SEM VS SEO: Ποια η διαφορά;

Το SEM και το SEO είναι δύο διαφορετικές στρατηγικές προώθησης του ιστοτόπου σας στις μηχανές αναζήτησης. 

 Το SEM είναι ένα είδος πληρωμένης διαφήμισης, που τοποθετεί τον ιστότοπό σας στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης και αποτελεί συντομογραφία του Search Engine Marketing, το οποίο είναι επίσης γνωστό και ως PPC (pay-per-click) ή Pay Per Search. 

 Το SEO ή Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης), από την άλλη, είναι μια στρατηγική που σας βοηθάει, ώστε ο ιστότοπός σας να εμφανίζεται από τους πρώτους, στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης 

Κατά τη διάρκεια της online προώθησης της επιχείρησης σας, και οι δύο αυτές στρατηγικές μπορούν να σας φανούν εξίσου χρήσιμες και αποτελεσματικές. Για αυτό άλλωστε θα τις δούμε και πιο αναλυτικά παρακάτω. 

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για το SEM 

Το SEM είναι ένα είδος online marketing. 

Ουσιαστικά, όταν επιλέγετε να εφαρμόσετε το Search Engine Marketing, επενδύετε ένα ποσό χρημάτων απευθείας στις μηχανές αναζήτησης για να εμφανίζεται ο ιστότοπός σας πρώτος σε αυτές. 

sem vs seo benefits

Πως λειτουργεί το SEM; 

Αρχικά ορίζετε κάποια σχετικά με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας keywords και στη συνέχεια συμμετέχετε σε μία δημοπρασία για τη διεκδίκησή τους. Αν καταφέρετε να επικρατήσετε έναντι των ανταγωνιστών σας, τότε η διαφήμισή σας έχοντας ως βάση αυτά τα keywords θα εμφανίζεται στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης. Κι αν κάποιος κλικάρει σε αυτή, θα ανακατευθύνεται, αμέσως στον ιστότοπό σας. 

Πώς μπορώ να εκμεταλλευτώ το SEM;  

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να εκμεταλλευτείτε αυτή τη στρατηγική marketing! Ας τους δούμε μαζί: 

 – Χρησιμοποιήστε διαφήμιση Google ads. Το Google Ads είναι μια υπηρεσία της google, που σας βοηθάει με τη δημιουργία διαφημίσεων για την επιχείρηση σας και την επιλογή του bidding strategy για τα keywords σας! Με τη χρήση αυτής της υπηρεσίας, οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται παράπλευρα των οργανικών αποτελεσμάτων στα SERPs. 

 – Με το κατάλληλο bidding strategy: Μέσα από μία online δημοπρασία μεταξύ της επιχείρησης σας και των ανταγωνιστών, διεκδικείτε τα keywords, που θα εμφανίζουν την ιστοσελίδα σας από τις πρώτες στις μηχανές αναζήτησης. Κατά κανόνα, όσα περισσότερα χρήματα επενδύσετε σε ένα keyword τόσο πιο ψηλά θα εμφανίζεται ο ιστότοπός σας στις μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι το κατάλληλο bidding strategy είναι ο μόνος παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη σας στη Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης. 

 – Με τη δημιουργία διαφημίσεων: Πέρα από τα google ads, τα οποία είδαμε παραπάνω υπάρχουν και οι διαφημίσεις που εμφανίζονται μαζί με τα υπόλοιπα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Το κόστος του συγκεκριμένου είδους διαφήμισης καθορίζεται από τον αριθμό των χρηστών που θα κλικάρουν σε αυτή. (Cost per click). 

sem vs seo ppc campaigns

Και πως χτίζετε μια SEM στρατηγική; 

Για να ξεκινήσετε την αποτελεσματική προώθηση του ιστοτόπου σας με Search Engine Marketing υπάρχουν κάποια βασικά βήματα για να ακολουθήσετε. 

