Τα οφέλη από τη χρήση του HubSpot CRM για την ενίσχυση του Μάρκετινγκ

Ο παρών οδηγός εξηγεί πώς να αξιοποιήσετε τη δύναμη των δεδομένων σας ώστε να μετατρέψετε το HubSpot CRM σας σε μηχανή που παράγει έσοδα.

Το CRM είναι το κόστος εισόδου σε μια σύγχρονη αγορά: δοκιμάστε να διευθύνετε μια επιχείρηση χωρίς αυτό. Ωστόσο, το HubSpot CRM είναι κάτι παραπάνω από ένα ψηφιακό αρχείο. Είναι ένας τρόπος για να αποκτήσετε πρόσβαση, να κατανοήσετε και να δημιουργήσετε έσοδα από το χρυσωρυχείο που βρίσκεται ήδη στα χέρια σας: τα δεδομένα των πελατών.

Ένας χείμαρρος δεδομένων

Τα δεδομένα από μόνα τους είναι άχρηστα. Για να είναι αποτελεσματικά, πρέπει να συλλέγονται, να αποθηκεύονται και να αξιοποιούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνονται πολύτιμα με ελάχιστη ενέργεια.

Για παράδειγμα, το να συλλέγετε τα ονόματα όλων όσων έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας τους τελευταίους δεκαοκτώ μήνες μπορεί να αποδειχτεί χρήσιμο.

Πώς θα σας φαινόταν όμως να γνωρίζετε ποιος περιηγήθηκε μόλις στον ιστότοπό σας, ποιος είναι έτοιμος να αγοράσει ή ακόμα καλύτερα έχει ορίσει δύο ή περισσότερα φίλτρα ως προϋπόθεση για την πραγματοποίηση μιας αγοράς;

Κατανοώντας καλύτερα τα δεδομένα σας μπορείτε να διασφαλίσετε ότι τα σωστά μηνύματα φθάνουν στα σωστά άτομα, την κατάλληλη στιγμή, χωρίς πολύ κόπο ή ενοχλητικές διαδικασίες. Επιπλέον, η στόχευση έχει γίνει πιο περίπλοκη, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαφημίσεις είναι πλέον πιο ενημερωτικές — τόσο εξεζητημένες στην πραγματικότητα, που πλέον θεωρούμε δεδομένη την ποιότητα των διαφημίσεων που προβάλλονται στη ροή του Instagram και στα βίντεο στο YouTube.

Οι παλιοί τρόποι δεν λειτουργούν πια

Το σύγχρονο ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεταβληθεί από την πρώτη του εμφάνιση πριν από περίπου 20 χρόνια. Το GDPR, το απόρρητο, οι προοπτικές, ακόμη και οι μεγάλες εταιρείες, όπως η Apple, που επαναπροσδιόρισαν την άντληση δεδομένων, διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο.

Σας ακούγονται οικεία;

  • Αγορά λιστών δεδομένων
  • Μαζικές αποστολές email με ανορθόγραφα ονόματα
  • Ψυχρές κλήσεις χωρίς συναίνεση
  • Ανεπιθύμητα μηνύματα SMS από τυχαίους αριθμούς

Πιθανότατα να βλέπετε ακόμα μερικά από αυτά. Και δεν μιλάμε για το περιστασιακό λάθος χαιρετισμού «Γεια {όνομα}» που κάθε ένας φοβάται μη στείλει. Μιλάμε για τις πρακτικές data-scraping, παραβίασης της ιδιωτικότητας, αυτές τις πρακτικές της βιομηχανίας που δίνουν σε όλους μας κακό όνομα.

Οποιαδήποτε εταιρεία βασίζεται σε τέτοιες πρακτικές σήμερα θα φαινόταν απαρχαιωμένη συγκριτικά. Το δυσάρεστο είναι ότι πολλές επιχειρήσεις εξακολουθούν ακόμη να λειτουργούν έτσι. Στοιχηματίζουμε ότι κι εσείς είχατε ένα τέτοιο παράδειγμα πρόσφατα.

