Πως να διαλέξετε digtal marketing agency

Ξέρουμε ότι η επιλογή ενός digital marketing agency δεν είναι εύκολη διαδικασία. Ξέρουμε επίσης ότι το internet έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της επιχειρηματικότητας και της ζωής. Είναι δύσκολο να υπερεκτιμήσει κανείς τη σημαντικότητα του digital marketing στον χώρο της online προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. 

Η δύσκολη απόφαση που αντιμετωπίζετε αυτή τη στιγμή είναι το πώς να διαλέξετε digital marketing agency. Πως μπορείτε να καταλάβετε αν ένα agency είναι καλό; Πως μπορείτε να εκτιμήσετε αν είναι οι κατάλληλοι άνθρωποι για τις ανάγκες της επιχείρησής σας; Στο σημερινό blog, θα απαντήσουμε σε όλες αυτές τις ερωτήσεις για να σας βοηθήσουμε να κάνετε τη σωστή επιλογή για σας και την επιχείρησή σας. 

Ας ξεκινήσουμε διευκρινίζοντας τι ακριβώς κάνουν τα agency και πως είναι να συνεργάζεται κανείς με αυτά. 

Τι κάνει ένα marketing agency?

Ένα digital marketing agency βοηθάει επιχειρήσεις στην δημιουργία και εφαρμογή στρατηγικών digital marketing. Χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους προώθησης, προσελκύουν τους ιδανικούς για εσάς πελάτες και σας βοηθάνε να πουλήσετε περισσότερο. Αυτό που πρέπει να ξέρετε είναι ότι, κατά πάσα πιθανότητα, ένα agency ειδικεύεται σε διάφορες στρατηγικές marketing. Η πλειοψηφία των υπηρεσιών που προσφέρουν τα agency είναι: 

Search Engine Optimization: Η διαδικασία βελτίωσης της θέσης ενός website στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι γνωστή ως SEO. Δεδομένου ότι όσο πιο ψηλά εμφανίζεται μια σελίδα τόσο πιθανότερο είναι να την βρουν οι χρήστες, ο κυριότερος στόχος του SEO είναι να βελτιώσει τη θέση ενός site. Αυτό έχει στόχο να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες από οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης σε βάθος χρόνου. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, ένα SEO Agency είναι ο κατάλληλος συνεργάτης για ένα brand που στοχεύει στη μακροπρόθεσμη επιτυχία και θέλει να σιγουρευτεί ότι η SEO στρατηγική του θα καρποφορήσει. 

Διαχείριση Social Media: η διαδικασία δημιουργίας και διαχείρισης περιεχομένου σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το LinkedIn. Τα post στα social media είναι εξαιρετικός τρόπος να έρθετε σε επαφή με το κοινό σας. Οι στόχοι της διαχείρισης social media είναι να χτίσετε την αναγνωρισιμότητα και τη φήμη του brand σας, να φέρετε επισκέπτες σε ένα site και να προσελκύσετε leads και πωλήσεις. 

Google Ads: μία μορφή πληρωμένης διαφήμισης που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προβάλλουν το υλικό τους στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google. Οι διαφημίσεις Google Ads εμφανίζονται στην οθόνη του χρήστη βάσει ορισμένων παραγόντων, όπως για παράδειγμα πόσο σχετική είναι η διαφήμιση με τους όρους αναζήτησης του χρήστη, το quality score της και το πόσα χρήματα διαθέτει ο διαφημιστής. 

Email Marketing: η διαδικασία αποστολής διαφημιστικών μηνυμάτων σε μια ομάδα ατόμων μέσω email. Στόχος του email marketing είναι η ανάπτυξη σχέσεων με δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων. 

Marketing περιεχομένου: Στόχος του marketing περιεχομένου είναι να προσελκύσει και να διατηρήσει ένα προκαθορισμένο κοινό δημιουργώντας και διανέμοντας πολύτιμο, σχετικό και συναφές περιεχόμενο. Η δημιουργία περιεχομένου θα πρέπει να αποτελεί σημαντικό στοιχείο της digital στρατηγικής σας. Να διατηρείτε πάντα σε καλή κατάσταση το περιεχόμενό σας. 

