ANEL Fashion
Ιστορία Επιτυχίας
Δύσκολο; Ναι. Ακατόρθωτο; Όχι φυσικά.
Τι μας κάνει ένας ανασχεδιασμός της ιστοσελίδας και δύο μήνες SEO; Ένα τοπικό κατάστημα μόδας στη Θεσσαλονίκη κατόρθωσε να βρίσκεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης του Google για φράσεις-κλειδιά, όπως “γυναικεία ρούχα”, “γυναικεία ρούχα προσφορές” και “φθηνά γυναικεία ρούχα”. Τι σημαίνει αυτό;
Αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω της βελτιστοποίησης των ετικετών στα προϊόντα
Αύξηση του ρυθμού συναλλαγών μέσω SEO
Αύξηση των απευθείας πωλήσεων (αποτέλεσμα της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης)
Η Ιστορία τους
Η εναλλακτική επιλογή Μόδας στην Ελλάδα
Μια τοπική, ελληνική επιχείρηση με μερικά επί μέρους καταστήματα αντιλήφθηκε την ευκαιρία για ανάπτυξη, που προσφερόταν με το διαδικτυακό marketing. Επιστρατεύοντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού marketing, με αιχμή του δόρατος το SEO, μια ιστοσελίδα ιδανική για κινητές συσκεύες, αλλά και ιδιαίτερη εστίαση για διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος φιλικό προς το χρήστη, με ταχείς σελίδες φόρτωσης, η ANEL Fashion κατόρθωσε να μονοπωλήσει την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων του Google, τόσο με τα καταστήματα χονδρικής όσο και με τα καταστήματα λιανικής της.
Ο Στόχος τους
Αύξηση των χονδρικών και διαδικτυακών πωλήσεων
Η ANEL επιθυμούσε την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση τόσο των ήδη υπάρχοντων όσο και των νέων πελατών χονδρικής της, στοχεύοντας, παράλληλα, στη διεκδίκηση ισχυρού μεριδίου της αναπτυσσόμενης διαδικτυακής αγοράς μόδας. Η επιχείρηση διέθετε ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (ιδανική ισορροπία μεταξύ ποιότητας και τιμής), το οποίο μας επέτρεψε να επικεντρώσουμε τη διαδικτυακή της στρατηγική στο κατάλληλο κοινό και να επιτύχουμε σημαντική ανάπτυξη, αφενός στην επέκταση & δημιουργία νέων και καταστημάτων, και αφετέρου στις διαδικτυακές πωλήσεις.
Η λύση
Στρατηγική βασισμένη στο SEO = Ανάπτυξη πέραν των προσδοκιών
Η ANEL Fashion προσφέρει ένα συνδυασμό ποιότητας και προσιτής τιμής στο χώρο της μόδας. Το ιδιαίτερο αυτό χαρακτηριστικό πλεονέκτημα μας δίνει τη δυνατότητα να προσελκύσουμε οργανική επισκεψιμότητα μέσα από λέξεις κλειδιά όπως “γυναικεία ρούχα” και “φθήνα γυναικεία ρούχα”. Σε λιγότερο από 100 μέρες. Η ANEL βρισκόταν ήδη στις πρώτες θέσεις για λέξεις-κλειδιά που αφορούσαν τη χονδρική και είχαν μεγάλο όγκο αναζήτησης. Η διαμόρφωση πυραμίδων ανάπτυξης περιεχομένου (content silos) έδωσε στην ANEL την αναγκαία ώθηση για να ανταποκριθεί άμεσα στις εφήμερες, συνεχώς εναλλασόμενες επιθυμίες των καταναλωτών (χειμερινές/καλοκαιρινές συλλογές). Βελτιστοποιημένες φωτογραφίσεις και εικονογραφήσεις, αρθρογραφία και δημιουργία κατηγοριών προϊόντων ανάλογα με την εποχικότητα ήταν μερικές μόνο από τις δράσεις που διενεργήθηκαν.
Η επιτυχία τους
Υπηρεσίες
Διαφημίσεις στο Facebook
SEO/SEM
Google Analytics
Στόχοι
Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης
Βελτίωση των διαδικτυακών πωλήσεων
Αύξηση της ανάπτυξης των πωλήσεων χονδρικής
Αύξηση των πωλήσεων στα καταστήματα
Ένα βήμα πάνω από τον ανταγωνισμό
Η iTrust επιστρατεύτηκε μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή στρατηγική, με τη χρήση όλων των διαθέσιμων εργαλείων και τεχνογνωσίας, για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης και να ενισχύσει την περαιτέρω ανάπτυξή της. Σήμερα, η ANEL βρίσκεται στις πέντε κορυφαίες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης του Google για ανταγωνιστικές, υψηλού όγκου αναζήτησης λέξεις-κλειδιά. Προσφέρει μια ψυχαγωγική περιήγηση στον επισκέπτη της, μέσω της δυναμικής ιστοσελίδας της, με έμφαση στις κινητές συσκευές (mobile-first). Η άμεση επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 45% μέσα σε ένα χρόνο και οι πωλήσεις μέσα από την οργανική επισκεψιμότητα εκτοξεύθηκαν στα ύψη, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 90%. Τώρα, η ANEL Fashion επιζητά τη διεκδίκηση ακόμη μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά, με τη χρήση αποδεδειγμένων, επικεντρωμένων στα αποτελέσματα, τεχνικών.