Κλινική Πλαστικής Χειρουργικής Παπαϊωάννου

Πλαστικής Χειρουργικής Παπαϊωάννου

Ιστορία Επιτυχίας

Ομορφιά πίσω από τους αριθμούς

Ο Δρ. Παπαϊωάννου, ιδιοκτήτης κλινικής πλαστικής χειρουργικής, επέκτεινε το πελατολόγιό του μέσα από μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική, που βασίστηκε στο SEO, το Inbound Marketing και τις διαφημίσεις στο Facebook και το AdWords.

248%

αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας σε 1 χρόνο

Διάκριση SEO/SEM στρατηγικής

στα e-volution awards 2016

1η θέση

στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης για 7 σημαντικές λέξεις-κλειδιά και υπηρεσίες

Η Ιστορία

“Lifting” ιστοσελίδας & Στοχευμένη προβολή

Η κλινική Παπαϊώννου, όπου συνεργάζονται πατέρας και γιός, ήταν μια ήδη ισχυρά εδραιωμένη επιχείρηση στη Βόρεια Ελλάδα. Έχοντας πραγματοποιήσει πρωτοποριακές επεμβατικές αλλά και μη-επεμβατικές θεραπείες, σε συνδυασμό με ένα εκπληκτικό ιατρικό ιστορικό, αντιλήφθηκαν πως είχε φτάσει η στιγμή να επεκτείνουν περαιτέρω την πελατολόγιό τους. Μια αναδιαμόρφωση της ιστοσελίδας, καθώς και συνεχής προβολή στα διαφημιστικά μέσα, επέτρεψε στην κλινική να προσελκύσει ακόμη περισσότερους πελάτες από όλη την Έλλαδα, αλλά και το εξωτερικό.

Ο στόχος τους

Να γίνει ο κόσμος ένα πιο όμορφο μέρος

Η κλινική Παπαϊωάννου κατανοούσε πως η εφαρμογή μιας διαδικτυακής στρατηγικής θα μπορούσε να συμβάλλει στην αύξηση των πελατών, ενώ θα βοηθούσε, παράλληλα, στην εδραίωση της ως ηγετική παρουσία στον τομέα της πλαστικής χειρουργικής στην Ελλάδα.
Αυτό ακριβώς επιτεύχθηκε, με τη χρήση τεχνικών όπως η διαφήμιση, η αρθρογραφία, η επαναλαμβανόμενη προβολή σε επισκέπτες της ιστοσελίδας, αλλά και με την προσθήκη μοναδικών και πρωτότυπων υπηρεσιών, όπως η δυνατότητα fly-in και η ψηφιακή επικοινωνία με τον γιατρό.

Η εμφανισιμότητα και δημιουργία μεγαλύτερου κοινού που ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες μας ήταν οι μεγαλύτερες ανησυχίες μας. Εμπιστευθήκαμε την τεχνογνωσία και τις υπηρεσίες της iTrust και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Καθημερινά, οι πελάτες μας κανονίζουν τις επισκέψεις τους διαδικτυακά, ενώ μας επισκέπτονται πελάτες από όλη την Ελλάδα. Η ζήτηση των υπηρεσιών μας έχει ξεπεράσει τις δυνατότητές μας.
Δρ. Πρόδρομος Παπαϊωάννου

Η λύση

Η iTrust έκανε μια ολική αναδιαμόρφωση της ιστοσελίδας drpapaioannou.gr για να βελτιώσει την εμπειρία του επισκέπτη, τη δυνατότητα ανάγνωσής της από τις μηχανές του Google, αλλά και για να ωφελήσει το SEO. Κατασκευάσαμε από τα θεμέλια μια μηχανή διαδικτυακών κρατήσεων, που συνδύαζε τις online συζητήσεις με τον ιατρό και τις επισκέψεις στο ιατρείο για μη-επεμβατικές θεραπείες. Η δυνατότητα ψηφιακής συμβουλευτικής επικοινωνίας, καθώς και το πρόγραμμα fly-in διαμορφώθηκαν εξίσου, ώστε η απόκτηση πελατών να λειτουργεί, σε μεγάλο βαθμό, αυτοματοποιημένα.

Η βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης, τόσο στην ιστοσελίδα, όσο και στο blog, συνέβαλλαν στην απόκτηση και διατήρηση των κορυφαίων θέσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google, για σημαντικές υπηρεσίες που προσφέρει η κλινική. Με μια μικρή δόση από στοχευμένη διαφήμιση στο AdWords και το Google Display Network, υλοποιήθηκε η συνταγή της επιτυχίας. Έτσι, τα μέσα απόκτησης πελατών διευρύνθηκαν ακόμη περισσότερο, ενώ το ποσοστό μετατροπής ενός ενδιαφερόμενου σε πελάτη αυξήθηκε κατά 300% μέσα σε μόλις ένα χρόνο.

Η επιτυχία τους

Υπηρεσίες

Search Engine Optimization (SEO)
Marketing Περιεχομένου & Ενίσχυση της εικόνας της κλινικής
Διαφημίση στο AdWords – Μηχανές Αναζήτησεις
Διαφήμιση στο Δίκτυο Προβολής της Google & YouTube
Παραμετροποίηση των Μετατροπών/συναλλαγών
Google Analytics & Custom Events

Η γλυκιά γεύση της επιτυχίας

Μια δυναμική ιστοσελίδα, με ένα πρόγραμμα fly-in και δυνατότητα online κανονισμού επισκέψεων, προσέφερε απρόσκοπτη εμπειρία στο χρήστη και οδήγησε στον τριπλασιασμό των επισκέψεων. Το τρίπτυχο του SEO, του Marketing Περιεχομένου και η διαφήμιση συνδυάστηκαν και επέφεραν τη ζήτηση των πελατών για τις υπηρεσίες της κλινικής σε πρωτόγνωρα ύψη. Η στρατηγική SEO/SEM που διαμορφώσαμε για την κλινική Παπαϊωάννου έλαβε το κορυφαίο, SILVER βραβείο στα e-volution awards 2016.