Ανάπτυξη Ιστοσελίδων: Ιστοσελίδα είναι μια συλλογή από εικόνες, κείμενα, μενού και άλλα μέσα που χρησιμοποιούνται για να εκπροσωπείτε online μία εταιρεία ή ένα brand. Ένα web development agency ειδικεύεται στην δημιουργία και τον σχεδιασμό ιστοσελίδων. 

Μπορώ να συνεργαστώ με ένα digital marketing agency; 

Η απάντηση είναι, ναι! Μπορείτε να δουλέψετε με έναν digital συνεργάτη. Για την ακρίβεια, σας το συστήνουμε! Το σημαντικότερο ερώτημα ωστόσο, είναι πώς να επιλέξετε το κατάλληλο digital marketing agency για την επιχείρησή σας. Ας ξεκινήσουμε με τον καθορισμό των επιχειρηματικών σας στόχων. 

Εντοπίστε τους στόχους και τα επιθυμητά σας αποτελέσματα 

Είναι σημαντικό να κατανοείτε τους στόχους σας όταν επιλέγετε ένα digital agency και τον τρόπο με τον οποίο θέλετε να συνεργαστείτε μαζί του. Ίσως σας διευκολύνει να τους χωρίσετε σε παραδοτέα και στόχους για κάθε επιθυμητό αποτέλεσμα. Η γνώση των παραπάνω σας βοηθά να πετύχετε το αποτέλεσμα που περιμένετε από το έργο σας. Με αυτόν τον τρόπο, είναι ευκολότερο να καθορίσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σας.  

Προτάσεις για την επιχείρησή σας 

Λάβετε υπόψη ότι οι εταιρείες digital marketing θα πρέπει να αφιερώσουν λίγα λεπτά για να μάθουν για εσάς, την επιχείρησή σας και τους στόχους σας για να μπορέσουν να εφαρμόσουν εξατομικευμένες λύσεις. Εάν μια εταιρεία δεν κάνει τις σωστές ερωτήσεις ή δεν προσπαθεί να κατανοήσει τις ανάγκες της επιχείρησής σας, μάλλον δεν είναι η καλύτερη λύση. Πόσο καλά γνωρίζετε την εταιρεία τους; Πόσα έχουν μάθει για τη δική σας; Κάντε την έρευνά σας και βεβαιωθείτε ότι και οι δύο πλευρές είναι εξίσου αφοσιωμένες στην επιτυχία της άλλης. 

Δουλεύοντας με έναν digital συνεργάτη 

Το σωστό digital marketing agency μπορεί να αποτελέσει μεγάλο πλεονέκτημα για την εταιρεία σας. Το σωστό agency θα φέρει στο τραπέζι ένα εύρος γνώσεων και εμπειριών και μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας. Αλλά, όπως κάθε σχέση, απαιτεί δουλειά. Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές για το πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη συνεργασία σας: 

  1. Επικοινωνήστε τις ανάγκες και τις προσδοκίες σας από νωρίς. 
  1. Να είστε ξεκάθαροι σχετικά με τον προϋπολογισμό σας και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. 
  1. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους και χρονοδιαγράμματα. 
  1. Να είστε προετοιμασμένοι να αφιερώσετε χρόνο και εργασία 
  1. Να είστε ανοιχτοί στην ανατροφοδότηση και πρόθυμοι να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας. 

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας. Και, αν επιλέξετε τον κατάλληλο συνεργάτη, ο οποίος σας παρέχει τις κατάλληλες υπηρεσίες digital marketing, μπορείτε να δημιουργήσετε μια μακροχρόνια και γόνιμη σχέση που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. 

Πως να διαλέξω digital marketing agency για την επιχείρησή μου; 

Πριν δεσμευτείτε, το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να ξέρετε είναι η ποιότητα. Πως θα διακρίνετε ένα καλό agency; Πως θα εκτιμήσετε αν ένα agency είναι το ιδανικό για την επιχείρησή σας; Πολλοί παράγοντες επηρεάζουν τις απαντήσεις σ’ αυτές τις ερωτήσεις. Ας τους κοιτάξουμε αναλυτικότερα. 

