Ποιότητα ή Ποσότητα; Πώς να χτίσετε μια επιτυχημένη στρατηγική content marketing 

Μια επιτυχημένη στρατηγική content marketing βασίζεται κατά κύριο λόγο στην ποιότητα και την ποσότητα του περιεχομένου που επιλέγετε να μοιραστείτε με το κοινό σας. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα τόσο στον κόσμο του marketing όσο και των επιχειρήσεων έχει δημιουργηθεί ένα αρκετά μεγάλο δίλλημα σχετικά με την ποιότητα και την ποσότητα. Σε ποια από τις δύο θα πρέπει να εστιάσει κανείς για να αποκτήσει την πιο αποδοτική στρατηγική content marketing για την επιχείρησή του 

Στην iTrust, πιστεύουμε ότι το μυστικό για την επιτυχία της επιχείρησης σας κρύβεται κάπου στη μέση. 

Πάμε όμως τώρα να δούμε πιο αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να βρείτε και εσείς το πολυπόθητο αυτό μέτρο μεταξύ τους.  

Η σημασία της ποιότητας για την στρατηγική content marketing σας 

Το να επιλέξετε να εμπλουτίσετε τόσο τα social media όσο και τον ιστότοπο σας με κείμενα ποιοτικού περιεχομένου είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να διατηρήσετε τους υπάρχοντες. 

Αυτός ο τύπος περιεχομένου στηρίζεται σε πρότερη έρευνα του αρθρογράφου και έχει κυρίως πληροφοριακό και engaging χαρακτήρα. Ακολουθώντας λοιπόν αυτή τη μέθοδο γραφής στην στρατηγική content marketing σας, μπορείτε να χτίσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία για το brand σας, καθώς και μια καλή φήμη. 

Μία στρατηγική content marketing η οποία θα στηρίζεται στην ποιότητα, μπορεί να κάνει το brand name σας γνωστό και την εταιρεία σας να ξεχωρίσει από τον σχετικό ανταγωνισμό. 

Τι θα σας κοστίσει όμως το να επιλέξετε μια quality στρατηγική content marketing; 

Είναι γεγονός ότι μια στρατηγική η οποία θα στηρίζεται κατά κύριο λόγο στη ποιότητα του περιεχομένου μπορεί να γίνει, εκτός από πολύ αποδοτική, χρονοβόρα και πολυέξοδη. Αυτό συμβαίνει γιατί συχνά ένα περιεχόμενο υψηλής αξίας απαιτεί και τις αντίστοιχες δαπάνες σε ερευνητικό επίπεδο και σε επίπεδο γραφής και design. 

Συνεπώς, μία τέτοια Quality στρατηγική content marketing, αν και μακροπρόθεσμα επικερδής, δεν είναι η καταλληλότερη για μικρές επιχειρήσεις ή επιχειρήσεις που ξεκινούν τώρα τη λειτουργία τους, και οι οποίες έχουν περιορισμένο budget. 

Πέρα όμως από το ζήτημα των δαπανών, δεν είναι λίγες και οι φορές που η υπερβολική έμφαση στην ποιότητα του περιεχομένου οδηγεί σε δημιουργικά αδιέξοδα. Με ποιόν τρόπο; Ένας content creator μπορεί πολύ εύκολα προσπαθώντας να κατακτήσει το τέλειο, να απομακρυνθεί από τον βασικό του στόχο, τη δημιουργία δηλαδή engaging περιεχομένου και να πάψει να είναι λειτουργικός (perfection paralysis). 

Μετά την ποιότητα, έρχεται η ποσότητα. Μια quantity στρατηγική content marketing, τι θα σας προσφέρει; 

 Παραπάνω είδαμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας quality στρατηγικής. Μετά από αυτό, είναι η στιγμή να αναλύσουμε τα χαρακτηριστικά και τα όσα μπορεί να σας προσφέρει και μια quantity στρατηγική content marketing. 