Αρχικά, ορίστε τους στόχους σας. Τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε χρησιμοποιώντας τη συγκεκριμένη στρατηγική; Θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας ή μήπως να έρθετε σε επαφή με πιθανούς πελάτες και να αποκτήσετε leads; 

 Το να γνωρίζετε εξ αρχής τους στόχους σας θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια PPC στρατηγική που να ανταποκρίνεται πλήρως, στις ανάγκες σας. Εκτός από τους στόχους όμως τι άλλο πρέπει να λάβετε υπόψιν για να έχετε μια επιτυχημένη πορεία χρησιμοποιώντας το Search Engine Marketing; 

1. Βρείτε τα σωστά keywords με βάση το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας 

Τα keywords είναι το κλειδί για την επιτυχία σας. Να έχετε πάντα κατά νου τα keywords που επιλέγετε να είναι σχετικά με το προϊόν σας και να έχουν ήδη αρκετές αναζητήσεις το μήνα. Δεν υπάρχει λόγος να επενδύσετε χρόνο και χρήματα σε μη δημοφιλή keywords. 

2. Μάθετε από τον ανταγωνισμό σας 

Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας για την επιλογή της δικής σας SEM στρατηγικής είναι ο ανταγωνισμός σας. Παρακολουθήστε, τις κινήσεις των ανταγωνιστών και μάθετε τι αποδίδει για αυτούς. Και τώρα που ασχοληθήκατε με αυτά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα και να εφαρμόσετε τη δική σας SEM στρατηγική. 

 3. Καθορίστε το budget σας 

Το να γνωρίζετε πόσα χρήματα είστε σε θέση να ξοδέψετε για το SEM, μπορεί να σας φανεί πολύ χρήσιμο, για τον οικονομικό προγραμματισμό σας. Καθορίστε από την αρχή, τα χρήματα που είστε διατεθειμένος να επενδύσετε μηνιαία για τη διαφήμιση της επιχείρησης σας. Είναι σημαντικό ότι το SEM σας προσφέρει ευελιξία στις οικονομικές σας κινήσεις. Μπορείτε να επιλέξετε πόσα θέλετε να ξοδεύετε κάθε μήνα και να προσαρμόζετε το budget σας ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν. Έτσι, σε περίπτωση που κάτι παύει να σας εξυπηρετεί, μπορείτε πάντα να το αλλάξετε. 

4. Ρυθμίστε σωστά την PPC καμπάνια σας 

Πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο, πρέπει να είστε σίγουρος ότι η καμπάνια σας έχει ρυθμιστεί σωστά. Αυτό θα ενισχύσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Μην ξεχνάτε όμως πως για να συμβεί αυτό, θα πρέπει πρωταρχικά, να ορίσετε το κατάλληλο target group για τις διαφημίσεις σας. 

Αν θέλετε αυτές να ξεχωρίζουν και να σας επιφέρουν τα μέγιστα αποτελέσματα θα πρέπει να συνοδεύονται από ένα ενδιαφέρον κείμενο. Αν θέλετε όμως ακόμα μεγαλύτερη αποδοτικότητα για την διαφήμιση σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία που σας δίνονται στην πλατφόρμα. 

 Και κάτι τελευταίο! Μην αμελήσετε την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα του ιστοτόπου σας! Πρέπει να είστε σίγουροι ανά πάσα στιγμή πως αν κάποιος κλικάρει στη διαφήμισή σας θα είναι σε θέση να βρει αυτό που ψάχνει στη σελίδα σας το συντομότερο δυνατό, 

5. Δώστε σημασία στο αποτέλεσμα 

Τα αποτελέσματα των διαφημίσεων σας, είναι ουσιαστικά η οπτική απόδοση της επιτυχίας ή της αποτυχίας της καμπάνιας σας. Παρακολουθώντας συχνά την απόδοση τους, μπορείτε να χτίσετε ευκολότερα μια πιο αποτελεσματική στρατηγική. Το πρόγραμμα Google Analytics είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να σας βοηθήσει με αυτό. 

