4+1 Email Marketing Trends για το 2018: θα κυριαρχήσουν φέτος στο inbox σου

4+1 Email Marketing Trends για το 2018: θα κυριαρχήσουν φέτος στο inbox σου

Βρισκόμαστε σε μια εποχή καταιγισμού από μηνύματα προβολής προϊόντων και υπηρεσιών στον ψηφιακό κόσμο. Αυτό σημαίνει πως για να ξεχωρίσει κάποιο μήνυμα και να τραβήξει την προσοχή του δυνητικού καταναλωτή, θα πρέπει να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Καθημερινά λαμβάνουμε Emails προσφορών από εταιρείες διαφορετικού χαρακτήρα, ανάλογα και με τα ενδιαφέροντά μας, τα μηνύματα των οποίων τα περισσότερα αγνοούμε καθώς σκεφτόμαστε πως “είναι απλά ένα ακόμα διαφημιστικό”. Γιατί το σκεφτόμαστε αυτό; Οι δυνητικοί καταναλωτές τείνουν να μην παρακολουθούν ενεργητικά μια διαφήμιση. Δίνουν την κατάλληλη προσοχή μόνο όταν υπάρχουν οι σωστές συγκυρίες (τα λεγόμενα micro moments).

Τι κάνει όμως ένα E-mail να διαφέρει από τα υπόλοιπα; Τί παίζει περισσότερο ρόλο σχετικά με την προσέλκυση του ενδιαφέροντος του δυνητικού καταναλωτή;

“Το καλύτερο Μάρκετινγκ δεν μοιάζει καν με Μάρκετινγκ”

-Tom Fishburne

Email Marketing Trends 2018: τα πιο In tips που κυκλοφορούν φέτος

1. Υπερ-εξατομίκευση (Hyper Personalization)

Εξατομίκευση σημαίνει προσαρμογή στα δεδομένα του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά, ανάλογα με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά του. Εν έτει 2018, απλά μια προσθήκη του μικρού ονόματος στην αρχή του e-mail δεν αρκεί. Για να νιώσει ο δυνητικός καταναλωτής ότι ένα e-mail έχει ιδιαίτερη αξία για αυτόν, χρειάζονται πολλά παραπάνω. Χρησιμοποιώντας δεδομένα πραγματικού χρόνου, ομαδοποιώντας τους δυνητικούς καταναλωτές και δημιουργώντας δυναμικό περιεχόμενο στα newsletters, οι επιχειρήσεις μπορούν να είναι επιτυχείς στο Email Μarketing του 2018.

2. Προσαρμοσμένα E-mails στα δεδομένα των Mobiles

Σύμφωνα με την statcounter, περισσότεροι είναι οι χρήστες κινητού παρά υπολογιστή. Τα ποσοστά του Απριλίου γιατο 2018 δείχνουν πως οι χρήστες κινητού ανέρχονται στο 51,2%. Έπειτα έρχονται οι χρήστες υπολογιστή στο 44,66% και τελευταίοι οι χρήστες tablet με 4,14%. Ακολουθώντας μια σταδιακή ανοδική πορεία, η χρήση κινητών έχει επιφέρει αλλαγές και στο e-mail marketing. Ολοένα και περισσότερες εταιρείες στέλνουν newsletters  με περιεχόμενο φιλικό προς τα κινητά. Εκτός αυτού, σημαντικό χαρακτηριστικό αποτελεί η παρουσία responsive περιεχόμενου στα newsletter, τα οποία θα είναι προσαρμόσιμα σε κάθε είδος κινητού.

3. Περιεχόμενο με βάση δεδομένα χρηστών

Δεν γίνεται να μιλάμε για Email marketing χωρίς να αναφερθούμε στις αλλαγές που έχει επιφέρει το GDPR στην καθημερινότητά μας. Από τη μεριά των καταναλωτών, προστατεύονται πλέον καλύτερα τα προσωπικά τους δεδομένα. Από τη μεριά των επιχειρήσεων και των Marketers, πλέον δημιουργούνται λίστες με e-mail από καταναλωτές οι οποίοι πραγματικά ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό τους. Με την συναίνεσή τους μπορούν πλέον να αυξήσουν ενεργά το ποσοστό engagement στα e-mails.

4. Το περιεχόμενο είναι ξεκάθαρο, χωρίς περιττή πληροφορία

Γενικότερα η τάση “Less Is More” έχει διεισδύσει και στο χώρο του e-mail marketing. Οι καταναλωτές κάνουν πιο συνειδητοποιημένες αγορές. Γι’ αυτό προτιμούν ένα ξεκάθαρο και απλό μήνυμα, παρά ένα υπερφορτωμένο με περιττές πληροφορίες.

Το θέμα (subject) του e-mail αποτελεί το “Α” και το “Ω” όσον αφορά την προσέλκυση του δυνητικού καταναλωτή. Θα πρέπει να περνάει το μήνυμα όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται.

5. Σημαντικά, διαχρονικά tips που εξακολουθούν να ισχύουν στο e-mail Marketing για το 2018:

  • Χρησιμοποίησε δυναμικό περιεχόμενο, εστιάζοντας στα δημογραφικά δεδομένα των παραληπτών, όπως το φύλο και ηλικία, καθώς και στα ενδιαφέροντά τους.
  • Δημιούργησε ένα κοινό που ενδιαφέρεται πραγματικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προβάλλεις. Απόφυγε τη μαζική αποστολή προς ένα πολύ ευρύ και γενικευμένο κοινό.
  • Σιγούρεψε πως έχεις κάτι να πεις στο e-mail σου. Είναι ένας κανόνας που παραμελείται εύκολα, όταν βιαζόμαστε να δούμε τα αποτελέσματα.

Αναλύοντας τα Email Marketing Trends του 2018, συνειδητοποιεί κανείς πως μπορεί να βρει πάρα πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. Δε σημαίνει πως η κάθε επιχείρηση είναι αναγκασμένη να ακολουθήσει όλα τα σημαντικάtips που κυκλοφορούν.

Σκοπός είναι να βρει αυτό που εκφράζει την εκάστοτε εταιρεία και να δημιουργήσει περιεχόμενο αξίας προς τους καταναλωτές. Η προσωποποίηση ενός μηνύματος είναι στοιχείο απαραίτητο για να κρατά το ενδιαφέρον του ο ένας καταναλωτής.

Το Email Marketing είναι απαραίτητο κομμάτι στην επιτυχή Digital Παρουσία μιας επιχείρησης. Στην iTrust εφαρμόζουμε τις βέλτιστες πρακτικές και μέσω διαρκούς experimentation εισάγουμε νέες πρακτικές και στρατηγικές ώστε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση κάθε email καμπάνιας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το email marketing και πώς αυτό στο πλαίσιο μια ολιστικής στρατηγικής μπορεί να υποστηρίξει τη δική σας επιχείρηση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Αφήστε μια απάντηση