Ενισχύστε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας: Tips για την Google Performance Max Ad Campaign 

Η Performance Max των Google Ads είναι ένα διαχειριστικό εργαλείο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν και να διαχειρίζονται τις Google Ads campaigns τους, ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για την υλοποίηση της ψηφιακής σας στρατηγικής. Ωστόσο, η χρήση του γίνεται ευκολότερη αν είστε εξοικειωμένοι με τη φιλοσοφία του performance marketing

Aς δούμε, όμως, τι είναι και πως λειτουργούν οι Performance Max campaigns. 

Τι είναι μια Performance Max campaign; 

Θα βρείτε την Performance Max στη Google Ads platform. Έχει σχεδιαστεί ώστε να σας βοηθά να έχετε την μέγιστη δυνατή απόδοση για τις καμπάνιες σας, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Εσείς απλώς εισάγετε στοιχεία όπως creative assets, ad copy και final URL και η Google δημιουργεί αυτοματοποιημένα συνδυασμούς από αυτά με βάση την μηχανική μάθηση. 

Με λίγα λόγια 

Με την Performance Max αποκτάτε την ευελιξία μιας display Ad, την ποιότητα της smart shopping Ad, όλα ενσωματωμένα πια σε μία μόνο καμπάνια. Στην πράξη, με την Performance Max επιτρέπετε στην Google να πραγματοποιεί A/B test κι έπειτα να εφαρμόζει αναλόγως εκείνες τις επιλογές που έχουν κριθεί ως πιο αποδοτικές για την αύξηση των conversions. 

Ποια είναι η βασική διαδικασία δημιουργίας μιας Performance Max; 

Αρχικά, προτού δημιουργήσετε ένα asset group, πρέπει να ακολουθήσετε τα συνήθη βήματα για τη δημιουργία μιας καμπάνιας Google Ads. Ο τύπος καμπάνιας Performance Max είναι μεν νέος, αλλά δε διαφέρει τόσο πολύ στο στήσιμο από τους υπόλοιπους. Επιλέξτε προσεκτικά τους στόχους, το ημερήσιο budget, την τοποθεσία, το bidding strategy για την καμπάνια σας.  

Ελέγξτε το preview στο Google Ads, ώστε να έχετε την εικόνα του πως πρόκειται να εμφανιστούν οι διαφημίσεις σας στα διάφορα κανάλια της Google. Οι διαφημίσεις πρέπει να φαίνονται καλές σε κάθε format, από τις dynamic search ads ως τις smart shopping καμπάνιες. 

Χρήσιμες συμβουλές για Google Ads Performance Max campaigns 

Με αυτό το νέο και αυτοματοποιημένο τύπο διαφημιστικής καμπάνιας  η Google φιλοδοξεί να κάνει το performance marketing προσιτό σχεδόν σε οποιονδήποτε διαθέτει λογαριασμό Google Ads.  

Ας δούμε, λοιπόν, 10 χρήσιμα tips για τις Google Ads Performance Max καμπάνιες: 

1. Καθορίστε τους στόχους σας. 

Το πρώτο βήμα, πριν ακόμη από την δημιουργία μιας καμπάνιας, είναι ο καθορισμός των στόχων. Τι επιθυμείτε να πετύχετε; Θέλετε να αυξήσετε τις (διαδικτυακές) πωλήσεις ή την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας ή μήπως να  αποκτήσετε νέους πελάτες; 

Έπειτα, αφού καθορίσετε τους στόχους σας, μπορείτε να δημιουργήσετε την καμπάνια που θα οδηγήσει στην επίτευξή τους, ορίζοντας συγκεκριμένες και ανιχνεύσιμες ενέργειες, όπως για παράδειγμα αγορές,  εγγραφές ή λήψεις κλπ. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο της καμπάνιας και να πραγματοποιείτε τις απαιτούμενες ενέργειες για την βελτιστοποίησή της, όποτε χρειάζεται. 

2. Κάντε την έρευνά σας 

Η έρευνα είναι καθοριστικής σημασίας για κάθε επιτυχημένη καμπάνια. Ερευνήστε το κοινό στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε, τον ανταγωνισμό αλλά και τις λέξεις-κλειδιά. Τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας; Αν πρόκειται για μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, λάβετε υπόψη σας το τοπίο κατά την έρευνά σας. Αναλογιστείτε ποια στόχευση είναι πιθανότερο να σας αποφέρει περισσότερους νέους πελάτες, ποιοι δείκτες καταναλωτικής συμπεριφοράς είναι ενδεικτικοί της απόδοσης κλπ. 

3. Καθορίστε το budget 

Ένα από τα σημαντικότερα βήματα για οποιαδήποτε διαφημιστική καμπάνια Google Ads, είναι ο ορισμός και η τήρηση του προϋπολογισμού της. Πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε; Μη φοβάστε να πειραματιστείτε με αυτό, ώσπου τελικά να βρείτε τι είναι πιο αποδοτικό για τη δική σας επιχείρηση και τους στόχους που ορίσατε. 