6. Μη φοβηθείτε να δοκιμάσετε διαφορετικά πράγματα 

Βεβαιωθείτε ότι ελέγχετε συνεχώς την πορεία των διαφημίσεων σας. Δοκίμασε διαφορετικές εκδοχές του κειμένου της διαφήμισης και δείτε ποια από αυτές αποδίδει καλύτερα. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε και διαφορετικά keywords. Το να δοκιμάζετε είναι απαραίτητη διαδικασία για μια επιτυχημένη SEM καμπάνια. 

sem vs seo web traffic

Τι σας προσφέρει το Search Engine Marketing; 

Ένα από τα κύρια οφέλη του SEM είναι ότι σας επιτρέπει να απευθυνθείτε σε ένα ευρύ κοινό γρήγορα και εύκολα. Στοχεύοντας σε συγκεκριμένα keywords, μπορείτε να διασφαλίσετε ευκολότερα ότι ο ιστότοπός σας θα εμφανιστεί μπροστά σε εν δυνάμει πελάτες. 

Πέρα από αυτό όμως το SEM σας παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε αναλυτικά την πορεία της καμπάνιας σας. Συγκεκριμένα, με το SEM μπορείτε να δείτε πόσοι άνθρωποι έκαναν κλικ στη διαφήμισή σας, πόσα χρήματα ξοδέψατε γι’ αυτή και πόσα έσοδα σας απέφερε. Μπορείτε δηλαδή να μετρήσετε ευκολότερα την επιτυχία της καμπάνια σας. 

Το SEM είναι επίσης ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να βελτιώσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας. Πληρώνοντας για διαφημίσεις, ο ιστότοπός σας καταφέρνει να εμφανίζεται από τους πρώτους στις μηχανές αναζήτησης. Παρόλο λοιπόν που το SEM είναι μια στρατηγική επί πληρωμή, συνεισφέρει ταυτόχρονα και στην οργανική απόδοση της ιστοσελίδας σας. 

Και τώρα που μάθατε λίγα περισσότερα για το SEM, εσείς θα το δοκιμάζατε; Έχει σημασία να θυμάστε ότι το SEM είναι μια πολύ ευέλικτη στρατηγική μάρκετινγκ που μπορείτε να προσαρμόσετε στις ανάγκες σας. Ένα digital marketing agency μπορεί να γίνει ο βασικός σας σύμμαχος για τη δημιουργία μιας τέτοιας στρατηγικής. 

Και τώρα που ξέρετε όσα χρειάζεστε για το SEM, ας δούμε κάποια πραγματάκια και για το SEO τι ακριβώς είναι και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό; 

sem vs seo basics

Search engine optimization (SEO) 

Το SEO άφορα στην προσπάθεια βελτίωσης της οργανικής κατάταξης το ιστοτόπου σας στις μηχανές αναζήτησης. Οι διάφορες τεχνικές SEO σας βοηθούν να αυξήσετε την ποιότητα της ιστοσελίδας σας τόσο σε επίπεδο δομής και κώδικα όσο και περιεχομένου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων παρεμβάσεων, είναι η δημιουργία headings και τα metatags. Το SEO όμως δεν περιορίζεται μόνο στη βελτίωση της σελίδας σας. Για να θεωρηθεί μια SEO στρατηγική πετυχημένη, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε ανακατευθύνσεις σε εξωτερικά sites και να φροντίσετε για την εκπροσώπηση της επιχείρησής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing). 

 Αν η SEO στρατηγική σας γίνει σωστά, η σελίδα σας θα εμφανίζεται από τις πρώτες στις μηχανές αναζήτησης και κατ’ επέκταση θα αποκτήσει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. 

Πώς να εφαρμόσετε σωστά τη SEO στρατηγική σας; 

Και τώρα που είδαμε “Τι σημαίνει SEO;”, ας δούμε περισσότερα για το πως αυτή η στρατηγική εφαρμόζεται σωστά. 

