Newsletters: Η λεπτή γραμμή μεταξύ πληροφόρησης και spam

Θα είχες, πιθανόν, κι εσύ τις προσωπικές σου εμπειρίες με newsletters και “καμπάνιες πληροφόρησης". Έδωσες την διεύθυνση του email σου, εγγράφηκες για τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο και τώρα σε βομβαρδίζουν με τυποποιημένα emails, τα οποία σου είναι ανεπιθύμητα.

Φυσικά, έχεις πάντα τη δυνατότητα να ακυρώσεις την εγγραφή, όμως ακόμη και τα 30 δευτερόλεπτα που χρειάζονται μπορεί να σου χαλάσουν τη διάθεση, ειδικά εφόσον δεν εγγράφηκες εθελούσια για τα newsletters. Μπορεί να ξέχασεις να απεπιλέξεις το κουτάκι “Θέλω να λαμβάνω newsletter” όταν έκλεισες το αεροπορικό σου εισιτήριο, μπορεί ακόμη κάποια αναξιόπιστη εταιρία να εξαγόρασε τα προσωπικά σου στοιχεία.

Οι πληροφορίες είναι χρήσιμες μόνο γι’ αυτούς που τους ενδιαφέρουν

Γι’ αυτό το λόγο, αν θέλεις να αποφύγεις τις ακυρώσεις e-mails από αγανακτησμένους χρήστες ή ακόμη και υβριστικά σχόλια στους λογαριασμούς των social media της επιχείρησης, είναι σημαντικό να παραμείνεις ξεκάθαρος. Ο πελάτης σου θέλει να έχει τη δυνατότητα να εγγραφεί στο newsletter με τη δική του θέληση, αλλά και να παύσει να τα δέχεται, οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμήσει ο ίδιος. Κάθε e-mail πληροφοριών που στέλνεις πρέπει να περιέχει ένα σύνδεσμο, για διαγραφή του χρήστη από τη λίστα του newsletter.

Επίσης: Ακόμη κι αν το e-mail που στέλνεις είναι τέλειο, μπορεί να οδηγείται στο φάκελο των spam. Γιατί; Μπορεί να στέλνεις πάρα πολλά.

Συχνά, οι εταιρίες ξεπερνούν τα καθήκοντά τους, όταν πρόκειται για το e-mail Marketing, προχωρόντας σε υπερβολές. Θέσε τον εαυτό σου στη θέση του παραλήπτη. Δεν θέλεις να λαμβάνεις καθημερινά e-mails από την ίδια επιχείρηση. Ακόμη κι αν ενδιαφέρεσαι έντονα για το προϊόν, έχεις κι άλλα πράγματα στο μυαλό σου. Αυτή η αδιαφορία της προσωπικής ιδιωτικότητας μπορεί πολύ εύκολα να οδηγήσει σε μια αρνητική εμπειρία της επιχείρησης και να πετύχει το ακριβώς αντίθετο από το επιδιωκώμενο: Ο πελάτης απομακρύνεται από το ένα προϊόν, το οποίο πραγματικά τον ενδιαφέρει.

Η ιδανική συχνότητα αποστολής εξαρτάται από τον τομέα δραστηριοποίησης της επιχείρησης, καθώς και σε μια σειρά από εξωτερικούς παράγοντες. Έλα σε επικοινωνία με τους ειδικούς μας. Μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Επικοινώνησε μαζί μας!