Μάρκετινγκ για ξενοδοχεία: Οδηγός τουριστικής επιτυχίας 

Το Digital μάρκετινγκ για ξενοδοχεία αποτελεί τον ιδανικότερο και τον αποτελεσματικότερο τρόπο για την προώθηση της επιχείρησής σας στο ευρύ κοινό. Είναι γεγονός εξάλλου, ότι ο τουρισμός αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο προσοδοφόρα βιομηχανία της χώρας  

Για το λόγο αυτό δεν είναι τυχαίος ο τόσο μεγάλος αριθμός επενδύσεων και επιχειρηματικών κινήσεων στον συγκεκριμένο χώρο. Αν λοιπόν θέλετε να μάθετε και εσείς τους τρόπους και τα μυστικά για να είστε πάντα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό χάρη στην ψηφιακή σας παρουσία, συνεχίστε να διαβάζετε. 

Ακολουθεί ένας ολοκληρωμένος οδηγός μάρκετινγκ για ξενοδοχεία, που σίγουρα θα οδηγήσει την επιχείρηση σας στην επιτυχία, κάθε σεζόν! 

Μάρκετινγκ για ξενοδοχεία Βημα 1ο: Η σημασία μιας εύχρηστης ιστοσελίδας! 

Προτού ξεκινήσουμε με τους τρόπους για να βελτιώσετε και να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα του καταλύματός σας, ας δούμε γιατί μια τέτοια κίνηση θα σας αποφέρει κέρδη και θα ενισχύσει τη στρατηγική μάρκετινγκ για ξενοδοχεία που θα ακολουθήσετε!  

  • Το 57% των χρηστών λένε ότι δεν θα πρότειναν σε γνωστούς τους μια επιχείρηση, της οποίας το website δεν είναι επαρκώς σχεδιασμένο και mobile friendly (Sweor.com
  • Το 37% των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας, εγκαταλείπει την έρευνα του αν δεν βρει το layout μιας ιστοσελίδας ελκυστικό ( Tradebank.com
  • 75% των ανθρώπων πιστεύουν ότι η πρώτη και σημαντικότερη εντύπωση για μια επιχείρηση προκύπτει από το website της (Businessedit.com

Και αν τα παραπάνω δεν ήταν αρκετά για να ξεκινήσετε από το website του καταλύματός σας, την εφαρμογή του μάρκετινγκ για ξενοδοχεία, αναλογιστείτε ότι αυτό αποτελεί την κυρίαρχη είκονα για την επιχείρησή σας! Πως μπορείτε να βελτιώσετε αυτήν την εικόνα; 

MicrosoftTeams image 2

3+1 Tips μάρκετινγκ για ξενοδοχεία για να δημιουργήσετε το ιδανικό website 

Μια όμορφη και καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα μπορεί να γίνει ένας από τους βασικότερους συμμάχους σας στον δρόμο για την επιτυχία! Συνδυάζοντας δηλαδή κάποιες από τις παρακάτω συμβουλές μάρκετινγκ για ξενοδοχεία θα καταφέρετε να αυξήσετε τον αριθμό επισκέπτων τόσο στην ιστοσελίδα όσο και στο κατάλυμα σας καθώς και το σχετικό engagement rate. 

  • Αποκτήστε ένα ελκυστικό website 

Στο μάρκετινγκ για ξενοδοχεία σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η εταιρική ταυτότητα! Πρόκειται για εκείνα τα στοιχεία που κάνουν μια επιχείρηση να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Επιλέγοντας το κατάλληλο design για την ιστοσελίδα σας μπορείτε εύκολα να πετύχετε αυτόν τον διαχωρισμό! Χρησιμοποιείστε υψηλής ποιότητας εικόνες και βίντεο από τα δωμάτια, τις εγκαταστάσεις και την τοποθεσία του καταλύματος! 

  • Βεβαιωθείτε για την εύκολη πλοήγηση σε αυτό 

Φροντίστε ώστε το website σας να έχει ένα απλό design, το οποίo σίγουρα θα περιλαμβάνει ένα ξεκάθαρο μενού με τις υπηρεσίες και θα παρέχει στον επισκέπτη μια συνεκτική και φιλική προς αυτόν εμπειρία. 