Οι πράξεις μιλάνε

Ψάξτε για ένα agency που θα είναι πραγματικά με το μέρος σας. Στις καλύτερες των περιπτώσεων ένας digital συνεργάτης θα πρέπει να περιγράφει λεπτομερώς τις υπηρεσίες που προσφέρει και τι αποτελέσματα μπορούν να πετύχουν. Βλέποντας case study μπορείτε επίσης να καταλάβετε αν ένα agency είναι αποτελεσματικό. Όταν τα δεδομένα που παρουσιάζονται ταιριάζουν με τις προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί, μπορείτε να επιλέξετε με σιγουριά. 

Μιλήστε μας για τη σημαντικότητα των πρώτων εντυπώσεων 

Το site του agency θα πρέπει να δημιουργεί μια θετική πρώτη εντύπωση. Πως σας κάνει να νιώθετε; Είναι μοντέρνο; Εύχρηστο; Κατατοπιστικό; Όταν έρθει η ώρα να συναντηθείτε με ένα agency παρατηρείστε τον τρόπο με τον οποίο αυτοπαρουσιάζονται. Είναι καλά οργανωμένοι; Έχουν ξεκάθαρη εικόνα των στόχων σας; Πως επικοινωνούν μαζί σας; Όλοι αυτοί είναι σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να υπολογίσετε. 

Λάβετε, επίσης, υπόψη ότι ο συνεργάτης που θα διαλέξετε θα αντιπροσωπεύει το brand σας. Επομένως, είναι σημαντικό να είστε σίγουροι ότι ταιριάζουν στις αξίες της εταιρείας σας. 

Ποια είναι η γνώμη των άλλων; 

Μια άλλη καλή στρατηγική για να διακρίνετε αν μία εταιρεία marketing είναι αξιόλογη, είναι να μάθετε τι γνώμη έχουν οι νυν και πρώην πελάτες της γι’ αυτή. Σε γενικές γραμμές πρέπει να διαβάσετε αξιολογήσεις. Μάθετε τη γνώμη των άλλων και συγκρίνετέ την με τα testimonial. 

Τι υπηρεσίες προσφέρουν; 

Απ’ ότι καταλαβαίνετε, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβει κανείς υπόψη στη διαδικασία επιλογής digital marketing agency. Μόλις βρείτε το κατάλληλο agency, τσεκάρετε τι υπηρεσίες προσφέρει και αν αυτές πληρούν τις προϋποθέσεις σας. Γι’ αυτόν τον λόγο είναι πάντα καλό να ρωτάτε τα agencies για προηγούμενες επιτυχημένες καμπάνιες τους. 

5 χαρακτηριστικά που κάνουν ένα marketing agency να ξεχωρίζει 

Έχετε ήδη εικόνα των στόχων σας. Μιλήσαμε και για τις σημαντικότερες αξίες ενός agency. Τώρα ας δούμε τα χαρακτηριστικά που πρέπει να ψάχνετε σε έναν δυνητικό συνεργάτη για να ξέρετε ότι η απόφαση που θα λάβετε εν τέλει θα είναι και η σωστή. 

Δεν το παρατραβάνε με τις υποσχέσεις 

Το είδος των αποτελεσμάτων που υπόσχεται η εταιρεία στο site της υποδεικνύει τον βαθμό γνώσης της στον τομέα. Αν κάποιος λέει ότι θα σας έχει πάντα στη πρώτη θέση της Google, μάλλον οι μηχανές αναζήτησης θα δυσκολευτούν να σας βρουν. 

Αυτοί μάλλον δεν θα ήταν ιδανικοί υποψήφιοι αν το site σας χρειάζεται βελτιστοποίηση. Προσέξτε τυχόν υποσχέσεις ή ισχυρισμούς που διατυπώνονται σε αυτές. Ελέγξτε ότι οι πληροφορίες τους ευθυγραμμίζονται καλά με τις δικές σας γνώσεις. Και να θυμάστε ότι οι παρατραβηγμένες υποσχέσεις μπορεί να αποτελέσουν μεγάλο πρόβλημα. 