Κάνε την έρευνα σας 

Είναι σημαντικό, πριν ξεκινήσετε τη στρατηγική σας, να κάνετε μια σχετική έρευνα. Τι πρέπει να περιλαμβάνει όμως αυτή η έρευνα; Τα Keywords που αναζητά το κοινό σας και τις κινήσεις του ανταγωνισμού σας. Μόλις κατανοήσετε τις δύο αυτές παραμέτρους, μπορείτε να δημιουργήσετε τις λίστες σας και να ξεκινήσετε τη δική σας SEO προσπάθεια.  

Βρείτε συμπληρωματικά keywords 

Χρησιμοποιήστε συμπληρωματικά keywords σχετικά με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Και αν αναρωτιέστε τι εννοούμε συμπληρωματικά, πρόκειται για όρους που αν και δεν ανήκουν στην βασική λίστα με τα keywords σας, είναι σημαντικοί για την υψηλότερη οργανική κατάταξη της ιστοσελίδας σας. 

Φροντίστε για το On-Page Seo 

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο, τη δομή και τα στοιχεία της σελίδας σας (π.χ. επικεφαλίδες και metatags) για καλύτερη απόδοσή στις μηχανές αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση αυτού του τύπου περιλαμβάνει τη χρήση keywords στα headers των κειμένων και την προσθήκη alt text στις εικόνες της ιστοσελίδας σας. Μην ξεχνάτε να βεβαιώνεστε πάντα ότι το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας είναι υψηλής ποιότητας και ότι απευθύνεται στο κοινό που θέλετε να προσελκύσετε. 

Βελτιώστε το περιεχόμενο του ιστότοπού σας 

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε το SEO του ιστότοπού σας είναι να δημιουργήσετε για αυτό, ποιοτικό περιεχόμενο. Πώς όμως γίνεται αυτό πρακτικά; Με τη συγγραφή άρθρων και αναρτήσεων στο blog σας και με την ύπαρξη product descriptions και metatags. Να θυμάστε ακόμα να χρησιμοποιείτε τα keywords σε ένα μεγάλο εύρος του περιεχόμενου σας, στα headers τα metatags και στα anchor text. 

Βελτιστοποιήστε τη δομή του ιστότοπού σας 

Μια άλλη σημαντική πτυχή για πετυχημένο SEO είναι και η σωστή δομή του ιστότοπου σας. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση των διευθύνσεων URL, των headers, των meta tags, των εικόνων και άλλων στοιχείων της ιστοσελίδας σας. Με τη σιγουριά ότι ο ιστότοπός σας έχει τη σωστή δομή, αποκτά περισσότερες πιθανότητές, να έχει μια καλύτερη απόδοση στις μηχανές αναζήτησης. 

Χρησιμοποιήστε Structured Data 

Τα structured data αφορούν ουσιαστικά τον κώδικά πίσω από την ιστοσελίδα σας. Αυτός ο κώδικας είναι γραμμένος σε συγκεκριμένη μορφή και βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να διαχωρίζουν τα διάφορα μέρη του περιεχομένου σας, όπως είναι οι τίτλοι, οι παράγραφοι και οι εικόνες. 

Προσθέτοντας structured data στον ιστότοπό σας, αυξάνετε τις πιθανότητες εμφάνισης του ιστοτόπου σας, στα οργανικά αποτελέσματα των SERPs. 

Δημιουργήστε ανακατευθύνσεις προς τον ιστότοπό σας 

Η δημιουργία links είναι μία από τις πιο βασικές τεχνικές για search engine optimization πέρα από τη σελίδα σας. Πρόκειται για τη δημιουργία ανακατευθύνσεων από άλλα site προς τον ιστότοπο σας. Αν αυτή η διαδικασία γίνει με επιτυχία μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της κατάταξης του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης. 