  • Δώστε έμφαση σε ένα mobile friendly περιβάλλον 

Μάρκετινγκ για ξενοδοχεία χωρίς ένα mobile friendly περιβάλλλον δεν είναι εφικτό! Σύμφωνα με την ExplodingTopics το 58,43% του Website Traffic προέρχεται από κινητές συσκευές. Βεβαιωθείτε, λοιπόν, ότι η ιστοσελίδα σας μπορεί να προσαρμοστεί και να φορτώσει γρήγορα σε σχετικά περιβάλλοντα! 

  • Βρείτε τα κατάλληλα call to action 

Για να γίνει ακόμα ευκολότερο το να επιφέρετε cοnversions μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας χρησιμοποιήστε ξεκάθαρα call to actions! Αυτές θα μπορούσαν να είναι τα κουμπιά “Book Now” ή « Special Offers”. 

Με βάση τα παραπάνω καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το web development & web design του ιστοτόπου του ξενοδοχείου σας αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι στη συνταγή της επιτυχίας της επιχείρησης σας και της στρατηγικής μάρκετινγκ για ξενοδοχεία που θα ακολουθήσετε. 

Μάρκετινγκ για ξενοδοχεία Βημα 2ο: Search Engine Optimization (Seo) 

Τώρα που έχετε ασχοληθεί με το design του website σας και το έχετε φέρει στα μέτρα τα δικά σας και του target group σας, το δεύτερο βήμα για ένα επιτυχημένο μάρκετινγκ για ξενοδοχεία είναι η ισχυρή παρουσία της ιστοσελίδας σας στις πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης. Πώς θα το πετύχετε αυτό; Επιλέγοντας φυσικά την κατάλληλη στρατηγική SEO και το καλύτερο Seo agency!  

Γιατί όμως να τη χρησιμοποιήσετε; 

  • Το 68% των αγοραστικών διαδρομών ξεκινάει από τις μηχανές αναζήτησης ( Brightedge
  • Μόλις το 0,68% των χρηστών της Google κλικάρει σε αποτελέσματα δεύτερης σελίδας (Backlinko
  • 60% των επιχειρηματιών σε διαφορούς κλάδους λένε ότι το inbound marketing (Seo, content creation κλπ.) είναι αυτό που τους προσφέρει τα υψηλότερης ποιότητας leads! (Hubspot
Μαρκετινγκ για ξενοδοχεία- SEO

Πως θα αυξήσετε τους επισκέπτες στο κατάλυμα σας με το σωστό Seo strategy; 

Το Seo είναι το μέσο για να αυξήσετε το traffic στην ιστοσελίδα του καταλύματος σας και κατ’ επέκταση τις κρατήσεις που γίνονται σε αυτό. Για να εμφανίζεται λοιπόν από τις πρώτες η ιστοσελίδα σας στα οργανικά αποτλέσματα ξεκινήστε με: 

  • Κάντε Keyword research: Βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδία που θα αντιπροσωπεύουν το ξενοδοχείο σας στις μηχανές αναζήτησης (π.χ ξενοδοχεία σε «τοποθεσια») 
  • Εκμεταλλευτείτε το Local Seo: Χρησιμοποιείστε ως βάση για τα keyword σας την τοποθεσία που βρίσκεται το ξενοδοχείο! Ακόμα προσθέστε αυτήν την τοποθεσία τόσο στα meta titles όσο και στα meta descriptions των σελίδων σας! 
  • Δημιούργηστε Backlinks που οδηγούν σε ιστοσελίδες με υψηλό authority rate 
  • Δημιούργηστε internal linking μεταξύ των σελίδων του ιστοτόπου! Αυτό θα βοηθήσει τους Crawlers των μηχανών αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο της σελίδας σας, προσδίδοντας σε αυτή μεγαλύτερο “search Value”. 
  • Εκμεταλλευτείτε analytics tools όπως το google analytics για να παρακολουθείτε τόσο την online όσο και την offline πρόοδο του ξενοδοχείου σας! 

