Social Media Awards 2018: Ακόμη μία διάκριση για την iTrust Digital

Στις 7 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία για 6η συνεχόμενη χρονιά, η απονομή των βραβείων Social Media Awards 2018, από το Marketing Week και την Boussias Communications. Η απονομή των βραβείων έγινε μέσα σε ένα κλίμα χαράς και ευδιαθεσίας, στο Κέντρο Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”.

Στόχος των βραβείων αυτών είναι η ανάδειξη και η βράβευση των εταιρειών που σκέφτονται καινοτόμα και υλοποιούν επιτυχημένες digital στρατηγικές. Οι υποψηφιότητες αυτή τη χρονιά ξεπέρασαν τις 600, με συμμετοχές από μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα.

Φυσικά, η iTrust Digital δε θα μπορούσε να λείπει από αυτές.

Social Media Awards 2018: Επιτυχία για 3η συνεχόμενη χρονιά

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά λοιπόν, η iTrust Digital βραβεύθηκε για τις digital υπηρεσίες της και πιο συγκεκριμένα για τη στρατηγική του Social Media Marketing, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την αξία της και την υψηλή τεχνογνωσία της στον τομέα.

Η iTrust Digital βραβεύτηκε για την κατηγορία “Best Social Media Strategy: Best Social Media Strategy for Product / Service Launch” και το brand KMax Greece και την κυρία Μαρία Χατζινά, αποσπώντας το bronze βραβείο.

#tamalliamaspiso

Το KMax Milano είναι ένα προϊόν το οποίο καλύπτει άμεσα τα αραιά, αδύναμα και λεπτά μαλλιά, χαρίζοντας ένα πλούσιο και πυκνό αποτέλεσμα! Με το αποτέλεσμα που προσφέρει,  έχει αλλάξει τη ζωή εκατομμυρίων ανδρών και γυναικών! Ωστόσο, η τριχόπτωση συνεχίζει να αποτελεί ένα θέμα ταμπού για τους περισσότερους ανθρώπους γύρω μας.

Ο Χρήστος Φερεντίνος, ως ο επιλεγμένος celebrity και το hashtag #tamalliamaspiso γνώρισαν τεράστια επιτυχία, σπάζοντας αυτό το ταμπού και δίνοντας του μια πιο fun διάσταση!

Μέσα από μία content-driven στρατηγική καταφέραμε να φέρουμε τους Έλληνες καταναλωτές πιο κοντά στον ιδανικό τους εαυτό. Η προσέγγιση αυτή είχε ως αποτέλεσμα να ξεπεράσουμε τον αρχικό στόχο παραγγελιών και να πετύχουμε αύξηση +324% στις παραγγελίες!

Στόχος της στρατηγικής μας ήταν η παρουσία του KMax σε κάθε στάδιο του customer journey και ο επηρεασμός του καταναλωτή, τόσο στη φάση του awareness, του consideration και του τελικού conversion!

Άλλη μία απτή απόδειξη πως μέσω μιας σωστά σχεδιασμένης στρατηγικής, τα social media μπορούν να αποφέρουν πολλά περισσότερα από μερικά likes και shares.

The best is yet to come

Η διάκριση για τις digital υπηρεσίες μας, δεν αποτελεί μόνο μία απόδειξη και επιβράβευση των συνεχών προσπαθειών μας, αλλά και ένα ισχυρότατο κίνητρο για βελτίωση. Θα μπορούσαμε να πούμε μάλιστα πως αποτελεί ένα challenge για εμάς, το να διακρινόμαστε κάθε χρονιά και στα επόμενα βραβεία!

Αφήστε μια απάντηση