Μα γιατί άραγε;

Κακόβουλη πρόθεση; Απληστία; Έλλειψη κατανόησης;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω. Μάλιστα είναι το αντίθετο. Πολλές εταιρείες είναι τόσο ενθουσιασμένες που μεταφέρουν το μήνυμά τους εκεί έξω, που ξεχνούν. Ξεχνούν ότι κάθονται πάνω σε ένα χρυσωρυχείο δυνητικών δεδομένων που προσφέρουν όλες τις πληροφορίες για τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες των καταναλωτών.

Καλωσορίστε το σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM).

Το Hubspot CRM είναι ένα σύστημα που διατηρεί τα δεδομένα του πελάτη. Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο ένα αρχείο Excel ή τόσο ισχυρό όσο μια συνεχώς εξελισσόμενη πηγή τεχνητής νοημοσύνης. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, το HubSpot CRM έχει τη δύναμη να αποφέρει περισσότερα έσοδα και να ευχαριστήσει τους υποψήφιους πελάτες σε κάθε στάδιο της διαδρομής τους ως την αγορά.

crm hubspot new way

Γιατί πρέπει να αξιοποιήσετε το HubSpot CRM σας για Μάρκετινγκ που βασίζεται στην εμπειρία

crm hubspot sales tool

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ που πάνε μπροστά σήμερα εστιάζουν στην εμπειρία του πελάτη που τοποθετεί τους πελάτες στο επίκεντρο.

Είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο οι υπηρεσίες HubSpot υιοθέτησαν τον τροχό. Όταν η εστίαση είναι στην εμπειρία του πελάτη, το μάρκετινγκ προσελκύει και τροφοδοτεί τις πωλήσεις. Οι πωλήσεις δεσμεύουν και τροφοδοτούν την υπηρεσία. Η υπηρεσία ανατροφοδοτεί το μάρκετινγκ. Και όλα αυτά είναι δυνατά μόνο όταν ο πελάτης βρίσκεται στο κέντρο, υπό τη διαχείριση του Hubspot CRM.

crm hubspot phases

Η αξιοποίηση του HubSpot CRM είναι το μυστικό για το μάρκετινγκ που βασίζεται στην εμπειρία του πελάτη. Δεν είναι απλώς ένα ακόμη τσιτάτο — είναι το κοινό μυστικό για ανάπτυξη. Η έρευνα της Forrester διαπίστωσε ότι οι εταιρείες που δήλωσαν ότι επικεντρώθηκαν στην εμπειρία του πελάτη αναπτύχθηκαν κατά 40% πιο γρήγορα και αύξησαν τη διάρκεια της σχέσης με τους πελάτες τους περισσότερο από 60% σε σύγκριση με εκείνες που δεν είχαν.

Πολύ λίγοι υπεύθυνοι μάρκετινγκ έχουν όλα τα εργαλεία και τις τακτικές τους πλήρως ενσωματωμένα στο Hubspot CRM – πράγμα που συχνά οδηγεί σε ασύνδετες εμπειρίες πελατών, αποσιωπημένα δεδομένα και αδυναμία να αναγνωρίζουν τι λειτουργεί.

Γι’ αυτό το λόγο επενδύουμε τόση ενέργεια στην ενσωμάτωση του HubSpot Marketing Hub με το HubSpot CRM — ώστε να δώσουμε στην ομάδα σας μια ενοποιημένη εικόνα της εμπειρίας του πελάτη, που σας επιτρέπει να δημιουργείτε πραγματικά εξατομικευμένες εμπειρίες σε όλα τα κανάλια και να μετράτε την επιτυχία σας.

Το CRM σας βοηθά να εξατομικεύσετε τις προσφορές Μάρκετινγκ

Συνδέοντας το μάρκετινγκ με το Hubspot CRM έχετε τη δυνατότητα να δημιουργείτε εξατομικευμένες εμπειρίες για κάθε κανάλι. Η εξατομίκευση συνεχίζει να είναι το ιερό δισκοπότηρο για την παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας. Σε αυτό το υπερανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι πιο δύσκολο από ποτέ να κερδίσεις την προσοχή – και όλοι γνωρίζουμε ότι όσο πιο εξατομικευμένη είναι η εμπειρία, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να τραβήξετε την προσοχή.

