Le Tif

Letif Hero Image

Ιστορία Επιτυχίας

Διάκριση στο χώρο της γυναικείας αισθητικής

Το Le Tif, ένα κομμωτήριο περιποίησης μαλλιών, εμπιστεύθηκε τη δύναμη του ψηφιακού marketing, για να επεκτείνει την ανάπτυξή του. Με ένα μικρό εναρκτήριο κεφάλαιο, η εταιρεία συγκέρασε αρμονικά το SEO, το Inbound Marketing και τη στρατηγική διαφήμιση, με αποτέλεσμα να καθιερωθεί ως ένα online κατάστημα περιποίησης μαλλιών πέντε αστέρων, με έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών του.

Fun Fact: 100% των πελατών του, δηλώνουν πως θα αγόραζαν ξανά από το Le Tif.

600%

Αύξηση των πωλήσεων τον πρώτο χρόνο

288,73%

αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας τον πρώτο χρόνο

56%

Net Promoter Score

Η Ιστορία

Φιλοσοφία επικεντρωμένη στις ανάγκες του πελάτη

Μέσα από μια διεξοδικά εφαρμοσμένη ψηφιακή στρατηγική, το Le Tif κατόρθωσε να διακριθεί ως ένα κορυφαίο κατάστημα φροντίδας μαλλιών, σε λιγότερο από ένα χρόνο συνεργασίας με την iTrust. Κάτι που ξεκίνησε ως ένα τοπικό κομμωτήριο, έφτασε στο σημείο να είναι το πρώτο Salon Emotion της Ελλάδας, το οποίο βασίζεται στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών του, εκπαιδεύοντας και υποστηρίζοντάς τους, σε όλο το φάσμα της αγοράς τους.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα, το Le Tif κατόρθωσε να διαθωθεί από στόμα σε στόμα, με το 14% των πελατών να δηλώνουν πως άκουσαν για την επιχείρηση από κάποιο φίλο ή συνάδελφο.

Ο στόχος τους

Βελτίωση Πωλήσεων & Αύξηση του μεριδίου της Αγοράς

Το Le Tif επιζητούσε τη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης, καθώς και την αύξηση των πωλήσεών της, ενώ μακροπρόθεσμα επιδίωκε τη διεκδίκηση ενός μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά. Αυτό σήμαινε πως έπρεπε να ανταγωνιστεί εδραιωμένες επιχειρήσεις, που κατείχαν την πλειοψηφία του υπάρχοντος μεριδίου της αγοράς των προϊόντων περιποίησης μαλλιών.

Πολύπλευρη Φόρμουλα Επιτυχίας

Το Le Tif συνδύασε το SEO και το Content Marketing με τις διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook και το Google για να αυξήση την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις του. Μέσα από το blog, οι ειδικοί κομμωτές του Le Tif ενημέρωναν τους πελάτες τους, δυνητικούς και υπάρχοντες, μέσω ενημερωτικού περιεχομένου, που παρείχε λύσεις στα προβλήματα των μαλλιών, χτίζοντας, έτσι, μια κοινότητα από πιστούς πελάτες.

Το Facebook και το Google Display Network συνέβαλλαν στην επίτευξη μιας σταθερής ροής πωλήσεων, καθώς μας επέτρεπαν να στοχεύσουμε και να προβάλλουμε τις διαφημίσεις σε αγοραστικά κοινά με μεγαλύτερες πιθανότητες & ενδιαφέρον αγοράς.

Υπηρεσίες

Διαφημίσεις στο Facebook
Conversion Tracking
Custom & Lookalike Audiences
Διαφημίσεις στο AdWords
Google Display Network & Youtube
Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησεις

Στόχοι

Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης
Βελτίωση των διαδικτυακών πωλήσεων
Αύξηση του ποσοστού στο μερίδιο της Αγοράς

Η επιτυχία τους

Τα χαμόγελα γεννούν χαμόγελα

Το Le Tif άδραξε την ευκαιρία, ικανοποιώντας τις ανεκπλήρωτες ανάγκες των γυναικών-πελατών, που αναζητούσαν απεγνωσμένα συμβουλές και λύσεις για τα μαλλιά τους από εξειδικευμένους συμβούλους. Ο συνδυασμός του σχετικού, ελκυστικού περιεχομέου, του SEO και της εξαιρετικά εξειδικευμένης στόχευσης οδήγησαν στην αύξηση της διαδικτυακής επισκεψιμότητας κατά 288,73% και των πωλήσεων κατά 600%.

Η επικεντρωμένη στις ανάγκες του πελάτη φιλοσοφία που ακολούθησε το Le Tif, η οποία έθετε τον πελάτη στο προσκήνιο, είχε ως φυσικό επακόλουθο την πρωτοφανή διάδοση της επιχείρησης από στόμα σε στόμα, αλλά και την 100% ικανοποίηση των πελατών.