Fashionroom

Fashionroom Client Case Study

Ιστορία Επιτυχίας

Η νέα επιλογή στη γυναικεία μόδα

Ένα e-shop, που ξεκίνησε με ένα μόνο άτομο ως προσωπικό από μια γυναίκα μεγαλομένη σε οικογένεια “εθισμένη” με τη μόδα, τώρα αποτελεί το #1 e-shop μόδας και διαθέτει από τις πιο φανατικές και πιστές κοινότητες στο Facebook.

160.000

χιλιάδες Facebook Fans

1,09%

Αύξηση του Conversion Rate
το πρώτο τρίμηνο του 2016

150%

αύξηση της επισκεψιμότητας

Η Ιστορία

Η μόδα κυλάει στο αίμα μου

Το να γνωρίζεις του πελάτες σου είναι μόνο η αρχή. Να γνωρίζεις, όμως, τι θέλουν οι πελάτες σου, πριν καν το συνειδητοποιήσουν, είναι μια ικανότητα που το Fashionroom κατέχει πλήρως. Αν συνδυάσει κανείς, λοιπόν, αυτή την επαγγελματική οξυδέρκεια με δοκιμασμένες πρακτικές ανάπτυξης, η επιτυχία είναι μονόδρομος. Επόμενος στόχος του Fashionroom είναι επεκταθεί σε ακόμη περισσότερες γυναίκες, οι οποίες αναζητούν τα πιο σύγχρονα trends, εκκεντρικά αξεσουάρ και διαχρονικά βασικά ρούχα, για να εκφράσουν τη δική τους, μοναδική αίσθηση του στυλ.

Ο Στόχος

“Δεν έχω τι να φορέσω” – Κάθε γυναίκα το πρωί

Ο στόχος του Fashionroom ήταν διττός. Αφενός να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης στον ψηφιακό κόσμο, αφετέρου να ενισχύσει τις πωλήσεις. Το ενδιαφέρον της αγοράς ήταν ξεκάθαρο εξ’ αρχής, το μόνο που έλειπε από την συνταγή της επιτυχίας ήταν η επιστράτευση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής, η οποία θα επέκτεινε το ποσοστό μεριδίου της αγοράς, θα οδηγούσε σε αύξηση των πωλήσεων και θα εδραίωνε το Fashionroom ως την σίγουρη επιλογή για online αγορές των τελευταίων trends της γυναικείας μόδας.

Η λύση

Η iTrust εφάρμοσε μια ολοκληρωμένη στρατηγική, που περιλάμβανε πάνω από 100 διαφορετικές δράσεις, από εγκατάσταση συνεργαζόμενων προγραμμάτων, Marketing περιεχομένου και SEO ως και διαφημιστικές καμπάνιες PPC (Pay-per-Click) στα Social Media και το Google.

Το Fashionroom λειτουργεί διορατικά, δοκιμάζοντας τις σύγχρονες τεχνολογίες και μέσα, για να ψυχαγωγεί, να ελκύει και να μετατρέπει την κοινότητά της σε πιστούς πελάτες.

Υπηρεσίες

Digital Strategy
SEO/SEM
Marketing στα Social Media
Affiliate
Σχεδιασμός & Κατασκευή Ιστοσελίδας
Email Marketing

Keep Calm and Fashion on

Η iTrust επιστρατεύθηκε μια εμπεριστατωμένη στρατηγική σε όλους τους τομείς, με πάνω από 100 ταυτόχρονες δράσεις διαδικτυακού marketing να εφαρμόζονται σε όλο το φάσμα του Fashionroom. Η iTrust διοχέτευσε το κατάλληλο περιεχόμενο στην κατάλληλη στρατηγική για να απευθυνθεί σε ένα ήδη ώριμο, έτοιμο προς αγορά κοινό.