Πώς φαίνεται η πραγματική εξατομίκευση; Η πραγματική εξατομίκευση είναι όταν το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας αλλάζει, προτείνοντας περιεχόμενο που δεν έχει διαβάσει ακόμα ο επισκέπτης σας. Είτε όταν ο επισκέπτης, έχοντας εκδηλώσει προηγουμένως ενδιαφέρον για ένα θέμα, λαμβάνει μια σχετική προσφορά από εσάς. Είτε ακόμη όταν έχετε διαφορετικό CTA για τους πελάτες και διαφορετικό για τους υποψήφιους πελάτες. Είτε ακόμη όταν το chatbot στον ιστότοπό σας θυμάται, όχι μόνο τα ονόματα των επισκεπτών, αλλά και ποιος είναι ο εκπρόσωπος πωλήσεών τους. Όλα αυτά είναι δυνατά μέσω του μάρκετινγκ που βασίζεται στο HubSpot CRM.

Οι τρεις δρόμοι για την επιτυχία του CRM:

  • Τμηματοποίηση – βεβαιωθείτε ότι οι υποψήφιοι λαμβάνουν το μήνυμα που ταιριάζει στις δικές τους ανάγκες
  • Προσδιορίστε το πλαίσιο – εξηγήστε με σαφείς όρους γιατί είναι χρήσιμο
  • Εξατομικεύστε – κάντε τους να νιώσουν ότι τους εκτιμούν και τους φροντίζουν

Τμηματοποίηση

Ο μέσος καταναλωτής βομβαρδίζεται από προωθητικά μηνύματα και βλέπει καθημερινά περίπου 5000-10000 διαφημίσεις.

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που χαλαρώσατε και περιηγηθήκατε στο τηλέφωνό σας, ίσως να κάνατε online αγορές, check-in στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να διαβάσατε ειδήσεις. Πόσες μη σχετικές διαφημίσεις είδατε;

«Μόνο σήμερα – 50% σε όλα τα βιολογικά φλυτζάνια με αλόη και τσίλι με φυστικοβούτυρο!»

«Πόρτες, πόρτες, πόρτες! Αποκτήστε τις πόρτες σας από τις πόρτες Acme!! Μεγάλες πόρτες, μικρές τιμές!»

Στοιχηματίζουμε ότι μόνο αυτή την εβδομάδα έχετε κατεβάσει τουλάχιστον μία ιστοσελίδα επειδή η διαφήμιση κατέστρεψε την διαδικτυακή εμπειρία για εσάς. Αλλά υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ που παραμονεύει στις σκιές του διαδικτύου. Κάτι πολύ πιο τρομακτικό… Η απάθεια!

Όταν ο καταναλωτής δεν αισθάνεται ότι τα μηνύματά σας έχουν άμεση σχέση με τη ζωή του εκείνη τη χρονική στιγμή, θα αποστασιοποιηθεί. Αυτός είναι ο λόγος που οι υπηρεσίες HubSpot είναι ζωτικής σημασίας για το σύγχρονο μάρκετινγκ. Εάν δεν μπορείτε να καταλάβετε τους πελάτες σας, δεν μπορείτε να τους δώσετε το περιεχόμενο που χρειάζονται, όταν το χρειάζονται με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί.

Τα καλά νέα είναι ότι έχετε ήδη την απάντηση στο πρόβλημα σας στη φαρέτρα του μάρκετινγκ – τα δεδομένα στο HubSpot CRM σας. Από αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να απομονώσετε συγκεκριμένες ομάδες πελατών με βάση τις επιθυμίες, τις ανάγκες και την πρόθεσή τους να αγοράσουν.

crm hubspot phases groups

Χρησιμοποιήστε λίστες Hubspot CRM για να τμηματοποιήσετε τη βάση δεδομένων σας

Οι λίστες Hubspot CRM είναι ένας καλός τρόπος για να απομονώσετε τμήματα της βάσης δεδομένων σας από οποιοδήποτε σημείο δεδομένων διαθέτετε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε ανάλογα με ποιοι είναι, την εταιρεία (όπου εργάζονται) ή την δραστηριότητα (που κάνουν). Μπορούν ακόμη και να ενημερώνονται συνεχώς ώστε να συμβαδίζουν με τις μεταβαλλόμενες βάσεις δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.

Μέσα σε λίγα λεπτά, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα Hubspot CRM με όλες τις επαφές που διανύουν τον τρίτο μήνα του τρέχοντος συμβολαίου τους – θα μπορούσαν να επωφεληθούν από μια συμπληρωματική προσφορά για να αναβαθμίσουν το υπάρχον πακέτο τους;

Τι θα λέγατε να στοχεύσετε κάθε υποψήφιο πελάτη που επισκέφτηκε την ιστοσελίδα σας περισσότερες από μία φορές τις τελευταίες 30 ημέρες, στέλνοντάς του έναν εκπτωτικό κωδικό;

Προφανώς, το ίδιο μήνυμα δεν πρόκειται να λειτουργήσει και στις δύο ομάδες. Αλλά με λίγη σκέψη, ο καθένας μπορεί να λαμβάνει εκείνα τα μηνύματα που είναι πιθανότερο να θεωρήσει ευπρόσδεκτα, αφού δίνουν λύση σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζει.

Δημιουργήστε μη αυτόματα προσαρμοσμένα συμβάντα συμπεριφοράς

Η παρακολούθηση custom συμβάντων συμπεριφοράς με μη αυτόματο τρόπο σας επιτρέπει να ορίζετε και να ανιχνεύετε δράσεις που είναι μοναδικές για την επιχείρησή σας. Τα προσαρμοσμένα συμβάντα συμπεριφοράς μπορούν να συνδεθούν με ιδιότητες των επαφών, τις οποίες μπορείτε στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε μέσω των εργαλείων του HubSpot. Τα εν λόγω συμβάντα χρησιμοποιούν analytics API και απαιτούν τη ρύθμιση από έναν προγραμματιστή.

Το εργαλείο Hubspot CRM είναι διαθέσιμο στο HubSpot Marketing Hub Enterprise. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε πιο προηγμένα δεδομένα αναλύσεων στον ιστότοπό σας ή ακόμη και από εξωτερικές third-party εφαρμογές για να αποκτήσετε πλουσιότερο περιεχόμενο αναφορικά με την πλήρη διαδρομή του πελάτη ως την αγορά.

Πλαίσιο

Κάθε αγοραστής για κάθε προϊόν πρέπει να περάσει από τα τρία βασικά στάδια Awareness (Επίγνωση), Consideration (Θεώρηση) και Decision (Απόφαση).

Ανάλογα με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αυτά τα στάδια ενδέχεται συχνά να διαφέρουν. Για παράδειγμα, μια ζεστή ημέρα κάποιος που διψάει θα οδηγηθεί από το στάδιο της Επίγνωσης στην Απόφαση για την αγορά ενός κρύου αναψυκτικού πολύ πιο γρήγορα από έναν Project Manager που κοιτάζει το νέο λογισμικό για μια παγκόσμια επιχείρηση Saas. Το ένα γίνεται σε λίγα λεπτά, το άλλο μπορεί να χρειαστεί μήνες.

Παρόλο που το ταξίδι μπορεί να αλλάξει, ένα θεμελιώδες στοιχείο παραμένει σταθερό καθ’ όλη τη διάρκεια: οι καταναλωτές χρειάζονται συγκεκριμένο περιεχόμενο αγοράς για κάθε στάδιο προτού λάβουν μια απόφαση.

Σκεφτείτε το – προτού καν ο Project Manager καταλάβει ότι υπάρχει το λογισμικό, πρέπει πρώτα είτε να βιώσει είτε να αναγνωρίσει ότι υπάρχει πρόβλημα: το κενό που προκαλείται από τα ελλιπή εργαλεία προγραμματισμού. Στη συνέχεια, έχοντας υπόψη το πρόβλημα που αναζητά επίλυση, θα αναζητήσουν μια λύση – που δυνητικά θα μπορούσε να είναι μια σειρά από επιλογές, που κυμαίνονται από την ενσωμάτωση ενός νέου εργαλείου μέχρι την εξωτερική ανάθεσή του εξ ολόκληρου .

Δημιουργήστε triggers που συνδέονται με τα στάδια του αγοραστή χρησιμοποιώντας το HubSpot CRM

Το παρακάτω περιεχόμενο δημιουργήθηκε, ενεργοποιώντας emails και μηνύματα που συνδέονται με το στάδιο όπου βρίσκεται κάθε υποψήφιος αγοραστής, ώστε να διασφαλίσουν ότι το περιεχόμενο είναι σχετικό με τις ανάγκες του. Μπείτε στη θέση του αγοραστή και αναρωτηθείτε τι χρειάζεται σε κάθε στάδιο της διαδρομής του προς την ολοκλήρωση της αγοράς.

