Instagram Checkout: Απευθείας αγορές με ένα κλικ

Την περασμένη Τρίτη (19.03) η ομάδα του Instagram προέβη σε μια εξαιρετικής σημασίας ανακοίνωση μέσα από το επίσημο blog της πλατφόρμας. Ο λόγος για το Instagram Checkout, μέσω του οποίου οι χρήστες θα μπορούν να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές χωρίς να φεύγουν από το app!

Το Instagram μετατρέπεται σε ένα ολοκαίνουργιο κανάλι εσόδων

Έχουμε συζητήσει πολλές φορές για την τεράστια σημασία του Social Media Marketing για την επιτυχία της Digital στρατηγικής μας. Η πραγματοποίηση μιας τελικής πώλησης προϋποθέτει για τον χρήστη την επίσκεψη στο site του εκάστοτε brand. Ακούγεται απλό, ωστόσο κάποιες φορές είναι μια αρκετά απαιτητική και σύνθετη διαδικασία – με σημαντικούς παράγοντες, όπως η ταχύτητα φόρτωσης του website και η λειτουργικότητά του να λειτουργούν ως τροχοπέδη.

Το Instagram, λοιπόν, κάνει το επόμενο καθοριστικό βήμα λανσάροντας το Instagram Checkout. Πρόκειται για ένα νέο feature που δίνει τη δυνατότητα σε brands να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσα από την εφαρμογή.

Πως θα λειτουργεί το νέο Instagram Checkout για το χρήστη;

Οπτικά, η απλή αλλά εξαιρετικά σημαντική αλλαγή έγκειται στην τροποποίηση του γνωστού σε όλους “View on Website” button. Στην μετά Instagram Checkout εποχή, λοιπόν, αντικαθίσταται με ένα αντίστοιχο “Checkout on Instagram” button το οποίο θα συνοδεύει όλα τα προϊόντα στο Instagram. Πατώντας το συγκεκριμένο κουμπί, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να εισάγει τα στοιχεία του για την πραγματοποίηση παραγγελίας.

instagram checkout διαδικασία αγοράς και ενημερώσεις

Σε αυτό το σημείο η εταιρία εισάγει δυο ακόμη πολύ σημαντικές λειτουργίες:

  1. Οι παραπάνω πληροφορίες θα αποθηκεύονται με ασφάλεια στο λογαριασμό του εκάστοτε χρήστη, ώστε να μην χρειάζεται να τις εισάγει ξανά για τις επόμενες αγορές του.
  2. Κατόπιν πραγματοποίησης της παραγγελίας, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την πορεία της. Επίσης, θα λαμβάνει notification όταν το προϊόν φτάνει στον τελικό του προορισμό!

Μια πρώτη γεύση για όλα τα παραπάνω μας δίνει η ομάδα του Instagram μέσω του επίσημου blog της.

Τι σημαίνει το νέο feature για τα brands;

Το Instagram Checkout θα αποτελέσει ένα από τα πιο hot trends στον τομέα του e-commerce και μια μοναδική ευκαιρία αύξησης των εσόδων, καθώς προσφέρει:

  • Ευκολία

Όσο πιο πολύπλοκη είναι μια διαδικασία πώλησης για το χρήστη τόσο πιο πιθανό είναι αυτός να την εγκαταλείψει. Η απλοποίηση της με το Instagram Checkout είναι εντυπωσιακή. Φανταστείτε τη δυνατότητα να αγοράσετε οτιδήποτε χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθείτε ή να κάνετε sign in στο site της εκάστοτε εταιρίας. Για την ακρίβεια δε θα χρειάζεται να γράψετε ούτε τα στοιχεία σας μετά την πρώτη φορά!

  • Βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη

Τι στιγμή που ο χρήστης πλοηγείται στο Instagram είναι πολύ πιθανό να μην έχει τη διάθεση να το εγκαταλείψει. Μέχρι σήμερα το παραπάνω αποτελούσε απαραίτητη προϋπόθεση για την πραγματοποίηση μιας αγοράς. Πλέον όμως, θα είναι σε θέση να αγοράσει χωρίς να διακόπτει την social πλοήγηση του.

  • Αποτελεσματικότερη διαφήμιση

Ήδη έχει ανακοινωθεί από το Instagram ότι ο σχεδιασμός του νέου feature θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα εκτέλεσης χορηγούμενων διαφημίσεων με τελικό στόχο την πραγματοποίηση πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας (checkout equipped ads). Αυτή η δυνατότητα αξίζει να δοκιμαστεί καθώς συγκεντρώνει όλες τις προϋποθέσεις για τη βελτίωση του conversion rate και ως εκ τούτου την αύξηση των εσόδων σας.

Πόσο θα κοστίζει;

Το Instagram ανακοίνωσε πως θα υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο κόστος ανά πώληση το οποίο θα επιβαρύνει τον διαφημιζόμενο και όχι τον τελικό καταναλωτή. Παρόλα αυτά το συγκεκριμένο κόστος δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό.

Που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή;

Η συγκεκριμένη δυνατότητα σε πρώτη φάση θα είναι διαθέσιμη μόνο στην Αμερική για επιλεγμένα brands όπως η Dior, Nike, Adidas, Zara & Burberry.

Οι εξελίξεις στο digital οικοσύστημα είναι καταιγιστικές.

Νικητές θα είναι αυτοί που πρώτοι θα εκμεταλλευτούν τις νέες ευκαιρίες.

Μάθε πώς μπορείς να εκμεταλλευτείς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με μια ολοκληρωμένη social media στρατηγική για το brand σου.

Επικοινώνησε μαζί μας.

Αφήστε μια απάντηση