Εξωστρέφεια και επιχειρηματικότητα: Κατεβάστε το δωρεάν ebook και αναπτύξτε την επιχείρησή σας σε νέες αγορές του εξωτερικού!

Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, ειδικά στα πλαίσια της οικονομικής ανάπτυξης των εγχώριων επιχειρήσεων και της επιχειρηματικότητας, γίνεται συχνά λόγος για την ανάγκη για “εξωστρέφεια”. Δεν γίνεται πάντα ξεκάθαρο όμως τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο αυτό, ή πώς θα μπορούσε καν ο μέσος Έλληνας επιχειρηματίας να συντάξει και να υλοποιήσει μια στρατηγική εξωστρέφειας.

Παρακάτω λοιπόν θα εξετάσουμε σύντομα βασικά ερωτήματα όπως:

  • Τι σημαίνει εξωστρέφεια στην πράξη;
  • Γιατί είναι τόσο σημαντική για τον Έλληνα επιχειρηματία;
  • Πώς μπορεί κάποιος να κάνει την επιχείρησή του “πιο εξωστρεφή”;

Αν, μάλιστα, σας ενδιαφέρει να μάθετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το digital marketing για να για να εξερευνήσετε νέες ευκαιρίες για την επιχείρησή σας, κατεβάστε το δωρεάν ebook της iTrust και δείτε βήμα-βήμα όλη τη μεθοδολογία!

Εξωστρέφεια και ανάπτυξη: Τι σημαίνει ακριβώς, τελικά;

Σε επιχειρηματικό και οικονομικό πλαίσιο, “εξωστρέφεια” είναι ένας όρος που αναφέρεται στις εξαγωγές και τις εμπορικές σχέσεις μιας επιχείρησης με αγορές που βρίσκονται σε άλλη χώρα.

Συχνά χρησιμοποιείται σχεδόν ως συνώνυμο της ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης ή μιας οικονομίας, αφού είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προαχθεί η ανάπτυξη τόσο σε επίπεδο επιχείρησης, αλλά και σε επίπεδο εθνικής οικονομίας.

Γιατί είναι η επέκταση σε ξένες αγορές τόσο σημαντική για τον Έλληνα επιχειρηματία;

Η επέκταση σε ξένες αγορές είναι κομμάτι ζωτικής σημασίας για κάθε σύγχρονη επιχειρηματική στρατηγική. Η εξωστρέφεια αυτή παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέα αγοραστικά κοινά, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, αλλά και να εκμεταλλευτούν ευκαιρίες για ανάπτυξη που πιθανόν αλλιώς να μην τους παρουσιάζονταν ποτέ.

Το να επεκτείνετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα σε χώρες και αγορές του εξωτερικού, λοιπόν, είναι το φυσικό επόμενο βήμα στο business strategy της επιχείρησής σας. Είναι το βήμα που μπορεί να σας φέρει πέρα από τα στενά οικονομικά όρια των μεμονωμένων κρατικών αγορών, και πιο κοντά σε νέες ευκαιρίες και αυξημένη ζήτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας!

Με ποιο τρόπο μπορεί η επιχείρησή μου να επεκταθεί σε ξένες αγορές;

Το πρώτο βήμα για να επεκτείνετε τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας σε νέες αγορές είναι το να βρείτε αγορές οι οποίες αποτελούν πρόσφορο έδαφος.

Αυτού του είδους η έρευνα αγοράς μέχρι προσφάτως ήταν δύσκολη, κοστοβόρα, και δεν εγγυόταν πάντα σίγουρα αποτελέσματα. Με τα ψηφιακά εργαλεία digital marketing και analytics που έχετε πλέον στη διάθεσή σας, μπορείτε πιο εύκολα από ποτέ να ανακαλύψετε και να αποφασίσετε εκ των προτέρων ποιες αγορές αποτελούν τη μεγαλύτερη ευκαιρία για εσάς.

Χάρη σ’ αυτά, η εξωστρέφεια και οι ξένες αγορές δεν αποτελούν πλέον επιλογή μόνο για τις πολύ μεγάλες Ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά για όλους.

Υπάρχει ένας ολόκληρος άλλος κόσμος από νέους πιθανούς πελάτες εκεί έξω – κυριολεκτικά!

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη του digital marketing για να επεκταθείτε σε αγορές του εξωτερικού, μπορείτε να ανατρέξετε στον δωρεάν οδηγό εξωστρέφειας και digital marketing της iTrust.

Εκεί θα βρείτε βήμα-βήμα όλη τη μεθοδολογία για να ανοίξετε νέους ορίζοντες για την επιχείρησή σας. Κατεβάστε το δωρεάν ebook και ξεκινήστε άμεσα να σχεδιάζετε το μέλλον σας!

Αφήστε μια απάντηση