμπάνια) να οδηγήσει σε εντυπωσιακούς αριθμούς ROI (Return On Investment). 

Ποια είναι λοιπόν τα οφέλη του performance marketing? 

  1. Μέτρηση της απόδοσης.  

    Η μέτρηση της απόδοσης είναι παράγοντας-κλειδί για το digital marketing. Σε έναν online κόσμο που ενίοτε φαίνεται χαώδης και …ακανόνιστος, στην πραγματικότητα το κάθε click μετράει. Και μετριέται. Με τα σημερινά δεδομένα, υπάρχουν τρόποι να καταγράφονται και να υπολογίζονται όλα όσα χρειάζεται να ξέρει κανείς, για να κρίνει αν μια διαφημιστική καμπάνια αποδίδει ή όχι. Η αλληλεπίδραση με το κοινό δεν είναι πια κάτι το αόριστο. Αντιθέτως, έχει γίνει πιο χειροπιαστή από ποτέ. 
    Στο performance marketing μπορείς να γνωρίζεις ανά πάσα ώρα και στιγμή το ad spend και να σχεδιάζεις πιο αποτελεσματικά τις κινήσεις σου. Αν εφαρμόζεις τακτική PPC (Pay per Click), 
    μπορείς κάλλιστα να υπολογίσεις το cost per action και να υπολογίσεις πόσα views χρειάζονται για να δημιουργήσουν ένα click, ένα lead, ή κάποια άλλη ενέργεια που θέλεις να καταγράψεις. 
      
  2. Ελαχιστοποιημένο ρίσκο, πληρωμένα αποτελέσματα. 

    Όπως αναφέρθηκε, στο performance marketing πληρώνεται η διαφήμιση που αποδίδει. Εφόσον λοιπόν το ad spend προορίζεται μόνο για αποτελεσματικές διαφημίσεις, έχουμε καταρχήν interactions και δράση. Ακόμα κι αν ανεβεί το cost per impression, οι πιθανότητες λένε, ότι θα ανεβεί (και μάλιστα πολύ περισσότερο) και το ROI (Return On Investment). 
      
  3. Βελτιστοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας. 

    Με το performance marketing δίνεται η δυνατότητα πραγματοποίησης αλλαγών σε πραγματικό χρόνο. Αν για παράδειγμα διαπιστωθεί, ότι μια διαφήμιση λειτουργεί αποτελεσματικά σε μία συγκεκριμένη πλατφόρμα, μπορεί να δοθεί το βάρος εκεί και αυτή να εμπλουτιστεί κατάλληλα. Αν από την άλλη διαπιστωθεί κάποια έλλειψη ή δυσκολία στην απόδοση, οι διαφημίσεις μπορούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Πάντοτε κατ’ αναλογία με τα KPIs (Key Performance Indicators) που έχεις ορίσει, είσαι συνεχώς σε θέση να αναλύεις ,να επανασχεδιάζεις και να εφαρμόζεις νέες μεθόδους και τεχνικές.  

    Η περιγραφόμενη ευελιξία σημαίνει κατ’ ουσίαν και παραγωγή αποτελέσματος από πολλούς διαφορετικούς δρόμους. Σημειωτέον, ότι πρόκειται για μια ευελιξία απαλλαγμένη από την αβεβαιότητα  άλλων εποχών, αφού αυτή στηρίζεται σε ακλόνητα δεδομένα (data-driven) και καταγεγραμμένες συμπεριφορές. 
      
  4. Αποτελεσματική διαχείριση του budget. 

    Σε περίπτωση που δεν έγινε σαφές ακόμα, η όλη μέθοδος του performance marketing κινείται σε τροχιά γύρω από την απόδοση και την αποτελεσματικότητα. Κατ’ επέκταση, το budget που αφιερώνεται στην κάθε καμπάνια είναι πλέον πολύ ευκολότερο να υπολογιστεί εκ των προτέρων. Όπως είναι βέβαια ευνόητο, αυτό λειτουργεί ευεργετικά για κάθε επιχείρηση. 
    Από καθαρά λογιστική, αλλά και ευρύτερα οικονομική άποψη, η γνώση αυτή διευκολύνει σημαντικά το σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί το bidding (το μέγιστο όριο πληρωμής για κάθε click σε διαφημίσεις) να λειτουργεί διαφορετικά από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, αλλά σε γενικές γραμμές βοηθάει την επιχείρηση να προσχεδιάσει τις κινήσεις της. Εδώ ακριβώς χρειάζεται εξ αρχής μια δυνατή bidding στρατηγική (bidding strategy). 

