Marketing Περιεχομένου
“Don’t interrupt what your buyers want to consume – BE what they want to consume.” ~ Mike Volpe, CMO, HubSpot
Δεν χρειάζεται να είσαι μεγάλος publisher για να προσφέρεις χρήσιμο, σχετικό περιεχόμενο στο κοινό σου.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να γνωρίζεις τι επιζητά το κοινό σου.
Και αυτό είναι μια πραγματικότητα.
Μπορείς να εκφράσεις πραγματικά ποιος και τι είσαι, μέσα από τις ιστορίες σου. Iστορίες που λύνουν τα προβλήματα των αναγνωστών, που φανερώνουν πόσο “ανθρώπινος” είσαι. Μια ιστορία που τους αγγίζει. Μια ιστορία που ξυπνά τα αληθινά τους αισθήματα.
Πες την ιστορία σου και ο κόσμος θα σταματήσει για να σε ακούσει.
Γιατί να κάνω Marketing περιεχομένου; Γιατί τώρα;
Το περιεχόμενο είναι η κινητήρια δύναμη στην οποία βασίζεται η επιτυχία κάθε ψηφιακής προσπάθειας των επιχειρήσεων. Το περιεχόμενο είναι αυτό με το οποίο αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι. Σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους Marketing, το περιεχόμενο είναι κάτι στο οποίο πρέπει να επικεντρωθείς περισσότερο, πόσο μάλλον αν ενδιαφέρεσαι να κινηθείς στον χώρο του social media marketing ή του email automation.
Παρήγαγε ποιοτικό περιεχόμενο και θα λειτουργήσει σαν μαγνήτης, προσελκύοντας περισσότερους υποψήφιους αγοραστές στο κατώφλι του ψηφιακού σου καταστήματος.
Marketing Περιεχομένου: Γιατί η επιχείρησή σου το χρειάζεται.
Το Outbound είναι ξεπερασμένο. Το Inbound Marketing αποτελεί τη σύγχρονη λύση.
Οι σύγχρονοι πελάτες σου είναι συνεχώς σε εγρήγορση, μεταβαίνουν από τη μια τους δραστηριότητα στην επόμενη χωρίς πολύ σκέψη, πολλές φορές κάνοντας πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Αναζήτουν πληροφορίες και θέλουν να είναι σχετικές, εύκολα προσβάσιμες και αξιόπιστες. Στην πραγματικότητα, οι καταναλωτές περιμένουν από επιχειρήσεις, όπως η δική σου, να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους με ακρίβεια, οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή.
Οι πολλαπλές διαστάσεις που μπορεί να λάβει το Marketing Περιεχομένου
Οι πελάτες σου, δυνητικοί και μη, βρίσκονται κάπου εκεί έξω, παρακολουθώντας ενημερωτικά βίντεο για ένα νέο χτένισμα, διαβάζοντας άρθρα που συγκρίνουν αυτοκίνητα ή μοιράζονται με τους φίλους τους λίστες με τους κορυφαίους καλοκαιρινούς προορισμούς, ενώ σχεδιάζουν τις επόμενες διακοπές τους.
Όλη αυτή η πληθώρα πληροφοριών είναι περιεχόμενο, το οποίο αναζητούν και “καταναλώνουν” σε πραγματικό χρόνο.
Θα μπορούσε το δικό σου περιεχόμενο να τους βοηθήσει να λάβουν μια απόφαση σχετικά με το καλύτερο οικογενειακό αυτοκίνητο, το πιο οικονομικό ταξιδιωτικό πακέτο ή αυτό που θα τους εμπνεύσει να αλλάξουν το χτένισμά τους σε κάτι πιο μοντέρνο.
Ικανοποίησε τις ανάγκες των πελατών σου και δημιούργησε ανυπομονησία για το προϊόν σου
Όταν εμφανίζεσαι και είσαι παρών σε κάθε micro-moment, αυξάνεις την προβολή και τη θέασή σου, όχι μόνο εκείνη τη στιγμή, αλλά και μακροπρόθεσμα.
Το περιεχόμενο αυξάνει την επίγνωση των χρηστών και, όταν η πληροφορία θα είναι πραγματικά χρήσιμη, όταν θα έχει πραγματική απήχηση στο κοινό σου, τότε ακριβώς είναι η στιγμή που θα επέλθουν οι πωλήσεις.
Γιατί να συνεργαστείς με την iTrust
Η εμπειρία μας ως εταιρεία digital marketing μας επιτρέπει να προσελκύουμε, να ικανοποιούμε και, εν τέλει, να οδηγούμε τους πελάτες σου σε συναλλαγή. Γνωρίζουμε τι τους ενδιαφέρει και σε βοηθάμε να δημιουργήσεις το κατάλληλο περιεχόμενο, είτε πρόκειται για ένα άρθρο στο blog, μια διαφήμιση Google Ads, ένα βίντεο ή μια διαφημιστική καμπάνια.
Από τα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης, ως το χώρο της υγείας και των βιομηχανικών υπηρεσιών, το Marketing Περιεχομένου είναι αυτό που θα κινητοποιήσει τις αντιδράσεις των δυνητικών πελατών σου. Είτε αυτή η αντίδραση είναι να τηλεφωνήσουν στην επιχείρησή σου, να αγοράσουν από αυτήν, ή να τη διαδώσουν στους φίλους σου.