Social Media Advertising

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν, πλέον, επικερδείς διαφημιστικές πλατφόρμες, με πολύ εξειδικευμένη στόχευση. Κάποιοι φτάνουν και μέχρι το σημείο να υποστηρίξουν πως το Marketing στα social media είναι αποκλειστικά η διαφήμιση.

Αύξησε τη θέαση, την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σου μέσα από τη διαφήμιση στα social media και διαχωρίσου από τον ανταγωνισμό.

Διαφήμιση στα social media

Το Facebook κατέχει τη μερίδα του λέοντος, όσον αφορά το ψηφιακό διαφημιστικό budget που δαπανάται. Δεν αποτελεί, φυσικά, έπληξη, καθώς διαθέτει περίπου 1,15 δισεκατομμυριο καθημερινούς, ενεργούς χρήστες.

Αρχικά, το Facebook προσφέρει εξαιρετικά υψηλές δυνατότητες στόχευσης. Το να μπορεί κανείς να προβάλλει τη διαφήμιση της επιχείρησής του στις ενημερώσεις της αρχικής σελίδας ενός χρήστη, στο ίδιο σημείο που εμφανίζονται τα νέα και οι συνομιλίες με φίλους και συγγενείς, είναι ένα μοναδικό κατόρθωμα που προσφέρει το δίκτυο.

Στην iTrust έχουμε πραγματοποιήσει χιλιάδες διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook, οι οποίες όχι μόνο ενίσχυσαν τη θέαση, αλλά αύξησαν και τις πωλήσεις των πελατών μας.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται ταχύτατα σε ένα διαφημιστικό πεδίο μάχης για τις επιχειρήσεις. Για να διαθέτεις πλεονέκτηματα έναντι του ανταγωνισμού και να αυξήσεις το μερίδιο της αγοράς που διεκδικείς, χρειάζεται να επιστρατευτείς πιο επιθετικές τεχνικές Marketing, κι αυτό ακριβώς προσφέρει η διαφήμιση στο Facebook.

Οι social media marketers μας βελτιστοποιούν τις διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook, δίνοντάς σου ένα πιο συμφέρον value for money. Κάθε λεπτό που επενδύεις στο Facebook λαμβάνεται υπ’ όψιν και προσμετράται, προσφέροντάς μας πολύτιμα στατιστικά στοιχεία για το πως να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο την κάθε σου καμπάνια, για τη μέγιστο δυνατό αντίκτυπο.



Γιατί η διαφήμιση στο Facebook είναι τόσο δημοφιλής (και αποτελεσματική)

Η διαφήμιση στο Facebook σου επιτρέπει να έρθεις σε επαφή με ακριβώς το κοινό που ενδιαφέρεσαι να στοχεύσεις και με πλήρη έλεγχο επί της διαφημιστικής διαδικασίας, κάθε στιγμή.

Το Facebook διαθέτει περισσότερους από 2,01 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες και ένα (σημαντικό) μέρος αυτών ψάχνει για το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχεις.g.

Βελτιστοποίησε τις καμπάνιες σύμφωνα με τους εμπορικούς σου στόχους



Είτε σκοπεύεις να αυξήσεις τις συναλλαγές και τις πωλήσεις στο e-shop σου, να έχεις περισσότερα downloads στην κινητή εφαρμογή σου ή περισσότερες προβολές των βίντεό σου, μπορείς να προσαρμόσεις τις καμπάνιες στους στόχους σου.

Μικρό budget, μεγάλα αποτελέσματα



Με ένα μικρό μηνιαίο budget, η επιχείρησή σου μπορεί να έρθει σε επαφή με αγοραστικά κοινά, διαχωρισμένα με βάση την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα, τα δημογραφικά τους στοιχεία, τη συσκευή πλοήγησης και άλλα χαρακτηριστικά. Θέλεις να στοχεύσεις εργένηδες στην Αθήνα; Έγινε. Θέλεις να στοχεύσεις γυναίκες άνω των 45 ετών, που ενδιαφέρονται για υπηρεσίες αντιγήρανσης; Έγινε. Ανεξάρτητα από το ποιο είναι το αγοραστικό σου κοινό, μπορείς να το στοχεύσεις.

Βελτιστοποίησε την καμπάνια, σύμφωνα με τις προβολές ή τα clicks



Θέλεις να γνωρίσουν περισσότεροι άνθρωποι τις υπηρεσίες ή την επιχείρησή σου, ή θέλεις να προσθέσουν κάτι στο καλάθι τους; Το Facebook σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις μεταξύ CPC (Cost Per Click / κόστος ανά κλικ) και CPM (Cost per 1000 impressions / κόστος ανά 1000 προβολές)

Το να απευθυνθείς στον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη στιγμή, δεν μπορεί παρά να τους οδηγήσει στην επιθυμητή πράξη. Οι διαφημίσεις σου εντάσσονται στις ενημερώσεις των χρηστών, προσφέροντάς τους μια χαρούμενη, ενδιαφέρουσα αλληλεπίδραση με την επιχείρησή σου και κάνοντάς τους πιο δεκτικούς στα δικά σου calls to action.

Στρέψου στο mobile



Από τον Μαϊό του 2015, το Facebook διαθέτει 1,248 δισεκατομμύριο μηνιαίους, ενεργούς χρήστες. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της αγοράς που θέλεις να απευθυνθείς και το Facebook σου προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, μέσω των διαφημίσεών του.

Για μέγιστο αντίκτυπο, A/B Test τις διαφημίσεις



Το προηγμένο Power Editor του Facebook σου επιτρέπει να δοκιμάζεις την αποτελεσματικότητα μιας διαφήμισης, θέτοντάς τη σε ισχύ σε διάφορες εκδοχές, αλλάζοντας ένα διαφορετικό χαρακτηριστικό κάθε φορά. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να μάθεις ποιο Call to Action αποδίδει καλύτερα, ποια εικόνα λαμβάνει περισσότερα clicks και ποιο κείμενο της διαφήμισης επιφέρει τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση.