E-volution Awards 2019: H iTrust βραβεύεται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά

4 is our lucky number… Yes indeed!

4 συμμετοχές.
4 συνεχόμενες χρονιές στο βάθρο των νικητών.
4 βραβεία στα E-volution Awards 2019.

Την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε για 8η συνεχόμενη χρονιά η απονομή των E-volution Awards. Με τη διοργάνωση αυτών, το Marketing Week και η Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN και υπό την αιγίδα του GR.E.CA, θέλησαν να επιβραβεύσουν και φέτος τις βέλτιστες πρακτικές digital marketing στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν.

Above the clouds with Airshop

Airshop.gr | BRONZE E-volution Award 2019: Στρατηγική SEO

Το Airshop κέρδισε βραβείο για τη Στρατηγική SEO, καθώς χάρη στη σωστή του διαχείριση αλλά κυρίως τη βαθιά γνώση επί του αντικειμένου, αύξησε την οργανική επισκεψιμότητα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, και ξεχώρισε ανάμεσα σε πολλούς κερδίζοντας στα E-volution Awards 2019.

Σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλάδο, όπου τα περιθώρια κέρδους είναι εξαιρετικά χαμηλά, το Airshop αντιλήφθηκε την ευκαιρία και επένδυσε σε μια μακροχρόνια SEO στρατηγική. Δεδομένου του κλάδου και των απαιτήσεων, η SEO στρατηγική απαιτούσε μια ολιστική, enterprise προσέγγιση. Έτσι, επικεντρωθήκαμε σε σημαντικούς παράγοντες κατάταξης που όχι μόνο θα διαφοροποιούσαν το Airshop από τον ανταγωνισμό στα SERPs, αλλά θα είχαν επίδραση και στην τελική ανάδραση του χρήστη με το brand.

Για τη χάραξη της SEO στρατηγικής του Airshop επιστρατεύτηκαν Enterprise SEO εργαλεία, όπως το Searchmetrics, χρησιμοποιήθηκαν Screaming Frog, SEO Powersuite, καθώς και το CognitiveSEO.

Τα αποτελέσματα της ολιστικής επαναπροσέγγισης του SEO είχαν θετικό αντίκτυπο στη συνολική παρουσία του Airshop στα οργανικά SERPs. Τους πρώτους 9 μήνες του 2018, το Airshop σημείωσε αύξηση 70.4% στην οργανική επισκεψιμότητα, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Η μέση αξία αγορών αυξήθηκε κατά 91.4%, με τις συνολικές πωλήσεις να σημειώνουν αύξηση κατά 187.9%, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.

Airshop.gr | SILVER E-volution Award 2019: Operations & Back Office

 

Το Airshop παρέχει ένα all-in-one αυτοματοποιημένο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, διαμονής και επαγγελματικών εκδηλώσεων σε όλο τον κόσμο, σε ανταγωνιστικές τιμές. Έχοντας να διαχειριστεί ένα ολοένα αυξανόμενο όγκο καθημερινών κρατήσεων και συναλλαγών, παρουσιάστηκε η ανάγκη για αυτοματοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης, έκδοσης και τιμολόγησης των κρατήσεων μέσα από μια web διαχειριστική πλατφόρμα.

Η χρήστη του Automated Ticket Publishing System (ATPS) για την αξιολόγηση, την αυτοματοποιημένη έκδοση & αποστολή των αεροπορικών εισιτηρίων έδωσε τη δυνατότητα στο Airshop να απελευθερώσει σημαντικούς πόρους, οι οποίοι χρησιμοποιούνταν μέχρι πρότινος για τη χειροκίνητη διαχείριση των κρατήσεων. Καθώς οι πόροι που ελευθερώθηκαν χρησιμοποιήθηκαν για τη βελτίωση του UX και τον εμπλουτισμό του περιεχομένου με χρήσιμες πληροφορίες, η αναδιανομή αυτή μεταφράστηκε σε 72.24% αύξηση του conversion rate του website και 128.7% αύξηση των εσόδων του πρακτορείου.