Έμπειρο και ειδικευμένο προσωπικό 

Ανεξαρτήτως απ’ το τι υπηρεσίες χρειάζεστε, οι συνεργάτες που θα διαλέξετε πρέπει να έχουν την κατάλληλη ομάδα για να σας εξυπηρετήσει. Δε θα προσλαμβάνατε κάποιον για να σας φτιάξει logo χωρίς να έχει γραφίστες. Αυτή τη λογική θα εφαρμόσετε και στα digital marketing agency. Πως μπορεί ένα agency να σας εγγυηθεί αποτελέσματα χωρίς να έχει την εμπειρία και το ανθρώπινο δυναμικό να τα πετύχει; Η απάντηση είναι, δε μπορούν!  

Όταν συναντάτε ένα agency, ρωτήστε για την ομάδα του και την εμπειρία του στον κλάδο σας ή στον τύπο του project σας. Αυτό θα σας δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι είναι σε θέση να κάνουν και πώς θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν. 

Ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο ή/και λίστα πελατών 

Τα έξυπνα agency περηφανεύονται για το πόση δουλειά κάνουν. Συνήθως παρουσιάζουν τις συνεργασίες τους δημόσια. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα προηγούμενα έργα της εταιρείας.  

Αν δεν μπορείτε να βρείτε κάποιο παράδειγμα από τους προηγούμενους πελάτες τους, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι δεν έχουν συνεργαστεί ποτέ με κανέναν. Αυτό είναι εντάξει σε περιπτώσεις μικρού προϋπολογισμού. Αλλά δεν είναι ιδανικό, αν προσπαθείτε να επιλέξετε τον καλύτερο.  

Παρόλο που ένα site μπορεί να αναφέρει πολλές υπηρεσίες, ορισμένες υπηρεσίες μπορεί να είναι δυσεύρετες. Επίσης, ψάξετε για μαρτυρίες πελατών. Τι είπαν για τις προσφερόμενες υπηρεσίες; Ήταν ικανοποιημένοι από τη συνεργασία τους; 

Συμβατή εταιρική κουλτούρα και αξίες 

Ρίξτε μια ματιά στο δόγμα τους. Είναι καλά δομημένο; Στη συνεργασία με ένα digital marketing agency είναι ζωτικής σημασίας το να έχετε παρόμοιες αξίες. Αυτό συμβάλλει στη συνοχή της ομάδας και βοηθά να διατηρείται ξεκάθαρη η προσέγγιση.  

Εν τέλει, οι εξωτερικοί συνεργάτες αποτελούν προέκταση της εταιρείας σας. Μια εταιρεία που έχει τις κατάλληλες αξίες είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία σας. Παρατηρείστε πώς περιγράφουν τον εαυτό τους οι δυνητικοί σας συνεργάτες. 

Και τέλος, είναι πάντα διαθέσιμοι να τους μιλήσετε  

Τα agency προσφέρουν έναν αποτελεσματικό και βολικό τρόπο να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες. Ιδανικά, η πλοήγηση στο site τους δεν θα πρέπει σας μπερδεύει, τα στοιχεία επικοινωνίας τους θα πρέπει να βρίσκονται σε προφανές σημείο. Ίσως χρειάζεται μια σελίδα επικοινωνίας για να ζητήσετε προσφορά. Αν δεν μπορείτε να διακρίνετε πώς λειτουργούν όλα, σκεφτείτε να επικοινωνήσετε με κάποιο digital marketing agency που απλοποιεί τη διαδικασία επικοινωνίας. 

Τα πλεονεκτήματα του να συνεργαστείτε με το κατάλληλο digital marketing agency 

Το να βρείτε ένα εξαιρετικό marketing agency σας βοηθάει με πολλούς τρόπους. Ας δούμε μαζί μερικούς απ’ αυτούς. 

Μια ομάδα ειδικών που θα σας βοηθήσει να εξελιχθείτε 

Η συνεργασία με έναν εξωτερικό συνεργάτη έχει πολλά πλεονεκτήματα. Το πρώτο και σημαντικότερο όφελος είναι ότι ένα σπουδαίο πρακτορείο θα διαθέτει μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών. Αυτοί οι επαγγελματίες θα έχουν τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. 

