Google Ads VS Social Media Ads: Μάθετε τι ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες της εταιρίας σας
Το digital marketing έχει γίνει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στις στρατηγικές των επιχειρήσεων, καθώς οι διαδικτυακές πλατφόρμες google ads vs social media ads, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν και να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους.
Λαμβάνοντας υπόψη τη συζήτηση google ads vs social media ads, πρόκειται για τις δύο πιο συχνά χρησιμοποιούμενες μορφές του digital marketing, οι οποίες έχουν τα δικά τους ξεχωριστά χαρακτηριστικά.
Τα google ads σας παρέχουν τη δυνατότητα να βρεθούν υψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης και ταυτόχρονα αυξάνουν την πιθανότητα να προβληθούν οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους από πιθανούς πελάτες. Ενώ τα social media ads σας επιτρέπουν να στοχεύετε σε συγκεκριμένα δημογραφικά και ενδιαφέροντα, παρέχοντας μια πιο εξατομικευμένη προσέγγιση προς το κοινό σας.
Επομένως, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας για να διαλέξετε αυτή που σας εξυπηρετεί αναλόγως με τις ανάγκες σας.
Google Ads: Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα
Πλεονεκτήματα
Στοχευμένες διαφημίσεις
Τα Google Ads δίνουν τη δυνατότητα να κάνετε στοχευμένες διαφημίσεις για την επιχείρησή σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προσεγγίσετε κοινό με διαφημίσεις οι οποίες είναι ειδικά προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντά τους, την τοποθεσία τους αλλά και την συμπεριφορά τους.
Με τις στοχευμένες επιλογές όπως η τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία και συγκεκριμένα keywords, μπορείτε να εξασφαλίσετε ότι οι διαφημίσεις θα φανούν από τα σωστά άτομα στη σωστή τιμή. Οι στοχευμένες διαφημίσεις είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να αυξήσετε την εμφάνιση σας στο διαδίκτυο και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Μεγάλη εμβέλεια
Τα Google Ads σας δίνουν τη δυνατότητα να τοποθετήσετε τις διαφημίσεις σας στις μηχανές αναζήτησης, προσεγγίζοντας μεγάλο κοινό χάρη στις χιλιάδες αναζητήσεις που γίνονται καθημερινά. Με αυτό τον τρόπο αυξάνετε την αναγνωρισιμότητά σας και προσεγγίζετε νέους πελάτες.
Φυσικά, όπως αναφέραμε και παραπάνω, η Google δίνει τη δυνατότητα να στοχεύετε σε συγκεκριμένα keywords, τοποθεσίες και δημογραφικά που σας διευκολύνει να προσεγγίσετε συγκεκριμένο κοινό.
Ευέλικτο budgeting
Μία από τις καλύτερες δυνατότητες που σας παρέχουν τα Google Ads, είναι ότι μπορείτε να ρυθμίζετε το budget σας ανάλογα με τις ανάγκες σας. Με το ευέλικτο budgeting μπορείτε να ορίσετε καθημερινά ή μηνιαία όρια, το οποίο είναι πολύ βοηθητικό για εταιρείες που δουλεύουν με σεζόν ή που η ζήτησή τους αλλάζει μέσα στο χρόνο.
Με απλά λόγια, μπορείτε να αυξήσετε το budget σας σε περιόδους όπου περιμένετε περισσότερη ζήτηση στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και αντίστοιχα να το μειώσετε σε περιόδους χαμηλής ζήτησης. Επίσης έχετε τη δυνατότητα να ελέγχετε το budget σας, χωρίς να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα.
Συνολικά, μπορείτε να βελτιώνετε τις καμπάνιες σας για να έχουν την καλύτερη απόδοση και ταυτόχρονα να διατηρείτε την έλεγχο στα οικονομικά σας.
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Μια σημαντική τακτική που χρειάζεται να κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να ελέγχουν την απόδοση της καμπάνιας τους. Αυτό γίνεται πολύ εύκολα, καθώς η Google δίνει μετρήσιμα αποτελέσματα μέσα από τις επιδόσεις των καμπανιών.
Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να ελέγξετε από πού δέχεστε την περισσότερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και ποιες ενέργειες κάνουν οι χρήστες στο site σας. Έτσι, μπορείτε να δείτε αν τα αποτελέσματά σας φέρνουν κέρδη, ενώ ταυτόχρονα βελτιστοποιείτε τις καμπάνιες σας για την καλύτερη απόδοση.
Pay-per-Click
Το pay-per-click είναι μια δυνατότητα που σας παρέχουν τα Google Ads για να προσεγγίσετε το κοινό σας online. Με με το pay-per-click μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένα keywords και δημογραφικά στοιχεία, ώστε να προσεγγίσετε το σωστό κοινό, αναλόγως με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Επίσης, με το pay-per-click χρεώνεστε μόνο για τα clicks και όχι για τις προβολές που λαμβάνει η διαφήμισή σας, το οποίο αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο διαφήμισης για επιχειρήσεις με χαμηλό budget.
Μειονεκτήματα
Ad Blockers
Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολύ διαδεδομένα τα ad blockers, τα οποία είναι εφαρμογές που εμποδίζουν την προβολή των διαφημίσεων σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα. Πολλοί χρήστες τα χρησιμοποιούν, γιατί οι διαφημίσεις μπορεί να γίνουν ενοχλητικές πολλές φορές.
Αν και για τους χρήστες είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να αποφεύγουν τις διαφημίσεις, για τις επιχειρήσεις είναι αρνητικό, διότι μειώνει την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα τους και άρα τα πιθανά έσοδά τους.
Περιορισμένο Ad Formatting
Ένα μειονέκτημα των Google Ads είναι ότι έχουν περιορισμένες μορφές στις διαφημίσεις τους. Συγκεκριμένα έχει περιορισμούς στις φωτογραφίες και το σύνολο των χαρακτήρων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Όταν μια πλατφόρμα έχει περιορισμένο design για τις διαφημίσεις της, μπορεί να δυσκολέψει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό της. Παρ’ όλα αυτά, η κάθε επιχείρηση πρέπει να κρίνει ποιες είναι οι ανάγκες της και αν της ταιριάζει καλύτερα αυτό το ad format.
Περιορισμένος χώρος για διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης
Όταν μια επιχείρηση κάνει διαφήμιση μέσω των Google Ads έχει περιορισμένο χώρο για την προβολή των διαφημίσεών της. Αυτό σημαίνει πως μια επιχείρηση χρειάζεται να είναι προσεκτική και να ακολουθήσει συγκεκριμένη στρατηγική, αναλόγως με τις προδιαγραφές των διαφημίσεων.
Επίσης, υπάρχει υψηλότερος ανταγωνισμός, καθώς όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούν να διαφημίσουν το δικό τους προϊόν ή υπηρεσία, κάτι που δυσκολεύει να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας. Για αυτό, χρειάζεται να δημιουργήσετε ένα σημαντικό και πιασάρικο μήνυμα που είναι ξεκάθαρο, ακριβές και σχετικό και με τις ανάγκες του κοινού σας.
Υψηλός ανταγωνισμός
Τέλος, τα Google Ads είναι μια πλατφόρμα διαφήμισης με πολύ υψηλό ανταγωνισμό. Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που προσπαθούν να φέρουν επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους, το οποίο σημαίνει ότι χρειάζεται να έχετε μια πολύ καλή στρατηγική και να διαθέτετε ένα καλό budget για να κυριαρχήσετε.
Δηλαδή, όταν πολλές επιχειρήσεις στοχεύουν για τα ίδια keywords με εσάς, σίγουρα θα χρειαστεί να αυξήσετε το budget σας για να αυξήσετε και την πιθανότητα περισσότερων επισκέψεων στο site σας.
Φυσικά, αυτά σχετίζονται πάντα και με τη ζήτηση που έχουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας. Παρόλα αυτά χρειάζεται να πράττετε καλές τακτικές marketing και budget για να κυριαρχήσετε.