Επιλέγοντας την κατάλληλη performance marketing agency. 

Για μία αποτελεσματική εφαρμογή του performance marketing, απαιτείται μια συνολική στρατηγική. Η κατάλληλη performance marketing agency γνωρίζει πώς να διαλέγει τις σωστές πλατφόρμες και τα σωστά ad formats. Να ορίζει τους κατάλληλους στόχους (goals) και τα σωστά objectives. Να γνωρίζει εκ των προτέρων το target audience της και φυσικά να χρησιμοποιεί την κατάλληλη διαφήμιση. Αυτήν που πραγματικά εκφράζει το κοινό στο οποίο απευθύνεται. 


Ως έμπειρη performance marketing agency, αντιλαμβανόμαστε τις ανάγκες σου και σχεδιάζουμε τη δική σου ad campaign. Δημιουργούμε SQLs (Sales Qualified Leads), χτίζοντας έτσι τους μελλοντικούς σου customers. Το minimum δε μας είναι ποτέ αρκετό. 

Γιατί διαφέρουμε.    
Έχουμε ξεπεράσει τις παλιές μεθόδους και πρακτικές. Ενώ κάποτε η διαφήμιση αποτελούσε μια εξωτερική παρέμβαση, σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά. 
Χτίζουμε πια βαθιές σχέσεις με τους ανθρώπους, βασισμένες σε ανάγκες και προβλήματα που ήδη έχουν. Τους προσφέρουμε συγκεκριμένες λύσεις με εξατομικευμένο χαρακτήρα. 
Προς αυτόν το σκοπό, προσελκύουμε τους customers δημιουργώντας πολύτιμο περιεχόμενο που θα τους φανεί χρήσιμο ενάντια στις προκλήσεις που ήδη αντιμετωπίζουν. Υπερβαίνουμε τα παλιά εμπόδια, ελαχιστοποιούμε την απόσταση. Η μεθοδολογία μας είναι το Inbound Marketing. 

Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, το performance marketing αποτελεί μια σπουδαία στρατηγική για όσους επιθυμούν να καταγράφουν και να μετρούν αποτελέσματα στην πράξη. Εκεί που μετριούνται, αλλά και γεννιούνται οι καινούριες ιδέες. 

Search Engine Optimization Agency (SEO)

Η ιστορία μας στο χώρο του SEO είναι μεγάλη. Από τοπικές επιχειρήσεις και μεγάλα eShops ως και SEO για πολυεθνικές, τα έχουμε κάνει όλα και έχουμε διακριθεί σε όλα. Γυναικεία μόδα, ιατρικές κλινικές, βιομηχανικοί κολοσσοί, προϊόντα αισθητικής και επιπλοποιίας είναι μερικές μόνο από τις επιτυχίες μας. Το μυστικό; Υψηλή τεχνογνωσία, συνεχής ενημέρωση για τα νέα του Google και μια ολοκληρωμένη στρατηγική Marketing....

Read more_
Search Engine Optimization Agency (SEO)
Διαφήμιση Google Ads
Διαφήμιση Google Ads

#1 Έχουμε την εμπειρία να διαμορφώσουμε οποιαδήποτε καμπάνια, μέχρι και σε παγκόσμιο επίπεδο. #2 Τα πρώτα, καθοριστικά βήματα γίνονται με χαρτί και στυλό, πολύ πριν ακουμπήσουμε τον υπολογιστή. Ποιος είναι ο στόχος σου και με ποια στρατηγική θα πορευθείς προς αυτόν; #3 Έχουμε το Google Badge για να σου δείξουμε πως διακρινόμαστε σε αυτό...