Δώστε σημασία στο Technical SEO 

Ενώ το περιεχόμενο και η δομή του ιστοτόπου σας επηρεάζουν την οργανική απόδοση της ιστοσελίδας σας, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι το optimization δε σταματάει εκεί. Για μια επιτυχημένη στρατηγική SEO έχει σημασία και ο κώδικας της σελίδας σας, το mobile friendly περιβάλλον της και το χαμηλό loading speed της. Φροντίζοντας και αυτές τις τεχνικές λεπτομέρειες, η ιστοσελίδα σας αποκτά αμέσως καλύτερη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

sem vs seo who can use it

Είναι το SEO αυτό που όντως χρειάζεστε; 

Μπορεί να αναρωτιέστε αν μια SEO στρατηγική μπορεί να φανεί χρήσιμη στην προσπάθεια προώθησης της επιχείρησης σας. Η απάντηση είναι ότι με την εφαρμογή του SEO μπορεί να επωφεληθεί κάθε είδους επιχείρηση. Ακόμα και αν το optimization αφορά SEO για πλαστικούς χειρούργους. 

Ωστόσο, θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι όπως και άλλα πράγματα, έτσι και το SEO χρειάζεται χρόνο και προσπάθεια για να λειτουργήσει σωστά. Δεν είναι κάτι με το οποίο ασχολείστε μόνο μια φορά. Είναι μια συνεχής διαδικασία, που χρειάζεται πόρους και διαρκή ανανέωση. Εάν δεν είστε έτοιμος για κάτι τέτοιο, τότε το SEO μπορεί να μην είναι η κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ. 

Παρακάτω θα μάθετε περισσότερα για το πώς να κάνετε μια επιτυχημένη καμπάνια SEO και να εμφανίζεστε υψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. 

SEO και SEM: Τα κοινά τους σημεία 

Μια σημαντική ομοιότητα στο SEO και το SEM είναι η απαραίτητη δημιουργία keywords για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας ενός ιστοτόπου. Παρόλο που πρόκειται για δύο αρκετά διαφορετικές στρατηγικές, και οι δύο απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο κοινό και έχουν ως βασικό στόχο τη δημιουργία leads. 

Ας δούμε τώρα αναλυτικότερα τις ομοιότητές τους: 

Αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου 

Και οι δύο στρατηγικές, είτε πρόκειται για οργανικές ή για πληρωμένες διαφημίσεις, αυξάνουν τους χρήστες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας και βελτιώνουν την κατάταξη του, στις μηχανές αναζήτησης. Αν λοιπόν, καταφέρετε να συνδυάσετε στοιχεία SEO ( κατάλληλα headers και meta tags)  με στοιχεία SEM (πληρωμένες διαφημίσεις) και με ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο, τότε θα έχετε και μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ που θα αυξήσει την επισκεψιμότητα της σελίδας σας. 

Ενίσχυση του brand awareness! 

Μια SEO στρατηγική μπορεί εκτός των άλλων να ενισχύσει το branding της επιχείρησης σας! Πως; Έχοντας ένα οργανικό αποτέλεσμα στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης, αυξάνεται αυτόματα και η έκθεση της εταιρείας σας σε πιθανούς πελάτες και κατ’ επέκταση η φήμη του Brand σας. Το SEM αντίθετα δεν είναι η καλύτερη επιλογή για ενίσχυση του brand awareness, λόγω κόστους. Μπορείτε ωστόσο να το χρησιμοποιήσετε για να επιτύχετε τους στόχους σας στην κορυφή και στα θεμέλια του sales funnel. 

SEO vs SEM: Ποιο είναι το ακριβότερο 

Η εφαρμογή μιας SEO στρατηγικής είναι δωρεάν και για αυτό θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα σας. Πρόκειται ουσιαστικά για την προσπάθεια βελτιστοποίησης της οργανικής κατάταξης και απόδοσης του ιστοτόπου σας στις μηχανές αναζήτησης, Το SEM, από την άλλη, είναι η πληρωμένη διαφήμιση του ιστοτόπου σας. Κάθε κλικ χρεώνεται και για αυτό μια SEM στρατηγική μπορεί να κοστίζει. Συνεπώς, είναι σημαντικό να ορίσετε συγκεκριμένο budget για το SEM και να ελέγχετε συχνά την απόδοσή του 