Social Media Ads: Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα
Πλεονεκτήματα
Ποικίλα σε ad formats
Τα social media ads σε αντίθεση με τα Google ads διαθέτουν μεγάλη ποικιλία σε μορφές διαφημίσεων, όπως χορηγούμενες δημοσιεύσεις, banners ή συνεργασίες με influencers. Το σημαντικότερο όμως είναι η ευελιξία που προσφέρουν. Δηλαδή, οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύσουν στο κοινό τους με διάφορους τρόπους, όπως μέσω ένα instagram story ή ένα video στο facebook το οποίο περιέχει ένα call-to-action μήνυμα.
Αυτή η ευελιξία ανάμεσα στα διάφορα ad formats επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό τους και να χτίσουν την αναγνωρισιμότητά τους. Αν αξιοποιήσετε αυτές τις δυνατότητες με σωστή στρατηγική, θα μπορέσετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και άρα τα έσοδα της επιχείρησής σας.
Γρήγορο engagement
Τα social ads είναι μια πλατφόρμα με την οποία μπορείτε αποτελεσματικά να προσεγγίσετε ένα μεγάλο μέρος του κοινού σας και να πετύχετε γρήγορη αλληλεπίδραση. Μπορείτε να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας στοχεύοντας στο κατάλληλο κοινό τη σωστή στιγμή.
Χάρη στους εξατομικευμένους αλγόριθμους που έχουν αυτές οι πλατφόρμες, μπορείτε να εξασφαλίσετε ότι οι διαφημίσεις φτάνουν στο σωστό κοινό. Οι μετρήσεις που παρέχουν οι διαφημίσεις από το γρήγορο engagement, βοηθούν στο να μετράτε γρήγορα και αποτελεσματικά την απόδοση από τις καμπάνιες σας.
Αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα social ads, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους.
Μεγάλη βάση χρηστών
Τα social ads είναι μια πολύ δημοφιλής στρατηγική marketing χάρη στη δυνατότητα που δίνουν να προσεγγίζετε μια μεγάλη βάση χρηστών. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης διαθέτουν δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, γεγονός που τις καθιστά ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προωθήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Ένα από τα πλεονεκτήματα των social ads είναι ότι μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένα δημογραφικά, όπως την ηλικία, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα, ακόμη και τη συμπεριφορά. Αυτή η στόχευση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους στο κοινό τους, αυξάνοντας τις πιθανότητες για αλληλεπίδραση.
Στοχευμένες διαφημίσεις
Η δυνατότητα να δημιουργείτε στοχευμένες διαφημίσεις στα social ads έχει εξελίξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν το κοινό τους. Με τη βοήθεια δημογραφικών στοιχείων όπως όπως την ηλικία, την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόζουν τα μηνύματά τους για το κοινό τους στη σωστή στιγμή.
Με τις στοχευμένες διαφημίσεις μπορείτε να κάνετε πιο αποδοτικές και συγκεκριμένες τις καμπάνιες, ενώ παράλληλα διευκολύνετε την αλληλεπίδραση με το κοινό σας. Η εξατομίκευση στις διαφημίσεις είναι πολύ σημαντική για να προσεγγίσετε το κοινό σας και σιγά σιγά να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας και την εμπιστοσύνη στο κοινό.
Αυξημένο brand awareness
Τα social ads σας παρέχουν την δυνατότητα αυξήσετε την αναγνωσιμότητα επιχείρησή σας. Στοχεύοντας σε δημογραφικά στοιχεία, όπως έχουμε αναφέρει και παραπάνω, μπορείτε να προβάλλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με αποτελεσματική στρατηγική.
Αυτός ο τρόπος προβολής, μπορεί όχι μόνο να αυξήσει τις πιθανότητες αλληλεπίδρασης με το κοινό σας, αλλά και να φέρει κέρδη στην επιχείρησή σας. Μέσα από τις κοινωνικές πλατφόρμες μπορείτε να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας, ώστε ταιριάζουν στα ενδιαφέροντα και στις ανάγκες του κοινού σας, δημιουργώντας πιθανούς πελάτες. Συνολικά, τα social ads, ενισχύουν την αναγνωρισμότητά σας μέσα από τις δυνατότητες που σας παρέχουν.
