Email marketing strategy: To “You’ve got email” είναι ακόμη  της μόδας!  

Τι κι αν αναδύονται συνεχώς νέα ψηφιακά κανάλια και μορφές επικοινωνίας, που κάνουν ολικό “lifting” στον κόσμο του marketing κάθε τόσο; H σωστή Εmail Marketing strategy αποτελεί διαχρονικά, ακόμη και σήμερα, ένα χρήσιμο πολυεργαλείο που σας “λύνει τα χέρια”.

email marketing strategy email

Το Email marketing strategy είναι το passpartout του digital marketing.

Έχουν περάσει μερικές δεκαετίες από όταν πρωτομπήκαν στη ζωή μας τα email marketing campaigns. Ήδη από τη δεκαετία του ‘90 ξεκίνησε να εντάσσεται σταδιακά στο χώρο του marketing. Σήμερα, ο μέσος καταναλωτής δέχεται έναν ασύλληπτα μεγάλο όγκο emails κάθε τύπου, επαγγελματικά ή προσωπικά, ενημερωτικά, διαφημιστικά, remarketing, για προϊόντα, για υπηρεσίες, από ομάδες ενδιαφέροντος και ο κατάλογος δεν τελειώνει εδώ.

Βομβαρδίζεται θα λέγαμε από πληροφορίες! Όσο περισσότερα μηνύματα δέχεται τόσο λιγότερο χρόνο έχει να αφιερώσει στο καθένα. Εδώ έρχεται το προσεγμένο email marketing campaign για να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε και να προσελκύσετε το κοινό που επιθυμείτε, σαν μαγνήτης, προς την δική σας κατεύθυνση. Πώς, όμως, θα γίνει αυτό; Μερικά από τα βασικά συστατικά της συνταγής είναι τα ακόλουθα.

Τα συστατικά ενός σωστού email marketing campaign

Ο χρυσός κανόνας του less is more βασιλεύει, ή θα έπρεπε, και στο email marketing strategy. Σε κάθε περίπτωση, η ποιότητα είναι το Α και το Ω. Αρκεί απλά να σκεφτείτε την περίπτωση των Newsletters. Απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτή γραμμή ανάμεσα στην χρήσιμη πληροφόρηση και το σημείο που γίνεται πλέον φορτική, τα λεγόμενα spam.

Ο παραλήπτης κουράζεται να “ψαρεύει” την πληροφορία μέσα σε ένα κατεβατό κειμένου. Πόσο μάλλον όταν εκτός από εσάς τον περιμένει ακόμη μια μεγάλη λίστα αποστολέων και μηνυμάτων για να φιλτράρει στην καθημερινότητά του. Δε θέλετε να σας προσπεράσει ή ακόμη χειρότερα να κάνει unsubscribe γιατί τον κυνηγάτε συνεχώς με σωρεία emails.

email marketing campaign

Να είστε ξεκάθαροι

Ακόμη κι αν το email marketing campaign σας αποτελεί πολυεργαλείο, δεν είναι και πολυμίξερ! Θέστε ξεκάθαρους στόχους, ποιοι είστε, ποια η ταυτότητά σας, ποιος ο σκοπός σας και σε ποιους απευθύνεστε. Δεν υπάρχει ένα format που τα κάνει όλα και συμφέρει ούτε και ενδιαφέρονται όλοι για κάθε ενέργεια και λεπτομέρεια.

Το email marketing strategy στη ζυγαριά

Το σημαντικότερο είναι να ορίσετε και να καταλάβετε το κοινό σας και τις επιθυμίες του. Χάρη στα σύγχρονα εργαλεία μπορείτε να δείτε και να μετρήσετε τον αντίκτυπο του δικού σας email marketing strategy αλλά και των ενεργειών στις οποίες προέβησαν, ή όχι, οι παραλήπτες.

Πόσοι άνοιξαν τα emails που τους στείλατε, πόσοι προχώρησαν σε unsubscribe ή κάποια ενέργεια conversion, ποιο προϊόν είχε την υψηλότερη απήχηση; Όλα είναι μετρήσιμα. Μπορείτε ακόμη να πειραματιστείτε με τη συχνότητα Εν συνέχεια, με βάση το feedback που έχετε λάβει μπορείτε να τεστάρετε διαφορετικές παραμέτρους, να εφαρμόσετε τις αλλαγές που φαίνονται ως πιο παραγωγικές, ώστε τελικά να βελτιστοποιήσετε την απόδοση στο μέλλον.

Εmail marketing campaigns για όλες τις χρήσεις

Το email marketing campaign σας διαμορφώνεται ανάλογα με την ταυτότητα και τον σκοπό που εσείς αποφασίζετε να εστιάσετε. Το περιεχόμενο, η δομή, η συχνότητα, η λίστα των παραληπτών μπορούν να προσαρμοστούν, σύμφωνα με το κοινό και τις ενέργειες conversions που επιθυμείτε να στοχεύσετε. Μπορεί να έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα, να κοινοποιεί ανακοινώσεις, how tos, να προωθεί events, special offers, προϊόντα και νέες κυκλοφορίες.