Το παρακάτω περιεχόμενο δημιουργήθηκε, ενεργοποιώντας emails και μηνύματα που συνδέονται με το στάδιο όπου βρίσκεται κάθε υποψήφιος αγοραστής, ώστε να διασφαλίσουν ότι το περιεχόμενο είναι σχετικό με τις ανάγκες του. Μπείτε στη θέση του αγοραστή και αναρωτηθείτε τι χρειάζεται σε κάθε στάδιο της διαδρομής του προς την ολοκλήρωση της αγοράς.

Awareness (Επίγνωση):

Blog: Γιατί οι Project Managers δεν έχουν ποτέ αρκετές ώρες την ημέρα

Consideration (Θεώρηση):

Οδηγός: 10 τρόποι για να γίνετε πιο αποτελεσματικός Project Manager.

Απόφαση (Decision):

Case study – γιατί η εταιρεία Χ επέλεξε την τεχνολογία μας

Προσθέτοντας ετικέτες στους υποψήφιους πελάτες σας στο HubSpot CRM, ανάλογα με τη διαδρομή τους, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι βλέπουν τα κατάλληλα μηνύματα για το στάδιο όπου βρίσκονται. Όπως πιθανότατα δε θα προτείνατε γάμο στο πρώτο ραντεβού, ομοίως δε θέλετε να βομβαρδίσετε έναν υποψήφιο πελάτη με τεχνικά δεδομένα, ενώ μόλις ανακάλυψαν ότι έχουν πρόβλημα. Συνεχίστε να στέλνετε χρήσιμες πληροφορίες στη σωστή στιγμή, προσελκύοντας σταδιακά τον αγοραστή αντί να του επιβάλλετε το προϊόν σας απότομα και αμέσως.

Κατανέμοντας το κοινό σας σε τμήματα, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνει μηνύματα πωλήσεων σχετικά με το πλαίσιο ώστε να δημιουργήσει προοπτικές και να βελτιώσει τελικά τα ποσοστά των συμβάσεων.

Χρησιμοποιήστε το HubSpot Smart Content για να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας

Το HubSpot Smart Content σας επιτρέπει να δημιουργείτε διαφορετικό περιεχόμενο με βάση ένα σύνολο κανόνων. Τα emails, οι σελίδες προορισμού και τα CTAs σας μπορούν να εμφανίζονται διαφορετικά, ανάλογα με το τι είναι γνωστό αναφορικά με έναν υποψήφιο πελάτη ή μια επαφή.

Για παράδειγμα, αντί να αφιερώνετε χρόνο για να στείλετε χειροκίνητα περιεχόμενο σε υποψήφιους πελάτες, μπορείτε να προσαρμόσετε τις σελίδες Hubspot CRM ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα στο Hubspot CRM και να προσαρμόσετε το περιεχόμενο σε κάθε ένα από τα τρία στάδια (Awareness, Consideration, Decision) σύμφωνα με τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών σας.

Κατανοώντας ποιοι υποψήφιοι αγοραστές πρέπει να δουν τα μηνύματά σας, ελαττώνετε τη διαχείριση, ενισχύετε τα ποσοστά των conversion και αυξάνετε τα έσοδα με λιγότερη προσπάθεια.

Εξατομίκευση

Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το HubSpot CRM για να εξατομικεύσετε τα μηνύματα πωλήσεων. Η αποτελεσματική εξατομίκευση δεν σημαίνει απλώς να απευθύνεσαι σε κάποιον με το όνομά του μέσω email. Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι τόσο τεχνικός όσο και γνώστης δεδομένων.

Σύγχρονη εξατομίκευση σημαίνει έγκαιρη αποστολή συναφών μηνυμάτων, χρησιμοποιώντας την κατάλληλη γλώσσα, τόνο και θέμα.

Φανταστείτε το εξής: να λαμβάνετε ένα email που σας χαιρετίζει ονομαστικά. Ωραία, αλλά ήδη άλλοι τέσσερις έκαναν το ίδιο μόνο σε ένα πρωινό. Μπορείτε πια να αναγνωρίσετε ένα αυτοματοποιημένο email μέχρι τώρα.