Μειονεκτήματα
Περιορισμένο User Intent
Αν και τα social ads είναι ένα πάρα πολύ δυνατό εργαλείο για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, υπάρχουν και αρκετά μειονεκτήματα. Ένα από αυτά είναι ότι έχουν περιορισμένο user intent, δηλαδή οι χρήστες δεν ψάχνουν ενεργά εκείνη τη στιγμή κάποια υπηρεσία ή προϊόν όπως γίνεται με τις διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης.
Αντιθέτως, στα social media οι χρήστες περιηγούνται στην αρχική τους σελίδα και μπορεί να μην ενδιαφέρονται για αγορές τη δεδομένη στιγμή. Και αυτό στη συνέχεια, μπορεί να οδηγήσει σε λιγότερες πιθανότητες για αλληλεπίδραση με το κοινό.
Περιορισμένη στόχευση σε b2b διαφημίσεις
Ένα ακόμη μειονέκτημα των social ads είναι η περιορισμένη στόχευση σε business to business (B2B) διαφημίσεις. Αυτό είναι αρνητικό για επιχειρήσεις που θέλουν να προσεγγίσουν μόνο επιχειρήσεις, καθώς δεν μπορούν να σιγουρέψουν ότι οι διαφημίσεις τους θα εμφανίζονται μόνο σε σχετικό κοινό, διασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητα των καμπανιών.
Συνολικά, αυτό μπορεί είναι αγχωτικό για B2B marketers που στοχεύουν σε πιο εξειδικευμένο κοινό συγκριτικά με αυτούς που στοχεύουν σε B2C, δηλαδή σε πελάτες.
Περιορισμένη οργανική απήχηση
Ένα μειονέκτημα που έχουν τα social ads είναι ότι έχουν περιορισμένη οργανική απήχηση. Ακόμη κι αν οι επιχειρήσεις προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στην ιστοσελίδα τους, αυτό δεν σημαίνει ότι προσεγγίζουν τους ακόλουθους που θέλουν.
Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις να επενδύουν περισσότερα χρήματα για να επιβεβαιώσουν ότι θα προβληθεί το περιεχόμενό τους εκεί που επιθυμούν. Η περιορισμένη οργανική απήχηση σχετίζεται και με το γεγονός ότι σε αντίθεση με τα google ads, το κοινό δεν ψάχνει για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, οπότε είναι λογικό να μην στοχεύετε πάντα στο επιθυμητό κοινό.
Μικρή διάρκεια προσοχής από τους χρήστες
Τέλος, ένα ακόμη μειονέκτημα των social ads είναι ότι υπάρχει μικρή διάρκεια προσοχής από τους χρήστες, που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις έχουν πολύ λίγο χρόνο στη διάθεση τους για να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών.
Αυτό συμβαίνει, διότι στη σημερινή digital εποχή, οι χρήστες περνούν τις πληροφορίες που τους προβάλλονται με γρήγορη ταχύτητα, γεγονός που καθιστά δύσκολο για τις επιχειρήσεις να τραβήξουν την προσοχή τους με διαφημίσεις.
Οπότε αν μια διαφήμιση δεν είναι αρκετά ελκυστική ή σημαντική για τους χρήστες, τότε είναι δύσκολο να καταφέρετε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον τους.
Στρατηγικές για να αξιοποιήσετε τα Google Ads σας στο έπακρο
Κάντε keyword research
Για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε επιτυχημένα τα google ads, μια στρατηγική που χρειάζεται να κάνετε είναι το keyword research. Το keyword research σας βοηθάει να καταλάβετε ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούν περισσότερο οι χρήστες για να αναζητήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες.
Οι λέξεις κλειδιά είναι πολύ βασικό στοιχείο στις διαφημίσεις, ώστε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε αυτά και να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες, οι οποίοι ψάχνουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Εξασφαλίζοντας ότι οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται για τις σωστές αναζητήσεις, αυξάνετε τις πιθανότητες οι χρήστες να κάνουν κλικ και αλληλεπιδράσουν στο site σας.