Μέσα από τη συνεχή βελτιστοποίηση και εκπαίδευση του αλγορίθμου του ATPS, το Airshop κατάφερε να αυτοματοποιησει την έκδοση του 75%-80% των αεροπορικών κρατήσεων – από τους πρώτους 9 μήνες εφαρμογής του – , ξεπερνώντας κατά πολύ τις αρχικές προσδοκίες και στόχους. Η αυτοματοποίηση αυτή εξοικονομεί στο Airshop περισσότερες από 900 εργατοώρες μηνιαία, που μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν σε άλλες ενέργειες, επιβεβαιώνοντας την επιτυχία της υλοποίησης.

Airshop.gr | BRONZE E-volution Award 2019: Τεχνολογική Καινοτομία

Η προηγμένη του καινοτομία, all-in-one του Airshop κέρδισε δικαίως μια θέση στο βάθρο των E-volution Awards 2019.

User Experience

Το airshop σε συνεργασία με την iTrust, επικεντρώθηκε στην παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών προς τον χρήστη και την αναβάθμιση της εμπειρίας του. Ο στόχος αυτός υλοποιήθηκε με την βοήθεια των insights που προέκυπταν από την υψηλή καθημερινή επισκεψιμότητα.

Best Finder Plus & Cross-GDS flights combination

Επίσης σημαντικό μέρος της τεχνολογικής καινοτομίας του Airshop είναι οι δυνατότητες Best Finder Plus (BFP) και Cross-Global Distribution Systems flights combination. Το BFP είναι το μοναδικό σύστημα ταξινόμησης του Airshop που χρησιμοποιεί έναν ειδικό αλγόριθμο ταξινόμησης των πτήσεων βασισμένο σε βαθμολογίες που προκύπτουν από μια σειρά παραγόντων. Παράλληλα με το BFS, την καινοτομία του Airshop ήρθε να αναβαθμίσει το Cross-GDS που παρέχει την δυνατότητα συνδυασμού πτήσεων διαφορετικών αεροπορικών εταιρειών ακόμη κι από διαφορετικά G.D.S. Οι δύο αυτές τεχνολογίες σκοπεύουν στην βέλτιστη εμπειρία του χρήστη και την παροχή εισιτηρίων με χαμηλότερο κόστος.

Customer-Centered Strategies lead to distinctions!

KMax | Distinction in eCommerce

Η εφαρμογή μιας στρατηγικής που βασίζεται στην δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας οδήγησε στην διάκριση του KMax στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η στρατηγική επικεντρώνεται στο customer journey και τους τρόπους βελτίωσης για το κάθε στάδιο. Κινητήρια δύναμη της προσέγγισης μας ήταν το αυθεντικό, χρηστικό content, σε κάθε του έκφανση, απόλυτα προσαρμοσμένο στα personas και τις ανησυχίες των χρηστών.

Τα αποτελέσματα από την εφαρμογή μιας στρατηγικής που θέτει τον χρήστη και τους προβληματισμούς του στο επίκεντρο έδειξαν ότι είναι εξαιρετικά αποδοτική, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

We did it!

Σκοπός της iTrust είναι η καθημερινή εξέλιξη στον κλάδο του Digital Marketing ώστε να προσφέρει περισσότερες καινοτόμες και χρήσιμες υπηρεσίες, βάζοντας παράλληλα την υπογραφή μας στην ανάπτυξη και βελτίωση του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην χώρα μας.

Είναι μεγάλη μας χαρά να υποστηρίζουμε εταιρίες, που θέτουν ξεκάθαρους στόχους για την ανάπτυξη & εξέλιξή τους και κατανοούν την αξία που μπορούν να επιφέρουν οι ενέργειές τους.

 

Παρακολουθήστε την τελετή απονομής των e-Volution awards 2019:

Αφήστε μια απάντηση