Μη διστάζετε να πειραματιστείτε με τις επιμέρους παραμέτρους του Email marketing campaign σας μέχρι να βρείτε τι ταιριάζει στην επιχείρηση, τους στόχους και το κοινό σας.

Αν χρειάζεστε βοήθεια μπορείτε να απευθυνθείτε σε μία εταιρεία digital marketing!

Συχνές Ερωτήσεις

1. Γιατί να επενδύσω στο Email marketing strategy;

Το Email marketing campaign σας είναι το μέσο που σας επιτρέπει, με ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας και χρόνου, να στείλετε το μήνυμά σας, συγχρόνως, σε μία μεγάλη μερίδα (υποψήφιων) πελατών. Μπορείτε να καταστρώσετε το δικό σας email marketing strategy, ανάλογα με τους στόχους, το κοινό που επιθυμείτε να προσεγγίσετε, ώστε να επέλθουν και τα επιθυμητά conversions.

Αν επιδιώκετε να διευρύνετε το πελατολόγιό σας, να το διατηρήσετε και να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους είτε ακόμη και να τους υπενθυμίσετε τις παροχές σας το email marketing είναι η λύση. Κι όλα αυτά αφιερώνοντας τον ελάχιστο δυνατό χρόνο! Εκτός αυτού με τα σύγχρονα εργαλεία email marketing μπορείτε να μετρήσετε την απόδοση των emails σας.

2. Σε ποιες περιπτώσεις χρησιμεύει το email marketing strategy;

Με λίγα λόγια το Email marketing strategy κολλάει παντού. Είναι το πολυεργαλείο που μπορείτε να επιστρατεύσετε και να προσαρμόσετε, αφού διαμορφώνεται ανάλογα με την ταυτότητα και τους στόχους που ορίζετε εσείς σε κάθε περίπτωση. Θέλετε να αποκτήσετε νέο κοινό, να ξανακερδίσετε παλαιότερο κοινό που σας εγκατέλειψε, να ενημερώσετε, να ενισχύσετε τις πωλήσεις ή να υπενθυμίσετε στους καταναλωτές ότι έχουν αφήσει προϊόντα στο ψηφιακό καλάθι τους ή ότι πλησιάζει ένα πολυαναμενόμενο event; Mε τo Email marketing μπορείτε με ελάχιστο κόπο και χρόνο να τους υπενθυμίσετε όλα τα παραπάνω.

3. Ποιοι είναι οι τύποι του email marketing strategy;

Το Email marketing strategy είναι η απάντηση σε κάθε ερώτηση.

Email Newsletters

Τα Newsletters αποτελούν το πιο διαδεδομένο τύπο email marketing strategy. Οι εγγεγραμμένοι subscribers λαμβάνουν σε τακτική βάση μηνύματα που δρουν καταλυτικά στην διατήρηση της σχέσης του καταναλωτή με την επιχείρηση-αποστολέα. Εξυπηρετεί για περιεχόμενο όπως how-tos, ανακοινώσεις, προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών.

email marketing campaign newsletter

Promotional Emails

Η συγκεκριμένη κατηγορία εξυπηρετεί για την προβολή ειδικών προσφορών και νέων προϊόντων. Μπορεί ακόμη να ενισχύσει τις εγγραφές ή τις πωλήσεις είτε ακόμη και να λειτουργήσει ως επιβράβευση με ειδικές παροχές και προσφορές για τους πιστούς καταναλωτές.

Acquisition Emails

Απευθύνεται σε δυνητικούς καταναλωτές που έχουν εκδηλώσει με κάποιον τρόπο ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε. Έτσι αποστέλοντάς τους το κατάλληλο, δελεαστικό περιεχόμενο είτε ακόμη και αποκλειστικές προσφορές μπορείτε να τους ενθαρρύνετε ώστε να μετατρέχουν την πρόθεση σε αγορά.

Retention Emails

Μην προβληματίζεστε με υποθετικά σενάρια. Ακόμη ένας τρόπος για να μάθετε άμεσα τι ζητούν ή προτιμούν οι (εν δυνάμει) πελάτες σας. Απλά ζητήστε το feedback τους μέσα από ένα Survey email. Τα αποτελέσματα θα σας δείξουν το δρόμο.

4. Κι αν χρειάζομαι βοήθεια;

Είναι κατανοητό να μην διαθέτετε τον απαιτούμενο χρόνο για προετοιμασία και δοκιμές ή να μην είστε εξοικειωμένοι με τόσες λεπτομέρειες και τεχνικούς όρους. Επικοινωνήστε μαζί μας και πείτε μας τα πάντα για τις ανάγκες του email marketing campaign σας!

Αφήστε μια απάντηση