Καθορίστε ξεκάθαρους στόχους
Μια ακόμη καλή στρατηγική είναι να καθορίζετε ξεκάθαρους στόχους, όσον αφορά τι θέλετε να πετύχετε στις καμπάνιες σας. Όταν γνωρίζετε ποιοι είναι οι ακριβείς στόχοι σας, μπορείτε να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας και να στοχεύσετε και σε συγκεκριμένα keywords.
Όταν έχετε ακριβείς στόχους, εξασφαλίζετε ότι οι διαφημίσεις σας θα προσεγγίσουν το κατάλληλο κοινό με το κατάλληλο μήνυμα. Φυσικά, δεν είναι αρκετό να καθορίσετε μόνο στόχους, χρειάζεται να να ελέγχετε και την απόδοση από τις καμπάνιες σας, για να βεβαιωθείτε ότι πετυχαίνετε τους στόχους σας.
Βελτιώστε τις στοχεύσεις σας
Αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι καμπάνιες σας είναι αποτελεσματικές, είναι σημαντικό να βελτιώσετε τις στοχεύσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να στοχεύσετε σε συγκεκριμένο κοινό και να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας με δημογραφικά στοιχεία, όπως ηλικία, περιοχή και ενδιαφέροντα.
Όταν περιορίζετε το κοινό σας, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες ώστε να προσελκύσετε χρήστες που είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν με τη διαφήμισή σας και τελικά να μετατραπούν σε πελάτες.
Μια επιπλέον πρακτική που βοηθάει στις στοχεύσεις σας είναι να βάζετε negative keywords. Τα negative keywords βοηθούν, ώστε να μην εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας σε keywords που δεν σχετίζονται έμμεσα ή άμεσα με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που πουλάτε.
Αν αποφεύγετε τέτοιου είδους keywords, γλιτώνετε με το να χρεώνεστε clicks που το πιο πιθανό είναι να μην οδηγήσουν σε κάποιο conversion.
Ρυθμίστε το conversion tracking
Αν θέλετε να ελέγχετε καλύτερα τι απόδοση έχουν οι διαφημίσεις και ποιες είναι οι κινήσεις που κάνουν οι χρήστες, τότε χρειάζεται να ρυθμίσετε το conversion tracking. Το conversion tracking σας επιτρέπει να παρακολουθείτε συγκεκριμένες κινήσεις των χρηστών στο site σας, όπως πωλήσεις, εγγραφές, κλήσεις, τα οποία προκύπτουν από τις διαφημίσεις σας.
Αν παρακολουθείτε αυτές τις ενέργειες, μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών σας και να ρυθμίσετε τη στρατηγική σας αναλόγως. Αυτή η στρατηγική θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την συνολική απόδοση των διαφημίσεών σας και να φέρετε και περισσότερα conversions.
Παρακολουθείστε συχνά τις διαφημίσεις και κάντε optimization
Από τις πιο σημαντικές στρατηγικές που πρέπει να κάνετε είναι να παρακολουθείτε και να κάνετε optimization στις διαφημίσεις σας. Όταν ελέγχετε συχνά τι διαφημίσεις σας, είναι πιθανό να παρατηρήσετε στοιχεία που χρειάζονται βελτίωση, ώστε οι διαφημίσεις σας να αποδώσουν καλύτερα.
Παρακολουθώντας μετρήσεις όπως το clickthough rate, το conversion rate και το κόστος ανά κάθε κλικ, μπορείτε να καταλάβετε καλύτερα ποιες διαφημίσεις έχουν ανταπόκριση με το κοινό και ποιες χρειάζονται βελτιώσεις.
Φυσικά, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε συχνά τις διαφημίσεις σας, ώστε να προλάβετε πιθανά λάθη και έτσι να φτάσετε στην κατάλληλη απόδοση των διαφημίσεων σας.