Πριν αποφασίσετε όμως ποια προσέγγιση θα επιλέξετε για την προώθηση της επιχείρησής σας, καλό θα ήταν να λάβετε υπόψιν ότι το SEO, αν και λιγότερο δαπανηρό, χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αποδώσει. Είναι σημαντικό λοιπόν, να υπολογίσετε το κόστος και τα οφέλη της κάθε προσέγγισης 

Το SEO και το SEM είναι και οι δύο αποτελεσματικές στρατηγικές marketing, αλλά απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό η καθεμία. Το SEO, ας πούμε, είναι μια καλή επιλογή για επιχειρήσεις που αποζητούν μακροπρόθεσμα οφέλη. 

sem vs seo results

SEO VS SEM: Ποιο από τα δύο είναι το πιο κατάλληλο για εσάς; 

Το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που μπορεί να χρειαστεί μήνες ή και χρόνια για να αποδώσει ενώ το SEM είναι ένας πολύ πιο γρήγορος τρόπος για να ανεβάσετε την ιστοσελίδα σας στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης. 

Ωστόσο, το SEO είναι δωρεάν (με την προϋπόθεση ότι έχετε δουλέψει για την αποτελεσματικότητα του ), ενώ το SEM είναι αρκετά ακριβό, ειδικά αν η στρατηγική σας περιλαμβάνει δημοφιλή keywords. 

Ποια προσέγγιση είναι άρα η καταλληλότερη για εσάς; Αυτό εξαρτάται από τον προϋπολογισμό σας, το χρονοδιάγραμμά σας και τους στόχους σας. Για παράδειγμα, αν είστε ακόμα στην αρχή και δεν έχετε πολλά χρήματα για να επενδύσετε, τότε το SEO είναι πιθανώς η καλύτερη λύση. 

Αλλά αν είστε διατεθειμένος να ξοδέψετε χρήματα και χρειάζεστε άμεσα αποτελέσματα για την επιχείρηση σας, τότε το SEM μάλλον είναι ο καταλληλότερος τρόπος για να τα πετύχετε. 

Το SEO λοιπόν είναι μια καλή επιλογή για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα και θέλουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας τους. Αντίθετα το SEM είναι η λύση για εκείνες που θέλουν να δουν την επισκεψιμότητα στον ιστοτοπο τους να αυξάνεται άμεσα. 

sem vs seo when i see results

SEO vs SEM: Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δείτε αποτελέσματα; 

Μια σημαντική διαφορά του SEO από το SEM είναι η ταχύτητα απόδοσής τους. Το SEM προσφέρει ταχύτερα αποτελέσματα, ενώ το SEO προσφέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. 

 Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το SEO και το SEM δεν αποκλείουν το ένα το άλλο. Για αυτό μη βιαστείτε να διαλέξετε! Μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε και τα δύο. Η επιλογή της σωστής στρατηγικής για την επιχείρησή σας και η εφαρμογή της με ακρίβεια είναι απαραίτητη για την επιτυχία της καμπάνιας σας. 

Εξάλλου, η επιτυχημένη εξέλιξη του SEO μπορεί να πάρει αρκετό καιρό. 

Εστιάστε τόσο στο SEO όσο και στο SEM 

Το SEM διαφέρει από το SEO σε πολλά σημεία. Για αυτό και πριν αποφασίσετε ποια στρατηγική θα ακολουθήσετε υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψιν. Πολλές εταιρείες επιλέγουν ως βάση τους μια SEO στρατηγική ενώ άλλες προτιμούν το SEM. 

 Αν ρωτάτε εμάς, ο καλύτερος τρόπος να προσεγγίσετε το κοινό σας είναι ένας συνδυασμός και των δύο. Φυσικά, όλα εξαρτώνται από τους στόχους και το budget σας, αλλά σίγουρα μία πετυχημένη στρατηγική marketing περιλαμβάνει τόσο τεχνικές SEM όσο και SEO. Μπορείτε να ξεκινήσετε από απλές διαφημίσεις στο δίκτυο αναζήτησης και στην πορεία να επιλέξετε μέχρι πιο προηγμένες μεθόδους. 