Δεν είναι τυχαίο ότιη συχνή δημπεριεχομένου αποτελεί μία από τις βασικές στρατηγικές για ένα επιτυχημένο social media marketing. Η αλήθεια είναι ότι η ποσότητα του περιεχομένου είναι και ο κυρίαρχος τρόπος για να παραμείνετε «συνδεδεμένοι» με το κοινό σας ανά πάσα στιγμή. Είναι ακόμα το μέσο για να αποκτήσετε μεγαλύτερες πιθανότητες το target group σας να αλληλεπιδράσει με τις δημοσιεύσεις και το content σας. 

Ουσιαστικά, πρόκειται για τη βασική τεχνική που πρέπει να ακολουθήσετε για να κρατήσετε έναν εν δυνάμει πελάτη engaged με το περιεχόμενο σας. Πως; Ενθαρρύνοντας τον να επιστρέψει στο website σας η στις social media σελίδες σας για να δει τι καινούργιο υπάρχει. 

Επιπρόσθετα, είναι γεγονός ότι μια στρατηγική content marketing στηριζόμενη στην ποσότητα είναι και αυτή που θα σας προσφέρει ένα καλύτερο SEO αποτέλεσμα. Αυξάνοντας το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας, αυξάνετε κατ’ επέκταση και την επισκεψιμότητα της. Καθώς μια ευρεία γκάμα περιεχομένου, θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε και καλύτερη κατάταξη στα SERPs. 

Προσθέστε λίγη ποιότητα στην ποσότητα σας και απογειώστε τη συνταγή της επιτυχίας 

Στο ιδανικότερο σενάριο το να ακολουθήσετε μια ποσοτική στρατηγική content marketing δε θα έπρεπε να επηρεάζει και την ποιότητα του περιεχομένου σας. Γιατί ένα “κακό” περιεχόμενο θα μπορούσε πολύ άνετα να καταστρέψει το brand awareness σας και τη φήμη της επιχείρησης σας. 

Για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό να φροντίζετε ώστε τα copies σας να μην υστερούν σε ποιότητα αλλά να είναι και αρκετά συχνά, ώστε να μην αφήνετε στο κοινό σας τα περιθώρια να ξεχάσει την ύπαρξη και το έργο της εταιρείας σας.  

Συμπέρασμα: Η ισορροπία ανάμεσα στα δύο: το κλειδί μιας επιτυχημένης πορείας για την επιχείρηση σας. 

Στην iTrust, πιστεύουμε ότι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε μια επιτυχημένη στρατηγική content marketing είναι το να συνδυάσετε την υψηλή ποιότητα με τη ποσότητα. Πως θα γίνει αυτό; Επιλέγοντας να κάνετε πιο συχνές αλλά πιο σύντομες ενημερώσεις στο περιεχόμενο σας. 

Αυτή η στρατηγική content marketing, αν κα απαιτεί πολλές νέες ιδέες σε μικρό χρονικό διάστημα, μπορεί να αποφέρει τα μέγιστα οφέλη για την επιχείρηση σας. Συνεπώς στόχος σας θα πρέπει να είναι η διατήρηση της ισορροπίας ανάμεσα σε μια quality και μια quantity στρατηγική content marketing. 

Αυτό μπορεί φυσικά να επιτευχθεί μονάχα με μία συνεχή προσπάθεια από μεριά σας, για να βρείτε αυτό που δουλεύει καλύτερα για τις ανάγκες σας. Μια καλή συμβουλή, λοιπόν, είναι να παρακολουθείτε διαρκώς τα αποτελέσματα που σας αποφέρει η μέχρι τότε στρατηγική σας και να μη διστάζετε να κάνετε αλλαγές σε ότι φαίνεται να μη λειτουργεί υπέρ σας. 

Αν ενδιαφέρεστε και εσείς να χτίσετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική content marketing για την επιχείρηση σας, επικοινωνήστε μαζί μας. 

Αφήστε μια απάντηση