Θα πρέπει να ορίσετε ένα ημερήσιο budget κατά μέσο όρο. Στην ουσία, η Google θα ξοδεύει καθημερινά λίγο ή πολύ το ποσό που έχετε ορίσει ημερησίως, ενώ εγγυάται ότι δε θα ξοδέψει ποτέ: 

  • Περισσότερο από το διπλάσιο όριο του ημερήσιου προϋπολογισμού σας σε μία ημέρα 
  • Περισσότερο από 30,4 φορές τον μέσο όρο του ημερήσιου προϋπολογισμού σας σε έναν μήνα  

4.  Δημιουργήστε ελκυστικές διαφημίσεις 

Το ad copy είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία μιας καμπάνιας. Κάθε asset group που δημιουργείτε πρέπει να περιλαμβάνει περιεχόμενο που τραβάει την προσοχή και είναι σχετικό με το κοινό που στοχεύετε. Μη ξεχνάτε ότι τα calls-to-action είναι εξίσου σημαντικά. Οι καταναλωτές είναι πιθανότερο να προβούν σε  conversions, αν αναγράφεται στη διαφήμιση ακριβώς το τι πρέπει να κάνουν. 

5. Προσοχή στα Audience Signals 

Σημειώστε ότι τα Audience Signals δεν είναι στόχοι αλλά προτάσεις κοινού. Με αυτά μπορείτε να ενημερώσετε την Google σε ποιους πιστεύετε ότι απευθύνονται οι διαφημίσεις σας και η Google αξιοποιεί αυτή την πληροφορία ώστε να βελτιστοποιήσει την Performance Max με βάση τους στόχους που θέσατε. 

Ίσως πάλι προτιμήσετε να παραβλέψετε την συμβουλή της Google και να μην προσθέσετε όλα τα είδη κοινού κάτω από το ίδιο asset group. Μπορείτε, λοιπόν, να ορίσετε χωριστά ένα asset group για κάθε ένα audience signal. Η σύνδεση ενός audience signal με ένα asset group σας υποδεικνύει ποια είδη κοινού οδηγούνται σε μετατροπές, ώστε να συνεχίσετε να τα στοχεύετε. Συνεπώς, μπορείτε να έχετε μεγαλύτερο έλεγχο πάνω στις καμπάνιες σας. 

Performance Max search

6. Δημιουργία σχετικών Landing Pages 

Η διαφήμισή σας συνδέεται μέσω URL με landing pages όπου οδηγούνται οι χρήστες όταν κάνουν κλικ. Το περιβάλλον στο οποίο μεταφέρονται είναι καθοριστικό ώστε να αποφασίσουν αν τελικά θα προβούν σε κάποια ενέργεια μετατροπής. Συνεπώς, οι ελκυστικές και προσεγμένες σελίδες προορισμού είναι ένα βήμα-κλειδί για την απόκτηση νέων πελατών. Η εύρεση της κατάλληλης μορφής της σελίδας προορισμού είναι μια σύνθετη διαδικασία που απαιτεί χρόνο, δοκιμές και αναπροσαρμογές, αλλά αξίζει τον κόπο. 

7.  Να παρακολουθείτε την καμπάνια σας 

Η δουλειά σας δεν τελειώνει με το ανέβασμα της καμπάνιας αλλά πρέπει να συνεχίσετε να την παρακολουθείτε, ώστε να παρατηρείτε τι αποδίδει τελικά και τι όχι. Ομοίως, είναι χρήσιμο να παρατηρείτε τις ενέργειες των ανταγωνιστών σας αλλά και να προσαρμόζεστε ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. Η Google παρέχει πληροφορίες για την απόδοση σε πραγματικό χρόνο. Μπορεί να μην είναι 100% ενημερωμένη αλλά είναι ένας καλός δείκτης παρακολούθησης της προόδου σας.  Επιπλέον, οι αναφορές σε Google Ads και Analytics επηρεάζονται από το πόσο λεπτομερή είναι τα δεδομένα της επιχείρησής σας. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι όλα τα παραπάνω είναι έγκυρα και ενημερωμένα. 

8.   Μην φοβάστε τις δοκιμές! 

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιώσετε τις Performance Max  καμπάνιες σας είναι μέσω δοκιμών. Δοκιμάστε διαφορετικές εκδοχές διαφημίσεων, δημιουργήστε πολλαπλά asset groups, προσαρμόστε τον προγραμματισμό των διαφημίσεών σας και τις landing pages ώστε να δείτε τι πραγματικά αποδίδει περισσότερο στην δική σας περίπτωση. 

Οι αναφορές Performance Max reports και Google Analytics είναι ο σύμμαχός σας για την κατανόηση και την βελτιστοποίηση της απόδοσης των διαφημίσεων. Είναι αδύνατο να βρείτε με την πρώτη την σωστή επιλογή,. Γι’ αυτό τολμήστε τις δοκιμές μέχρι να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει και αποδίδει. 

