Ένα agency γεμάτο… #AdWordsTips

Η iTrust είναι σύγχρονο digital agency με υψηλή τεχνογνωσία και δεξιότητες Performance Marketing. Αφετηρία των υπηρεσιών μας ήταν το SEO το οποίο έχουμε εφαρμόσει, με μεγάλες διακρίσεις, σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς κλάδους. Μας αρέσει η δουλειά μας και μας αρέσει να ενημερωνόμαστε και να μιλάμε συνέχεια για τα τελευταία trends, κι ας ακούγεται λίγο nerdy.


Εκπαίδευση & Ενδιαφέρον για το Performance Marketing



Επενδύουμε συνεχώς στην εκπαίδευση, ενημέρωση και απόκτηση bleeding-edge τεχνογνωσίας γύρω από τα εργαλεία, τις υπηρεσίες και τις τεχνικές του Digital Marketing. Το αποτέλεσμα; Να είμαστε  ανάμεσα στα go-to agency για high profile digital projects. Μας εμπιστεύονται επιχειρήσεις από πλήθος κλάδων. Είτε πρόκειται για  fashion eCommerce και την Ομορφιά είτε τις Υπηρεσίες Ασφάλισης και τις Τηλεπικοινωνίες. Για εμάς δεν έχει σημασία ο κλάδος, αλλά πως θα καταφέρουμε το καλύτερο δυνατό performance.



Μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία είναι σημαντικό για εμάς να μοιράζεται κανείς τις γνώσεις του με την υπόλοιπη κοινότητα. Να συζητά στρατηγικές, να ανταλλάσει οπτικές και να σχολιάζει τεχνικές και εργαλεία. Την ίδια διαδικασία μέσα από την οποία εξελιχθήκαμε και εμείς.


#AdWordsTips from one of us



Τις τελευταίες 30 ημέρες η νέα καμπάνια “#AdWordsTips” της Google έχει δώσει ένα νέο αέρα στο Advertisers’ Community. Τι είναι αυτή η καμπάνια; Πολύ απλά, η Google διοργανώνει στο Twitter μια “γιορτή” για τους διαφημιστές όλου του κόσμου, όπου ο καθένας μπορεί να δώσει τη συμβουλή του σχετικά με το θέμα της εβδομάδας. Εννοείται πως, σε μια τέτοια ευκαιρία, ο Υπεύθυνος του Digital Marketing της εταιρείας μας, Γιώργος Καρταλτζής, δεν έχασε την ευκαιρία να μοιραστεί τα tips του με τον κόσμο. Η έκπληξη ήταν πώς οι συμβουλές του επιλέχτηκαν από τη Google 2 από τις 4 τελευταίες εβδομάδες.



(Εκτός από το να tweetαρει συμβουλές και να συντονίζει το τμήμα Marketing της iTrust, είναι, επίσης, εισηγητής στο Professional Diploma in Digital & Social Media στη Θεσσαλονίκη. Σίγουρα του αρέσει να μοιράζεται τις γνώσεις του, θα έλεγε κανείς που τον συναντούσε για πρώτη φορά… Και δεν θα έκανε λάθος.)






Χωρίς τους περιορισμούς των 140 χαρακτήρων του Twitter όμως, τι σημαίνει αυτό;


“Το tweet αφορά μία από τις πρωταρχικές αιτίες αποτυχίας μίας διαφημιστικής καμπάνιας. Αφενός, πρέπει να είναι ξεκάθαρο σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη ποιος είναι ο εμπορικός στόχος κάθε καμπάνιας AdWords. Από τον επιχειρηματία και τoν υπεύθυνο της καμπάνιας μέχρι τον copywriter και τον graphic designer πρέπει να οργανωθεί η διαφημιστική καμπάνια βάση της στοχοθεσίας που θα οριστεί στην αρχή του project. Αφετέρου, η στρατηγική και η στοχοθεσία της καμπάνιας AdWords πρέπει να είναι και καταγεγραμένη, ώστε να είναι συνεπής και, φυσικά, να μπορεί να αξιολογηθεί.”





“Εδώ σχολίασα απλά μία λειτουργία που δε χρησιμοποιείται συχνά στα Google AdWords, το countdown timer. Αυτό που είναι πιο σημαντικό από το timer ωστόσο είναι το να κρατάμε στο νου μας τη δύναμη της επίκλησης στο loss aversion, του φόβου να χάσουμε κάτι (μία προσφορά, το τελευταίο κομμάτι από το Χ προϊόν κτλ.). Πολύ συχνά θα βρείτε marketeers να μιλάνε για το Fear of Missing Out (FOMO) και τα AdWords timers είναι μία ακόμα έκφανση αυτού.”



Πρόσφατα, επίσης, ο Head Developer μας πραγματοποίησε ένα σημαντικό commit στο Woocommerce, δίνοντας λύση σε ένα πρόβλημα του core της μεγαλύτερης πλατφόρμας E-commerce παγκοσμίως.


Τι σημαίνει για εμάς το Performance Marketing



Όπως κατάλαβες, δεν είμαστε οι τυπικοί 9-to-5ers . Είμαστε Performance Marketing geeks, που μας αρέσει να μαθαίνουμε και να μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας. Είμαστε εδώ για ό,τι χρειαστείς, όσο δυσνόητο ή περίεργο κι αν σου φαίνεται.



Έχεις κάποια απορία; Ενδιαφέρεσαι για το Performance Marketing και ψήνεσαι για μια all-things-digital συζήτηση; Για οτιδήποτε κι αν πρόκειται, μην διστάζεις! Μας αρέσει να μιλάμε για τη δουλειά μας και να τη μοιραζόμαστε μαζί σου. Πείστηκες; Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε;



Μην κολλάς. Σήκωσε το τηλέφωνο ή γράψε μας το μήνυμά σου!

Leave a Reply