Έπιπλα Lusso

Έπιπλα Lusso Client

Ιστορία Επιτυχίας

Σπίτι μου, Σπιτάκι μου

Το Lusso είναι μια εταιρεία υψηλής αισθητικής στη διακόσμηση εσωτερικού χώρου. Όντας ήδη μια τοπική υπερδύναμη στη Βόρεια Ελλάδα, το Lusso είναι, πλέον, σε πανελλήνιο επίπεδο, μια διαδεδομένη επιλογή, χάρη στις εξαίσιες προτάσεις του για τα έπιπλα εσωτερικού χώρου.

#1 Θέση

στα αποτελέσματα αναζήτησης για σημαντικές λέξεις-κλειδιά

72,4%

αύξηση νέων επισκεπτών

Διπλασιασμός

της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα

Η Ιστορία

Σπίτι γεμάτο αγάπη

Το ταξίδι του Lusso ξεκίνησε το 1956, με τον ιδιοκτήτη του να κάνει τα πρώτα βήματα στην κατασκευή ντουλαπιών. Πενήντα χρόνια αργότερα, η εταιρεία αποτελεί μια διάσημη επιλογή στο χώρο της διακόσμησης του σπιτιού, την οποία έχουν εμπιστευθεί χιλιάδες άνθρωποι, που θέλουν όχι απλά ένα χώρο για να μείνουν, αλλά το σπίτι των ονείρων τους.

Ο Στόχος τους

Ένα σπίτι που θέλεις να μένεις

Το Lusso επιδίωκε να αυξήσει τις προσπάθειες για marketing, με μια μικρή βοήθεια από τον ψηφιακό κόσμο. Η εταιρεία χρειαζόταν κορυφαίου επιπέδου αναγνωρισιμότητα, αλλά και αύξηση του μεριδίου αγοράς της στην Ελλάδα. Η iTrust συνεργάστηκε με την Tria και την Μαρία Αμανατίδου, δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό, για να συγκεράσει τις δράσεις marketing από όλα τα δυνατά διαφημιστικά μέσα.

Συνεργαζόμαστε με την iTrust εδώ και πάνω από ένα χρόνο και έχουμε δει μια αισθητή αύξηση στις πωλήσεις μας, όχι μόνο στη Μακεδονία, αλλά και από όλη την Ελλάδα. Όλα όσα συμφωνήθηκαν στην εναρκτήρια συνάντησή μας πραγματοποιήθηκαν επιτυχημένα. Πλέον, δοκιμάζουμε να κάνουμε το κάτι παραπάνω, με την επιστράτευση του video marketing… Ένα είναι σίγουρο, το μέλλον φαίνεται λαμπρό.
Δημήτριος Σταυρόπουλος, Ιδιοκτήτης, Lusso

Η επιτυχία τους

Υπηρεσίες

Digital Strategy
Search Engine Optimization (SEO)
Marketing περιεχομένου (Content Marketing)

Ένα σπίτι άνετο και γαλήνιο

Η iTrust, μέσα από τη στρατηγική του SEO, κατόρθωσε να βελτιώσει την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας του Lusso. Σε μόλις 9 μήνες, η οργανική επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 127%, ενώ η στοχευμένη, απευθείας επίσκεψη στο lusso.gr αυξήθηκε κατά 250%. Η συνεργασία μας με το γραφείο της Tria και την Μαρία Αμανατίδου αποδείχτηκε άκρως επιτυχημένη, με αποτελέσματα που εκπέμπουν δημιουργικότητα και εμπνέουν την κοινότητα του Lusso.