Read more_
Social Media Marketing & Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα

Οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τα μέσα κοινωνική δικτύωσης ως ένα μέρος όπου μπορούν να έρθουν άμεσα σε επαφή με επιχειρήσεις και αναμένουν από αυτές να αλληλεπιδράσουν μαζί τους, να τους υποστηρίξουν και να τους εκπαιδεύσουν σε κάθε βήμα της διαδικτυακής τους εμπειρίας. Σε κάθε τέτοια εμπειρία που απουσιάζεις, κάποια άλλη επιχείρηση καλύπτει το κενό της θέσης σου....

Read more_
Social Media Marketing & Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα
Διαφήμιση στο Δίκτυο Προβολής Google & YouTube
Διαφήμιση στο Δίκτυο Προβολής Google & YouTube

Το GDN δημιουργεί περισσότερες από 1 τρισεκατομμύριο προβολές κάθε μήνα. Οι Millenials διατηρούν περισσότερο το ενδιαφέρον τους βλέποντας ένα βίντεο στο κινητό παρά στην τηλεόραση. Η διαφήμιση στο Internet δεν είναι κάτι εύκολο. Είναι αποτέλεσμα της δημιουργικότητας & της τεχνολογίας. Μέσω του GDN και των YouTube in-stream TruView ads, οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύσουν ακριβώς αυτό το κοινό που ικανοποιεί τους στόχους τους....

Read more_
Remarketing

Το Remarketing είναι ο δίαυλος επικοινωνίας σου με το αγοραστικό σου κοινό, ένας “μετατροπέας” των δυνητικών σου πελατών σε καταναλωτές. Από κάποια ιστοσελίδα ή τα social media, μπορείς να οδηγήσεις τους καταναλωτές σου στη διαδικασία της αγοράς. Η πιο απαιτητική τεχνολογία διαφήμισης χρειάζεται λεπτομερή προγραμματισμό και οργάνωση. Στις στρατηγικές Remarketing των πελατών μας, επιτυγχάνουμε πολύ υψηλότερα conversion rates από το επίπεδο της αγοράς....

Read more_
Remarketing
Email Marketing
Email Marketing

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα προσωποποιημένο email την κατάλληλη στιγμή, που να απευθύνεται ακριβώς στις ανάγκες του αναγνώστη. Από την άλλη, δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από ένα απρόσωπο email που αποστέλλεται μαζικά σε χιλιάδες αναγνώστες, χωρίς καμία παραλλαγή. Βοηθούμε brands να αυξήσουν τους εγεγγραμένους πελάτες τους και να βελτιώσουν το ποσοστό αυτών που επιστρέφουν....

Read more_
Κατασκευή Ιστοσελίδων

Ο σχεδιασμός δεν είναι κάτι extra, κάτι επιπλέον. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την branding στρατηγική σου. Μαζί, σχεδιασμός και σελίδα ισχυροποιούν το brand positioning της εταιρίας σου. Παρέχουμε κώδικα υψηλής ποιότητας και σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, γεγονός που κατατάσσει τις σελίδες μας στη κορυφή του Google PageSpeed Insights Score. Η σελίδα σου είναι το ύψιστο εργαλείο για το business σου. Κάνουμε τα πάντα ώστε να είναι το καλύτερο που θα μπορούσες να έχεις....

Read more_
Κατασκευή Ιστοσελίδων
Marketing Περιεχομένου
Marketing Περιεχομένου

Δεν χρειάζεται να είσαι μεγάλος publisher για να προσφέρεις χρήσιμο, σχετικό περιεχόμενο στο κοινό σου. Μπορείς να εκφράσεις πραγματικά ποιος και τι είσαι, μέσα από τις ιστορίες σου. Τις ιστορίες που λύνουν τα προβλήματα των αναγνωστών, που φανερώνουν πόσο "ανθρώπινος" είσαι. Μια ιστορία που ξυπνά τα αληθινά τους αισθήματα. Πες την ιστορία σου και ο κόσμος θα σταματήσει να σε ακούσει. ...

Read more_