Συνοπτικά 

Το SEM είναι ένα είδος πληρωμένης διαφήμισής για να εμφανίζεται ο ιστότοπός σας στην κορυφή των SERPs. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει PPC καμπάνιες, τον υπολογισμό του κόστους των διαφημίσεων σας, τα κλικ των χρηστών κ.λπ. 

 Αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, αλλά είναι σημαντικό να θυμάστε ότι πρέπει να ασχοληθείτε και με τη γενικότερη βελτιστοποίηση του ιστοτόπου σας, αν θέλετε να δείτε πραγματικά αποτελέσματα. 

 Το SEO είναι μια διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας, ώστε αυτή να εμφανίζεται υψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Δεν πληρώνετε τίποτα, αυξάνετε το κύρος της επιχείρησης σας, και φυσικά με την πάροδο του χρόνου βλέπετε όλο και περισσότερα οφέλη. Μην αργείτε, λοιπόν, ξεκινήστε σήμερα το ταξίδι σας στο SEO. 

 Υπάρχει περίπτωση μετα από όσα είπαμε να αναρωτιέστε ακόμα γιατί και τα δύο είναι απαραίτητα; 

Για να το θέσουμε αλλιώς: Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες: τα πληρωμένα και τα οργανικά αποτελέσματα και εσείς θα πρέπει πάντα να βρίσκεστε όπου είναι το κοινό σας. 

Ελάτε να χτίσουμε μαζί την OnLine στρατηγική σας κα να εξασφαλίσουμε την επιτυχημένη πορεία της επιχείρησής σας. Για ακόμη περισσότερες πληροφορίες μη διστάσετε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας. 

SEM VS SEO FAQs

Η κύρια διαφορά μεταξύ SEO και SEM είναι ότι το SEO αφορά τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας ώστε να κατατάσσεται υψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, ενώ το SEM περιλαμβάνει τη χρήση πληρωμένων διαφημίσεων, για την προώθηση της ιστοσελίδας σας στην κορυφή αυτών. 

Η πληρωμένη αναζήτηση εμπεριέχεται στο SEM. Και είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στη σελίδα σας. Είναι σημαντικό όμως να θυμάστε τη σημασία της βελτιστοποίησης για τον ιστότοπό σας, αν θέλετε να έχετε σίγουρα αποτελέσματα. 

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά SEM κανάλια. Το πιο δημοφιλές, είναι η πλατφόρμα Google Ads, μέσω της οποίας μπορείτε να προωθήσετε τις διαφημίσεις σας στη Google. 

Η Google είναι μια μηχανή αναζήτησης που μπορεί να υποστηρίξει τόσο SEO όσο και SEM ενέργειες. Το SEO και το SEM είναι δύο πολύ αποτελεσματικές στρατηγικές για το μάρκετινγκ του ιστότοπού σας. Με το SEO σε συνδυασμό με τις καμπάνιες που βασίζονται σε πληρωμένες διαφημίσεις, μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, την αλληλεπίδραση και τις πωλήσεις στον ιστότοπό σας. Είναι αλήθεια ότι αυτές οι στρατηγικές πρέπει να εφαρμόζονται ταυτόχρονα για να επιφέρουν τα μέγιστα αποτελέσματα.  

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρηματικών σας στόχων και του budget σας. Σε γενικές γραμμές, το SEO είναι μια στρατηγική με μακροπρόθεσμα οφέλη, ενώ το SEM είναι ένας πιο άμεσος τρόπος για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας του ισότοπού σας. Συνεπώς αν θέλετε να επιτύχετε κάθε στόχο σας είναι αναγκαία η ύπαρξη και των δύο. s are necessary for success.

Αφήστε μια απάντηση