Email Marketing: Ισορροπία ποιότητας και ποσότητας, σίγουρο αποτέλεσμα

Το ποιοτικό περιεχόμενο απαιτεί:

  • Το κατάλληλο λεξιλόγιο
    Χρησιμοποίησε ένα κώδικα επικοινωνίας, που θα είναι ελκυστικός στο κοινό που απευθύνεσαι


  • Κατανοητή Γλώσσα
    Η δημιουργία μιας εύκολης, κατανοητής γλώσσας επικοινωνίας είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Παροχή πληροφοριών για την επιχείρηση, προϊόντικά στοιχεία, επεξήγηση λεπτομερειών και πολλά ακόμη χαρακτηριστικά. Όλα αυτά πρέπει να γίνονται κατανοητά από την πρώτη ανάγνωση.


  • Ισορροπία μεταξύ εικόνων και κειμένου
    Κανείς δεν πρόκειται να ξοδέψει πολύ χρόνο διαβάζοντας ένα newsletter, το οποίο περιέχει πολύ κείμενο ή δεν περιέχει καθόλου φωτογραφίες. Η πρώτη ματιά είναι αυτή που, συνήθως, καθορίζει αν ο παραλήπτης θα διαβάσει το περιεχόμενο ή όχι. Και όλοι γνωρίζουμε την πραγματικότητα που επικρατεί για τα e-mails. Αν δεν το διαβάσεις εκείνη τη στιγμή, είναι σχεδόν απίθανο να το ξανακοιτάξεις. Επίσης, χρησιμοποίησε σωστές εικόνες. Πρόχειρες εικόνες μπορεί να θέσουν υπό αμφισβήτηση το επαγγελματικό προφίλ της επιχείρησής σου.


  • Ποιοτική Δομή
    Φαντάσου να αρχίσεις να διαβάζεις ένα e-mail και να μην έχεις ιδέα περί τίνος πρόκειται. Αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει, σε καμία περίπτωση. Οι βασικές πληροφορίες του περιεχομένου πρέπει να είναι ξεκάθαρες ανά πάσα στιγμή.


  • Ξεκάθαρη στρατηγική στα call-to-action.
    Θέλεις να οδηγήσεις τους πελάτες σου στο να ακολουθήσουν κάποιο σύνδεσμο; Θέλεις να τους παροτρύνεις να σε καλέσουν και να κανονίσουν το ραντεβού τους; Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο, αλλά συχνά τα newsletters αποτυγχάνουν να ξεκαθαρίσουν στο χρήστη τι να κάνει. Αν, για παράδειγμα, θέλεις ο χρήστης να εγγραφεί σε μια δοκιμαστική περίοδο 30 ημερών, πρέπει να του το υποδείξεις ξεκάθαρα, όσο υπερβολικό κι αν σου ακούγεται.

Βλέπεις; Υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες, που μπορούν να διαχωρίσουν τα καλά newsletters από τα κακά. Χρειάζεται εμπειρία και τεχνογνωσία για να προσεγγίσεις τον πελάτη σου κατάλληλα, αλλά, αρχικά, πρέπει να ξεκαθαρίσεις σε ποιον θα απευθυνθείς.

Θέλεις να μάθεις περισσότερα για τα πλεονεκτήματα του e-mail Marketing; Επικοινώνησε τώρα μαζί μας!

Οι ειδικοί Marketing και περιεχομένου της εταιρείας μας διαθέτουν τα εργαλεία για να κατανοήσουν τι είδους mailνα στείλουνσε ποιους σε ποια στιγμή. Δώσε στους πελάτες σου την αίσθηση πως πραγματικά νοιάζεσαι γι’ αυτούς με περιεχόμενο που έχει νόημα, για τους πελάτες και την επιχείρησή σου.