Τι γίνεται όμως όταν σε τέσσερις εβδομάδες λήγει το λογισμικό του τομέα ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας σας; Θα λάβετε έγκαιρα ένα εξειδικευμένο μήνυμα που αφορά το πρόβλημα;

Θέλετε οι υποψήφιοι πελάτες σας να αισθάνονται μια αίσθηση ηρεμίας. Γνωρίζουμε ότι ήταν αποτελεσματική η διαχείριση Hubspot CRM, επειδή δημιουργήσατε μια ροή εργασίας HubSpot CRM για να στείλετε μήνυμα είτε σε διαχειριστές ανθρώπινου δυναμικού έναν μήνα πριν από την ημερομηνία ανανέωσής τους, είτε σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, που δημιούργησαν κατάστημα τον τελευταίο χρόνο. Αλλά οι υποψήφιοι θα νιώσουν μια σύνδεση με το brand σας επειδή το μήνυμα στοχεύει στις ανάγκες τους ακριβώς την κατάλληλη στιγμή.

Το σημείο όπου τελειώνει η πλαισίωση και ξεκινά η εξατομίκευση είναι μια γκρίζα ζώνη. Ενδεχομένως είναι πιο εύκολο να το σκεφτείτε ως εξής:

Τμηματοποίηση – σε ποιον θέλουμε να μιλήσουμε;

Πλαίσιο – τι θα πούμε;

Εξατομίκευση – πώς θα το πούμε;

Η δημιουργία πλαισίου διασφαλίζει ότι δεν θα “κάψετε” μια μετατροπή προχωρώντας πολύ γρήγορα, αλλά η εξατομίκευση διασφαλίζει ότι ο υποψήφιος πελάτης αισθάνεται ότι μιλάτε απευθείας μαζί του, τη στιγμή που είναι πιο πιθανό να θέλει να ακούσει το μήνυμά σας.

Η επικοινωνία με βάση το πλαίσιο πρέπει να είναι προσωπική, χωρίς όμως να γίνεται τόσο έντονα ώστε να θεωρείται υπερβολική. Οι πελάτες θέλουν εξατομικευμένες πληροφορίες που τους φαίνονται χρήσιμες και προσφέρουν αξία όταν τις χρειάζονται.

Χρησιμοποιήστε προσαρμοσμένες ιδιότητες για να συγκεντρώσετε πληροφορίες

Το Hubspot CRM διατίθεται έτοιμο με πλήθος βάσεων δεδομένων που μπορείτε να συλλέξετε για κάθε υποψήφιο πελάτη. Από το όνομα και τη διεύθυνση μέχρι τον αριθμό των emails που διαθέτει, το HubSpot CRM μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τις ομάδες και τα μεμονωμένα άτομα.

Επειδή όμως το HubSpot CRM πρέπει να καλύψει τα πάντα, από συμβούλους Saas μέχρι προμηθευτές ζωοτροφών, περιορίζεται στις καθολικές ιδιότητες. Δε χρειάζεται κάθε πελάτης τις ίδιες ιδιότητες, σωστά;

Συνεπώς, με τις προσαρμοσμένες ιδιότητες, μπορείτε να δημιουργήσετε σημεία δεδομένων κατά παραγγελία σύμφωνα με τις προσωπικές σας ανάγκες.

Το CRM είναι η μηχανή ανάπτυξής σας

Εφόσον διατηρείτε τα δεδομένα σας στο HubSpot CRM ξεκάθαρα και εύκολα προσβάσιμα, θα είστε σε θέση να αυξήσετε τις πωλήσεις και να ευχαριστήσετε περισσότερους πελάτες.

Η τμηματοποίηση του κοινού σας συνεπάγεται ότι μπορείτε να προσδιορίσετε ακριβώς σε ποιες ομάδες δυνητικών πελατών θέλετε να στοχεύσετε προκειμένου να επικοινωνήσετε το κατάλληλο μήνυμα.

Η δημιουργία πλαισίου στα μηνύματά σας, όταν τα θέτετε σε αντιστοιχία με ένα συγκεκριμένο σημείο της διαδρομής του υποψήφιου αγοραστή, σας επιτρέπει να ενισχύσετε τις μετατροπές σε κάθε ένα από τα στάδιά της.

