E- VOLUTION AWARDS 2018: Ακόμη μια SEO Διάκριση για την iTrust

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά συμμετέχουμε στα e-volution awards και για τρίτη συνεχόμενη χρονιά βραβευόμαστε!

Την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017, πραγματοποιήθηκε για 7η συνεχόμενη χρονιά η απονομή των e-volution awards από την Boussias Communications. Ελληνικές εταιρίες από το χώρο του e-commerce και του  επιχειρείν βραβεύτηκαν για την αποτελεσματικότητα, την καινοτομία και τις βέλτιστες digital marketing στρατηγικές που εφάρμοσαν.

SILVER E-volution Award 2018 | SEO Digital Strategy

Διάκριση για την ολιστική SEO στρατηγική του MC Medical Center

Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη συνεργασία μας με ένα από τα κορυφαία ιατρικά κέντρα της Ελλάδος. Το MC Medical Center με έδρα την Αθήνα, παρέχει ιατρικές και κοσμητικές υπηρεσίες κορυφαίας τεχνογνωσίας. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες  του MC Medical Center καλύπτουν όλο το φάσμα της αισθητικής ιατρικής, από θεραπείες προσώπου και σώματος μέχρι υπηρεσίες δερματολογίας, αφροδισιολογίας και πλαστικής χειρουργικής.

Σε ένα κλάδο με ιδιαίτερα υψηλό ανταγωνισμό, όπως αυτός των ιατρικών υπηρεσιών και της αισθητικής, το MC Medical Center θέλησε να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Στόχος ήταν η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας και η αύξηση των qualified leads μέσα από μια στρατηγική συνέργεια Paid & Organic ενεργειών.

Η Datadriven SEO στρατηγική εκτοξεύει την θεασιμότητα στα SERPs

Η SEO στρατηγική που εφαρμόσαμε στο MC Medical Center προσέφερε υπεραξία στον εκάστοτε επισκέπτη, μέσα από την επιμόρφωση & ενημέρωση γύρω από την υπηρεσία. Ακολουθήσαμε μια ολιστική στρατηγική, με ιδιαίτερη έμφαση στα αρχικά στάδια του funnel, όπου υπάρχει υψηλός όγκος αναζητήσεων.

Και τα καταφέραμε!

e-volution awards 2018 achievements

Online Medical Journey: Δίπλα στον ασθενή, σε κάθε μικροστιγμή

Εφαρμόζοντας μια πρωτοποριακή SEO στρατηγική, η οποία επικεντρωνόταν στα στάδια του awareness & consideration του ιατρικού customer-funnel, αντί των τελικών, πιο ανταγωνιστικών σταδίων, ξεπεράσαμε κατά πολύ τους αρχικούς στόχους.

Το πρώτο εξάμηνο του 2017 αυξήσαμε την οργανική επισκεψιμότητα του mcmc.gr κατά 463.83%, με το οργανικό visibility να σημειώνει αύξηση 800%.

Παράλληλα, κατά το ίδιο διάστημα, σημειώσαμε αύξηση 104.15% των online qualified leads που προήλθαν από τις ηλεκτρονικές φόρμες επικοινωνίας.

Μέσα στο πρώτο εξάμηνο συνεργασίας, αυξήσαμε το Market Share του MC Medical Center στα οργανικά αποτελέσματα κατά 592%, ξεπερνώντας κατά πολύ κάθε προσδοκία.

Το SEO αναδείχθηκε ως το σημαντικότερο κανάλι συνεχούς εισροής επισκεπτών και τηλεφωνικών leads, με το 61.1% των τηλεφωνικών leads της κλινικής να προέρχονται από τα οργανικά SERPs.

Be present | Το κλειδί της επιτυχίας

Δίπλα στον ασθενή, σε κάθε micromoment

Content Marketing

Το κοινό στον τομέα της υγείας έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Πρόκειται για κοινό με ενδιαφέρον για ευαίσθητα θέματα και μακροσκελές, αναλυτικό online journey. Από την αρχική αναζήτηση των συμπτωμάτων, τη σύγκριση πιθανών θεραπειών και ιατρείων μέχρι ερωτήσεις σε forums και έλεγχο αξιολογήσεων ή αντίστοιχων περιστατικών.