Pro tip για seo μάρκετινγκ για ξενοδοχεία: Δημιουργήστε ένα Blog για την ευρύτερη τοποθεσία που βρίσκεται το ξενοδοχείο σας με υψηλής ποιότητας περιεχόμενο 

Social media & Google ads: Το SEM & Social μάρκετινγκ για ξενοδοχεία 

Αν λοιπόν καταφέρατε να εμφανίζεται το κατάλυμα σας από τα πρώτα στις μηχανές αναζήτησης, η προώθηση του και το μάρκετινγκ για ξενοδοχεία δεν σταματάει στα οργανικά αποτελέσματα! Ας δούμε πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε εκτός των άλλων και τις πληρωμένες διαφημίσεις. 

Αυτές μπορούν να διαχωριστούν σε 2 κατηγορίες, τις διαφημίσεις google και αυτές των social media. Για να μπορέσετε όμως να έχετε μια επιτυχημένη πορεία με το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, θα πρέπει να αναλογιστείτε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και να δημιουργήσετε τις καμπάνιες σας με βάση αυτό. 

Βασικές αρχές Google & social ads για ένα επιτυχημένο μάρκετινγκ για ξενοδοχεία 

Στη συγκεκριμένη στρατηγική όπως και στο SEO θα πρέπει να απευθυνθείτε στους επισκέπτες, οι οποιοί αναζητούν τόπο διαμονής σε συγκεκριμένη τοποθεσία! Αυτό μπρεί να γίνει με τα keyword τοποθεσίας. 

Ακόμα μην ξεχνάτε τη σημασία που έχουν τα ads extensions για τέτοιου τύπου διαφήμιση google ads. Μπορείτε πολύ εύκολα να χρησιμοποιήσετε τα sitelink, τα call out και το location extensions! Με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες θα έχουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου σας και η επικοινωνία μαζί τους θα γίνει ακόμα ευκολότερη! 

Τέλος, μην ξεχνάτε ότι το περιεχόμενο μιας διαφήμισης θα πρέπει να είναι ελκυστικό! Μπορείτε να διαφημίσετε για παράδειγμα προσφορές για οικογενειακές διακοπές ή επαγγελματικούς σκοπούς κοκ. 

Σε ότι αφορά τα social media, η προσέγγιση είναι παρόμοια με μόνη διαφορά ότι πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο κοινό το οποίο απευθύνεστε και σε ενά visually engaging περιεχόμενο. 

User generated content στο μάρκετινγκ για ξενοδοχεία: Δώστε στον κόσμο τρόπους να σας διαφημίσει 

Η καλύτερη διαφήμιση είναι η τζάμπα διαφήμιση! Εκτός λοιπόν από την ευρύτερη στρατηγική μάρκετινγκ για ξενοδοχεία δωστέ και τρόπο στον κόσμο να σας αξιολογήσει! Αφήστε τους να κάνουν ένα κομμάτι της δική σας προώθησης. 

Αυτό μπορείτε να το πετύχετε ακολουθώντας κάποια απλά βήματα, όπως είναι η δημιουργία ενός google my business λογαριασμού, που θα ενισχύσει παράλληλα την εταιρική σας ταυτότητα ή και σε ιστοσελίδες αξιολογήσεων όπως το Tripadvisor. Πιστέψτε μας αν εκμεταλλευτείτε σωστά το User Generated Content, το ξενοδοχείο σας θα απογειωθεί.  

Μάρκετινγκ για ξενοδοχεία- Ugc

Μια ακόμη καλή συμβουλή για την ενίσχυση του μάρκετινγκ για ξενοδοχεία είναι το ανέβασμα του καταλύματος σας σε ιστοσελίδες κρατήσεων όπως το Booking.com. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύετε εκτός από τo UGC και την ευρύτερη ψηφιακή και offline παρουσία σας! 

Το μάρκετινγκ για ξενόδοχεια το κλειδί της επιτυχίας για την επιχείρησή σας 

Το μάρκετινγκ για ξενοδοχεία είναι μια πολύεπίπεδη στρατηγική η οποία έχει ως στόχο να σας προσφέρει τα μέγιστα αποτελέσματα σε offline επισκεψιμότητα. Καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Πρόκειται για μια διαδικασία, η οποία αν και σε ένα βαθμό μπορεί να εφαρμοστεί ατομικά, η βοήθεια από επαγγελματίες στο digital μάρκετινγκ θα σας φανεί πολύτιμη!  

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μάρκετινγκ για ξενοδοχεία ή για μια πρώτη γνωριμία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας

Αφήστε μια απάντηση