Περισσότερος χρόνος για την επιχείρησή σας 

Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα. Συνεργαζόμενοι με μια έμπειρη ομάδα επαγγελματιών, δεν θα χρειάζεται να σπαταλάτε το χρόνο ή τα χρήματά σας σε πειραματισμούς και λάθη. Αντ’ αυτού, μπορείτε να διοχετεύσετε το χρόνο και την ενέργειά σας σε άλλους τομείς της επιχείρησής σας. 

Μην ξεχνάτε τη σημασία της υποστήριξης 

Ένα τρίτο πλεονέκτημα είναι ότι θα είναι σε θέση να σας παρέχουν την υποστήριξη που χρειάζεστε. Όταν συνεργάζεστε με μια έμπειρη εταιρεία, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα είναι εκεί για να σας βοηθήσουν σε κάθε σας βήμα. Αυτό σημαίνει ότι αν ποτέ έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες, μπορείτε απλώς να επικοινωνήσετε με το agency και θα είναι σε θέση να σας βοηθήσουν. 

Leads, πωλήσεις και ROI  

Επιπλέον, η συνεργασία με μια έμπειρη ομάδα μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε leads και πωλήσεις. Συνεργαζόμενοι με έναν αξιόπιστο οργανισμό, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα είναι σε θέση να σας παρέχει τα εργαλεία και τους πόρους που χρειάζεστε για να αυξήσετε τα leads και τις πωλήσεις σας. 

Traffic, traffic, traffic 

Τέλος, η συνεργασία με ένα αξιόλογο agency μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Μέσω της χρήσης διαφόρων εργαλείων και τεχνικών μάρκετινγκ, μια έμπειρη ομάδα θα μπορέσει να σας βοηθήσει να αυξήσετε το traffic που δέχεται το site σας. 

Είναι ακριβές οι εταιρίες marketing; 

Το κόστος της συνεργασίας με ένα digital marketing agency ποικίλλει ανάλογα με τις υπηρεσίες που χρειάζεστε. Ορισμένα γραφεία χρεώνουν με την ώρα, ενώ άλλα χρεώνουν ένα συγκεκριμένο ποσό ανά μήνα. Η τιμή ποικίλλει επίσης ανάλογα με το μέγεθος του agency και την τοποθεσία του. Γενικά, τα μεγαλύτερα και πιο έμπειρα agency χρεώνουν περισσότερο από τα μικρότερα. Εάν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό, εξετάστε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με ένα μικρό ή μεσαίου μεγέθους agency. Μπορείτε επίσης να διαπραγματευτείτε τους όρους της σύμβασής σας ώστε να συμφωνήσετε ενδεχομένως σε χαμηλότερη τιμή. 

Επομένως, δεν υπάρχει μία και μοναδική απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Καθορίζεται ανάλογα με τις απαιτήσεις και τον προϋπολογισμό σας. 

Αξίζει να προσλάβω ένα agency; 

Αν θέλετε οι καμπάνιες digital marketing σας να φέρουν αποτελέσματα, τότε αξίζει να προσλάβετε ένα agency. Ένα καλό agency θα διαθέτει μια έμπειρη ομάδα που μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας και να προσεγγίσετε το κοινό που θέλετε. Δεν έχει σημασία αν είστε μεγάλη ή μικρή επιχείρηση, η συνεργασία με ένα καλό marketing agency μπορεί να ωφελήσει την εταιρεία σας με πολλούς τρόπους. 

Θα διαθέτουν επίσης τα απαραίτητα εργαλεία και τους πόρους για να κάνουν σωστά τη δουλειά. Επιπλέον, θα είναι σε θέση να σας παρέχουν πληροφορίες και αναλύσεις που δεν θα μπορούσατε να αποκτήσετε εύκολα μόνοι σας. Το συμπέρασμα είναι ότι η συνεργασία με ένα digital marketing agency αποτελεί επένδυση. Αν θέλετε να αναπτύξετε με σιγουριά την επιχείρησή σας, τότε αξίζει τον κόπο να επενδύσετε σε ένα καλό agency. 