Bonus Tip: Ζητήστε την βοήθεια των ειδικών 

Σκεφτείτε να απευθυνθείτε σε ένα Google Ads agency που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε επιτυχώς τη διαφημιστική σας στρατηγική. Πράγματι, η Performance Max σας βοηθά να στήσετε την καμπάνια σας στα περισσότερα στάδια. Ωστόσο, για το σημαντικό κομμάτι, αυτό του ορισμού του προϋπολογισμού, χρειάζεται ακόμη να επενδύσετε χρόνο και προσπάθεια. 

Αν, λοιπόν, σας προβληματίζουν ζητήματα όπως η smart bidding strategy, η εγκατάσταση trackers ή το πως να συνδέσετε τα δεδομένα με το Google Merchant Center δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Μια εξειδικευμένη εταιρία digital marketing μπορεί να αναλάβει όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε η Performance Max καμπάνια σας να γίνει αποδοτική με τη λιγότερη δυνατή προσπάθεια από εσάς. 

Αν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές ο δρόμος προς την επιτυχία ανοίγεται μπροστά σας! 

Η Performance Max είναι η επανάσταση των Google Ads 

Αν είστε εξοικειωμένοι με τις καμπάνιες branded search ή smart shopping γνωρίζετε ήδη ότι η Google προσπαθεί να βελτιώσει εδώ και καιρό τις responsive ads. Το αποτέλεσμα αυτού είναι η γέννηση της Performance Max.  

Σε γενικές γραμμές, οι σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης γίνονται όλο και πιο σύνθετες με κάθε αναβάθμιση του αλγορίθμου. Συνεπώς, η Performance Max είναι το λογικό επόμενο βήμα στη ψηφιακή διαφήμιση. 

Η δική μας συμβουλή είναι… 

Να αντιμετωπίσετε το άγνωστο! 

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας Google Ads είναι μία πρόκληση αλλά αξίζει τον κόπο. Ακολουθείστε τις συμβουλές μας και θα είστε σε καλό δρόμο για την επιτυχή διαχείριση των Google Ads Performance Max!  

Αν χρειάζεστε βοήθεια με το digital marketing της επιχείρησής σας επικοινωνήστε μαζί μας! Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να πραγματοποιήσετε τους στόχους σας, δημιουργώντας μαζί σας μια επιτυχημένη στρατηγική digital marketing. 

FAQ

Οι καμπάνιες Performance Max έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να αυξήσουν τους δυνητικούς πελάτες, τις διαδικτυακές πωλήσεις και να μεγιστοποιήσουν τα ποσοστά των conversions αξιοποιώντας τη βοήθεια της μηχανικής εκμάθησης. Δίνει τη δυνατότητα, σε έμπειρους αλλά και νέους χρήστες, να συνδυάσουν τα χαρακτηριστικά από πολλές καμπάνιες σε μία μόνο καμπάνια και να αξιοποιήσουν το περιεχόμενό της στο έπακρο.  

Ωστόσο, στην πράξη, υπάρχουν διαφορετικές απόψεις αναφορικά με την ευρύτερη στροφή των Performance Max και Google Ads στην αυτοματοποίηση και στην μηχανική εκμάθηση. Ορισμένοι ανυπομονούν να δοκιμάσουν τις νέες δυνατότητες που πλέον ανοίγονται μπροστά μας χάρη στους αλγόριθμους. Συγχρόνως, κάποιοι άλλοι είναι επιφυλακτικότεροι αναφορικά με το περιορισμένο επίπεδο ελέγχου πάνω στις καμπάνιες τους.

Υπάρχουν εύλογα επιχειρήματα και για τις δύο πλευρές. Πάραυτα, μόνο ο χρόνος μπορεί να δώσει την ετυμηγορία για το τι σημαίνει τελικά και ουσιαστικά αυτή η αλλαγή. 

Ο τύπος καμπάνιας Smart Shopping αποτελούσε βασικό είδος των Google Ads εδώ και καιρό. Όμως, σύμφωνα με την Google, αυτό πρόκειται να αλλάξει, αφού έχει θέσει ως στόχο της να αντικαταστήσει πλήρως την Smart Shopping ως το τέλος του 2022. Κατ’επέκταση οι επιχειρήσεις πλέον στρέφονται στην Performance Max καμπάνια για να καλύψουν το κενό που προκύπτει. 

Η Performance Max βασίζεται σε αλγορίθμους μηχανικής εκμάθησης που απαιτούν χρόνο ώστε να συλλέξουν δεδομένα και να εκπαιδευτούν. Στην πράξη, αυτό σημαίνει πως θα ήταν εύλογο να αφήσετε την Performance Max καμπάνια σας να τρέχει για περίπου 1 με 2 εβδομάδες προτού να λάβετε την αναφορά για την απόδοσή της.  

Αφήστε μια απάντηση