Στρατηγικές για να αξιοποιήσετε τα Social Media Ads σας στο έπακρο
Ξεκαθαρίστε τους στόχους σας
Είναι σημαντικό να έχετε ξεκάθαρους στόχους για το τι επιθυμείτε να πετύχετε μέσα από τις διαφημίσεις στα social media. Αν ορίσετε νωρίς τους στόχους σας, θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας, ώστε να στοχεύσετε στο κοινό σας αποδοτικά.
Είτε επιθυμείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο site σας είτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, είναι σημαντικό να έχετε ένα ξεκάθαρο πλάνο από την αρχή. Όταν έχετε ξεκάθαρους στόχους, μπορείτε να υπολογίσετε την πρόοδο των διαφημίσεων σας και να κάνετε τις κατάλληλες ρυθμίσεις για να τις βελτιώσετε.
Βελτιώστε τις στοχεύσεις σας
Μια ακόμη σημαντική στρατηγική για τις διαφημίσεις στα social media, είναι να βελτιώνετε τις στοχεύσεις σας. Αν στοχεύσετε στο κοινό που θέλετε έχετε περισσότερες πιθανότητες να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις σας.
Η πιο βασική μέθοδος για να βελτιώσετε τις στοχεύσεις σας είναι να αναλύσετε τους πιο πολύτιμους πελάτες και χρησιμοποιήσετε τα δημογραφικά τους ως οδηγό. Δηλαδή να στοχεύσετε στην τοποθεσία, την ηλικία, τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές τους.
Αξιοποιώντας αυτές τις στοχεύσεις εξασφαλίζετε ότι οι διαφημίσεις σας θα προβληθούν από τα κατάλληλα άτομα στην κατάλληλη στιγμή, αυξάνοντας τη συνολική επιτυχία των διαφημίσεών σας.
Δοκιμάστε τα διάφορα Ad Formats
Μια έξυπνη στρατηγική για να δοκιμάσετε την απόδοση των διαφημίσεων σας είναι να δοκιμάσετε τα διάφορα ad formats και να δείτε ποιο λειτουργεί καλύτερα απέναντι στο κοινό σας.
Υπάρχουν πολλά ad formats που μπορείτε να δοκιμάσετε όπως η εικόνα, το βίντεο, το carousel, τη συλλογή, τα stories. Αν δοκιμάσετε όλα αυτά τα format μπορείτε να δείτε αποδίδει καλύτερα στις διαφημίσεις σας και σας φέρνει περισσότερα conversions.
Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις σε βίντεο έχουν υψηλότερη ανταπόκριση, ενώ οι διαφημίσεις σε carousel σας επιτρέπουν να προβάλλετε πολλά προϊόντα μαζί σε μία μόνο διαφήμιση.
Οπότε, είναι σημαντικό να πειραματιστείτε και να δείτε τι ταιριάζει και λειτουργεί καλύτερα για τη δική σας επιχείρηση.
Google Ads VS Social Media Ads: Πώς να καθορίσετε ποια πλατφόρμα να επιλέξετε
Αν θέλετε να αυξήσετε τις επιδόσεις της επιχείρησής σας στο digital marketing, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη και τα google ads και τα social media ads. Η κάθε πλατφόρμα έχει τα δικά της πλεονεκτήματα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας.
Από τη μια τα google ads είναι πολύ καλή επιλογή αν έχετε κοινό το οποίο ψάχνει το προϊόν σας ή τις υπηρεσίες σας. Από την άλλη τα social media ads σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε ένα πιο ευρύ κοινό και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας μέσω οπτικού περιεχομένου.
Και οι δύο πλατφόρμες έχουν θετικά και αρνητικά χαρακτηριστικά, όμως το σημαντικό είναι να δείτε τι ταιριάζει στις ανάγκες της εταιρείες σας, ώστε να φέρετε τις καλύτερες επιδόσεις.
Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για διαφήμιση google ads και social media marketing, επικοινωνήστε μαζί μας και και οι έμπειροι google ads & social media ads specialists μας θα σας λύσουν όλα σας τις απορίες!