Πότε πρέπει να προσλάβω έναν digital συνεργάτη; 

Θα πρέπει να προσλάβετε έναν digital συνεργάτη όταν είστε έτοιμοι να κάνετε το επόμενο μεγάλο σας βήμα. Εάν δεν βλέπετε τα αποτελέσματα που θέλετε από τις marketing ενέργειές σας, τότε ήρθε η ώρα να προσλάβετε κάποιον να σας βοηθήσει. 

Ένα καλό agency θα είναι σε θέση να σας παρέχει τους πόρους και την τεχνογνωσία που χρειάζεστε για να πετύχετε τους στόχους σας. Θα πρέπει να προσλάβετε ένα digital marketing agency όταν είστε έτοιμοι να επενδύσετε στην online παρουσία σας και θέλετε να δείτε αποτελέσματα από τις καμπάνιες digital marketing σας. 

Συμπέρασμα 

Το πρώτο βήμα για να απαντήσετε στο ερώτημα “πώς να επιλέξω digital marketing agency” είναι να καθορίσετε τους στόχους σας. Τι θέλετε να πετύχετε με τις καμπάνιες digital marketing σας; Θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας, να αυξήσετε τα lead ή τις πωλήσεις σας; Μόλις γνωρίζετε τους στόχους σας, μπορείτε να αρχίσετε να ψάχνετε για ένα agency που ειδικεύεται στο είδος των υπηρεσιών που χρειάζεστε. 

Το επόμενο βήμα είναι να ελέγξετε την σελίδα του agency και να διαπιστώσετε αν κατανοεί πραγματικά τον κλάδο σας. Εάν δεν έχουν παραδείγματα από προηγούμενη δουλειά στον κλάδο σας, τότε πιθανότατα δεν θα είναι σε θέση να σας προσφέρουν τα αποτελέσματα που αναζητάτε. 

Είναι επίσης σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το agency που θα επιλέξετε μοιράζεται τις βασικές σας αξίες. Αυτό θα διασφαλίσει ότι η ομάδα είναι συνεκτική και ότι συνεργάζεστε με ανθρώπους που κατανοούν την εταιρική σας κουλτούρα. 

Τέλος, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το agency που επιλέγετε είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή. Θα πρέπει να διαθέτει μια σαφή σελίδα επικοινωνίας στο site του και να ανταποκρίνεται εγκαίρως στα μηνύματά σας. 

Η συνεργασία με ένα digital marketing agency είναι μεγάλη απόφαση. Αλλά αν αφιερώσετε χρόνο για να κάνετε την έρευνά σας και να βρείτε ένα agency που μοιράζεται τις αξίες σας και κατανοεί τον κλάδο σας, τότε μπορείτε να είστε σίγουροι ότι κάνετε μια σοφή επένδυση για το μέλλον της επιχείρησής σας. 

FAQ

Όταν επιλέγετε digital marketing agency πρέπει να σιγουρευτείτε ότι έχει προσφέρει αποδεδειγμένα καλά αποτελέσματα σε άλλες εταιρίες του τομέα σας ή του τύπου project που σας ενδιαφέρει. Πρέπει επίσης να ψάξετε για ένα agency που διαθέτει μια ικανή ομάδα ειδικών που μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας. 

Η συνεργασία με ένα digital marketing agency μπορεί να προσφέρει πολλά. Μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας, να βελτιώσει την online παρουσία σας, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του brand σας και να σας φέρει περισσότερα lead. 

Το digital marketing έχει διάφορους τύπους. Μερικοί απ’ αυτούς είναι: το search engine optimization (SEO), η διαφήμιση PPC ή pay-per-click, το social media marketing, το content marketing και το email marketing

Είναι πολλά τα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε marketing agency, όπως: να σιγουρευτείτε ότι το agency έχει εμπειρία στις υπηρεσίες που χρειάζεστε, να δείτε αν έχει αξιόλογο portfolio και να βρείτε μία λίστα με τους πρώην πελάτες του. Επίσης, καλό θα ήταν να ψάξετε για ένα agency με παρόμοιες αξίες και εταιρική κουλτούρα. Τέλος, είναι σημαντικό το agency που θα διαλέξετε να είναι άμεσα διαθέσιμο για επικοινωνία και να έχει ξεκάθαρο σχέδιο δράσης.  

Αφήστε μια απάντηση