Η εξατομίκευση των μηνυμάτων συνεπάγεται ότι αντιμετωπίζετε τους υποψήφιους πελάτες σας ως πραγματικούς ανθρώπους, με σκοπό να σας εμπιστεύονται και να σέβονται την επωνυμία σας. Δείξτε τους ότι έχουν σημασία για εσάς κι ότι κατανοείτε τα σημεία που τους προβληματίζουν με το να τους παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες και λύσεις στα προβλήματά τους ακριβώς τη στιγμή που τις χρειάζονται.

Τα CRM triggers μπορούν να τροφοδοτήσουν τις εξατομικευμένες επικοινωνίες

Το Hubspot CRM είναι εξοπλισμένο με χρήσιμα δημογραφικά δεδομένα που μπορείτε να αξιοποιήσετε ώστε να εξατομικεύσετε τις επικοινωνίες σας. Εντούτοις, η χρήση δεδομένων δραστηριότητας και αλληλεπίδρασης για την αποστολή έγκαιρων μηνυμάτων θα μπορούσε να είναι η διαφορά μεταξύ ενός προσωπικού email και των προσωποποιημένων μηνυμάτων.

Triggers για έγκαιρη επικοινωνία

  • Αξιοποιήστε την παρακολούθηση της ιστοσελίδας για να παρέχετε στοχευμένες προτάσεις.
  • Γνωρίζοντας ποιες σελίδες έχει επισκεφτεί κάθε επαφή, θα μπορείτε να τους προσφέρετε συγκεκριμένες προτάσεις, προσαρμοσμένες στις δικές τους ανάγκες. Σκεφτείτε το ως υπηρεσίες remarketing για emails.
  • Χρησιμοποιήστε τα στάδια για να ενεργοποιήσετε τα προσαρμοσμένα bots των σελίδων που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
  • Αξιοποιήστε τα στάδια. Έχοντας στη διάθεσή σας ένα bot ειδικά προσαρμοσμένο σε κάθε στάδιο της διαδρομής των υποψήφιων αγοραστών, μπορείτε να απαντήσετε στις ερωτήσεις τους την κατάλληλη στιγμή.
  • Χρησιμοποιήστε συγκεκριμένες ημερομηνίες για να ενεργοποιήσετε προσωπικά μηνύματα.
  • Στείλτε στους πελάτες ένα email για τα γενέθλια, την επέτειο ή ακόμα την ημερομηνία ανανέωσης της συνδρομής τους. Αυτά τα μηνύματα θα σας βοηθήσουν να αλληλεπιδράσετε χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που έχετε ήδη συγκεντρώσει.
  • Ακολουθείστε τη ροή εργασίας ώστε να ρυθμίσετε τις ενέργειες που ενεργοποιούνται όταν μια επαφή απαντήσει ή εκτελέσει μια ορισμένη ενέργεια.
  • Στις ροές εργασίας προγραμματίσετε τις ενέργειες ώσπου μια επαφή να ολοκληρώσει μια ορισμένη ενέργεια, για παράδειγμα να επισκεφθεί μια ιστοσελίδα ή να συμπληρώσει μια φόρμα. Το πλεονέκτημα αυτού είναι ότι μπορείτε να περιμένετε έως ότου ένας αγοραστής αλληλεπιδράσει μαζί σας προτού του στείλετε ένα email. Έτσι συντονίζεστε με τους αγοραστές σε πραγματικό χρόνο.

Μετατρέψτε το Hubspot CRM σας σε μηχανή μάρκετινγκ στέλνοντας το σωστό μήνυμα στα σωστά άτομα την κατάλληλη στιγμή.

Αναμφίβολα η εφαρμογή κάποιας από τις παραπάνω ιδέες ή και όλων μαζί μπορεί να αποφέρει περισσότερα έσοδα μέσω της επιχείρησής σας με βιώσιμο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο. Χρησιμοποιώντας τις απλές αλλά αποτελεσματικές υπηρεσίες HubSpot, μπορείτε να δημιουργήσετε προσωποποιημένες καμπάνιες.

Ρωτήστε μας πως!

Αφήστε μια απάντηση