Κριτήρια για μια επιτυχημένη στρατηγική Remarketing

Η διαμόρφωση μιας επιτυχημένης καμπάνιας Remarketing δεν εξαρτάται απλά από το tagging που θα εφαρμόσεις στις landing pages της ιστοσελίδας σου. Η σχεδίαση εξειδικευμένων, στοχευμένων διαφημίσεων, σύμφωνα με τη δραστηριότητα και τις ενέργειες των επισκεπτών στη σελίδα αποτελεί το πρώτο βήμα για την επίτευξη του στόχου σου: Να οδηγήσεις τους πελάτες σου πίσω σε σένα.

Κριτήριο #1: Καθόρισε τους στόχους σου

Το να γνωρίζεις το κοινό, στο οποίο θέλεις να στοχεύσεις με τις διαφημίσεις σου αποτελεί το πρώτο βήμα για μια επιτυχημένη καμπάνια. Ανάπτυξε ολόκληρη την καμπάνια σου σύμφωνα με αυτό, είτε επιδιώκεις να στοχεύσεις όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου είτε απλά τους επισκέπτες μιας συγκεκριμένης landing page. Κάθε στρατηγική απαιτεί τόσο μια ξεχωριστή προσέγγιση, όσο και διαφορετικές (και πολλές φορές πιο σύνθετες) ανάγκες περιεχομένου και σχεδιαστικών. Tip: Υπάρχει πάντοτε κάποιος καλύτερος τρόπος για να σκιαγραφήσεις το κοινό του remarketing που σε ενδιαφέρει, με τη στόχευση σε κοινό που έκανε προσθήκη σε καλάθι αλλά δεν αγόρασε να αποτελεί την Νο.1 επιλογή.

Κριτήριο #2: Καθόρισε τα landing pages που θα σημαδέψεις

Σε περίπτωση που επιλέξεις να επικεντρώσεις τη Remarketing στρατηγική σου σε ένα περιορισμένο αριθμό από landing pages, με σκοπό να εξασφαλίσεις μια επιτυχημένη καμπάνια, πρέπει πρώτα να καθορίσεις πόσες και ποιες σελίδες θα πρέπει να σημαδέψεις, σύμφωνα με τους στόχους σου.
  • Να στοχεύσεις του επισκέπτες που αποχώρησαν από τις 3 κορυφαίες landing pages σου, για να τους επαναφέρεις στο κατάστημα,
  • να διαφημίσεις τα προϊόντα σου που πωλούνται περισσότερο, για να αυξήσεις τις πωλήσεις, ή
  • να κάνεις Remarketing σε πελάτες που έχουν αγοράσει από το κατάστημά σου, για να πετύχεις ακόμη καλύτερη αναγνωρισιμότητα.
Και οι 3 στόχοι ταιριάζουν ιδανικά με τα οφέλη που σου προσφέρει το Remarketing. Να θυμάσαι, ωστόσο, πως δεν αποτελεί μια υπηρεσία που λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο σε κάθε περίπτωση, κάτι που σημαίνει πως οι προσωπικές σου, εξατομικευμένες ανάγκες πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν και οι δράσεις να είναι εξειδικευμένες.

Να θυμάσαι, ωστόσο, πως δεν αποτελεί μια υπηρεσία που λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο σε κάθε περίπτωση, κάτι που σημαίει πως προσωπικές σου, εξατομικευμένες ανάγκες πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν και οι δράσεις να είναι εξειδικευμένες.

Το γεγονός πως κάποιοι επισκέπτες προχωρούν στην προσθήκη κάποιου προϊόντος στο καλάθι ή πραγματοποιούν κάποιο στόχο που έχεις θέσει, σημαίνει πως έχουν εκφράσει πραγματικό ενδιαφέρον για το κατάστημα/επιχείρησή σου. Το να κατορθώσεις να επαναφέρεις αυτούς τους χρήστες στην ιστοσελίδα σου, αφότου έχουν αποχωρήσει, αποτελεί βασικό στοιχείο για την αύξηση των πωλήσεων ή/και την αύξηση του ROI (Return of Investment). Έτσι, η επικέντρωση σε αυτές τις landing pages και η αύξηση των διαφημιστκών εξόδων για πελάτες που επισκέφθηκαν αυτές τις landing pages είναι απαραίτητες προσαρμοστικές κινήσεις του Remarketing.

Κριτήριο #4: Λάβε υπ’ όψιν το member duration & frequency capping του Google Remarketing

Το member duration του Google Remarketing επιτρέπει σε κάθε διαφημιστή να ρυθμίσει και να προσαρμόσει το χρόνο, κατά τον οποίο θα προβάλλονται οι διαφημίσεις στους επισκέπτες της ιστοσελίδας. Έχοντας αυτό ως δεδομένο, το Google προσφέρει ποικιλία επιλογών, από την προτεινόμενη τρίμηνη περίοδο, ως την, ιδανική για όλα τα καταστήματα λιανικής, περίοδο 30 ημερών. Αυτό το εργαλείο δίνει στους διαφημιστές τη δυνατότητα να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους στον πελάτη, την χρονική περίοδο που θεωρούν πως είναι η ιδανική, για να επιτύχουν περισσότερες συναλλαγές και αύξηση των πωλήσεων. Η επιλογή ρύθμισης του frequency capping της διαφημιστικής πλατφόρμας του Google επιτρέπει στους διαφημιστές να προσαρμόζουν τις φορές που θα προβάλλεται η διαφήμιση στον επισκέπτη, στο χρονικό διάστημα μιας ημέρας, εβδομάδας ή μήνα. Προσάρμοσε τη συχνότητα με την οποία προβάλλεται η διαφήμισή σου, για να εμφανίζεται ακριβώς όποτε και όσο πρέπει, έτσι ώστε οι δυνητικοί πελάτες σου να μαγνητίζονται από αυτή. Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται σε αυτή ακριβώς την προσαρμογή.

Κριτήριο #5: Μη διστάσεις να διενεργείς Test

Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό κριτήριο για μια επιτυχημένη καμπάνια Remarketing, είναι η διενέργεια A/B Testing. Για να διαμορφώσεις ιδανικά τα click-through-rates (CTR), τις προβολές, τις αλληλεπιδράσεις και τις μετατροπές που απορρέουν από τις διαφημίσεις σου, πρέπει να πειραματίζεσαι. Δοκίμασε να προσαρμόσεις το κείμενο της φωτογραφίας, καθώς και μερικές εικόνες, για να βρεις το συνδυασμό που αποδίδει καλύτερα. Βελτιστοποίησε τα landing pages σου και δοκίμασε διαφορετικούς συνδυασμούς, όσον αφορά το budget και τα call-to-action buttons που χρησιμοποιείς. Ακόμη και μικρές αλλαγές μπορεί να επηρεάσουν θετικά την καμπάνια σου, οδηγώντας σε μια αύξηση του ROI και πολλαπλασιασμό των μετατροπών στα καταστήματά σου.



Θέλεις να διατηρήσεις την απόδοση του online καταστήματός σου στα ύψη; Τότε δεν πρέπει να παραβλέψεις αυτά τα κριτήρια για μια επιτυχημένη καμπάνια Remarketing. Επικοινώνησε μαζί μας, για να βρούμε την ιδανική στρατηγική για την επιχείρησή σου.

Επικοινώνησε μαζί μας!