Χρήστες που πραγματοποιούν τέτοιου τύπου αναζητήσεις βρίσκονται σε πιο πρώιμο στάδιο στο customer funnel.

Μέσα από δυνατή οργανική παρουσία στα αρχικά στάδια αναζήτησης, και τεκμηριωμένο περιεχόμενο, θα ωθούσαμε αβίαστα το χρήστη στα επόμενα, lead-heavy στάδια του funnel.

Matching user intent & landing page experience

Μέσα από το SEM αντλήσαμε σημαντικά, actionable insights για το user intent (long-tail search terms υπηρεσιών) αλλά και το brand perception της κλινικής (branded search terms report, “mcmc κριτικές»).

Με βάση τα δεδομένα αυτά, κατέστη σαφές πώς η συντριπτική πλειοψηφία των ενδιαφερόμενων για τις ιατρικές υπηρεσίες της κλινικής αναζητούν πρωταρχικά για τα συμπτώματα & τους τρόπους διάγνωσης. Αντίστοιχα, στις κοσμητικές υπηρεσίες, οι χρήστες επικεντρώνονται στα αποτελέσματα, τον τρόπο εφαρμογής της υπηρεσίας, τις κριτικές και το κόστος.

Έτσι, προχωρήσαμε σε αναλυτικό keyword mapping των σελίδων, ώστε κάθε webpage να αντανακλά και να ικανοποιεί το εκάστοτε user intent.

Δημιουργήσαμε και βελτιστοποιήσαμε σελίδες ιατρικών υπηρεσιών με έμφαση στα συμπτώματα και τη διάγνωση των παθήσεων. Εμπλουτίστηκαν σελίδες με thin content που δεν παρείχαν ουσιαστική, χρήσιμη πληροφορία για το χρήστη και σελίδες που παρουσίαζαν υψηλό Bounce rate και μικρό διάστημα παραμονής.

Μέσα από τη χρήση του Enterprise SEO εργαλείων όπως το SearchMetrics, αντλήσαμε σημαντικές πληροφορίες ως προς τη στόχευση και βελτιστοποίηση του περιεχομένου.

Παράλληλα, περιορίσαμε την υπερβολική χρήση του main keyword, με βάση ποσοτικούς παράγοντες από ανάλυση των ανταγωνιστών, ενισχύοντας από τεχνικής άποψης την ποιότητα περιεχομένου κάθε σελιδας.

Μέσα από τη στοχευμένη αναπροσαρμογή περιεχομένου, κατορθώσαμε να μεγιστοποιήσουμε την οργανική θεασιμότητα του MC Medical Center, με την εκμετάλλευση LSI keywords και την στόχευση θεματικών ενοτήτων αντί λέξεων-κλειδιών στην εκάστοτε σελίδα (semantic SEO).

Internal Linking Optimization

Μέσα από την ανάλυση και ανάδειξη των ισχυρότερων σελίδων, από άποψη citation flow, προχωρήσαμε στην βελτιστοποίηση του internal linking.

Μετατρέψαμε τις σελίδες με μεγάλο authority σε information hubs με ισχυρό internal linking, έχοντας ως βασικό γνώμονα το user experience, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη και ωθώντας τον αβίαστα στο επόμενο στάδιο του customer funnel, μέχρι το τελικό βήμα της τηλεφωνικής επικοινωνίας ή online φόρμας.

Πετυχημένη στρατηγική SEO = ο δρόμος προς την κορυφή

Είναι γεγονός πως ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται σε digital agencies προκειμένου να βελτιώσουν τη θεασιμότητα των brands τους και να προβάλλουν πιο αποδοτικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Και όχι άδικα!

Στην iTrust έχουμε αποδείξει πως μπορούμε να εκτοξεύσουμε στα ύψη την παρουσία των πελατών μας και είμαστε πολύ περήφανοι γι‘ αυτό!

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση