Διαδραστικό περιεχόμενο: Δώστε στο κοινό σας λόγους για να σας επιλέξει! 

Επιλέγοντας ένα πιο διαδραστικό περιεχόμενο για τις σελίδες σας στα μέσα κοινωνική δικτύωσης, μπορείτε να κάνετε τον κόσμο να δει την επιχείρηση σας με άλλα μάτια!  

Είναι γεγονός ότι στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού και του κορεσμού πληροφοριών, γίνεται δυσκολότερο για μια επιχείρηση να κρατήσει το διαδικτυακό κοινό σε διαρκή επαφή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. 

Δεν είναι μάλιστα λίγες οι φορές που βλέπουμε σελίδες, οι οποίες αν και έχουν έναν ικανοποιητικό αριθμό ακολούθων, δεν έχουν και το ίδιο engagement rate. Αν ανήκετε και εσείς σε αυτήν την κατηγορία ή αν απλώς θέλετε να ενισχύσετε την παρουσία της επιχείρησής σας στα social media, παρακάτω θα δούμε πως  μπορείτε να επιτύχετε το σκοπό σας.

Πως μπορείτε να κάνετε, δηλαδή, το διαδραστικό περιεχόμενο  σε συνδυασμό με την κατάλληλη  στρατηγική social media marketing , να λειτουργήσουν υπέρ σας! 

Ας ξεκινήσουμε  όμως με τα βασικά: Τι εννοεί κανείς με τον όρο διαδραστικό περιεχόμενο;

Το  διαδραστικό περιεχόμενο και κατ’ επέκταση το διαδραστικό μάρκετινγκ αφορά σε διάφορους τύπους περιεχομένου, για αυτό και είναι αρκετά δύσκολό να οριστεί. Ωστόσο σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, θα μπορούσε να θεωρηθεί κάθε δημοσίευση η οποία ωθεί τον online χρήστη να συμμετέχει σε κάποια δράση.   

Πιο συγκεκριμένα ως διαδραστικό περιεχόμενο θεωρούνται συνήθως  τα quizzes, τα Q & A videos, τα polls και πολλά ακόμα.  

image 1

Κάνοντας λόγο, λοιπόν, για διαδραστικό περιεχόμενο στην content marketing στρατηγική σας, εννοούμε το μήνυμα εκείνο που παύει να αντιμετωπίζει τον χρήστη ως έναν παθητικό δέκτη και του προσφέρει ενεργό ρόλο σε διαφορετικές διαδικασίες. 

2+1 Οφέλη για την επιχείρηση σας από την δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου!  

Επιλέγοντας το διαδραστικό περιεχόμενο ως μέσο επικοινωνίας με το κοινό σας, αυξάνετε και την συμμετοχή του, σε κάθε σας δημοσίευση. Γιατί αυτό μπορεί να σας φανεί χρήσιμο;  

  • Έρευνές έχουν δείξει ότι τo 45% των B2B πελατών προτιμούν τις πιο ενεργητικές δημοσιεύσεις. Πιο συγκεκριμένα τα posts που στηρίζονται σε ένα πιο διαδραστικό μάρκετινγκ έχουν διπλάσιες πιθανότητες να οδηγήσουν στο επιθυμητό conversion 
  • Ακόμα, αυτού του τύπου το περιεχόμενο ενισχύει τη φήμη του Brand σας! Οι χρήστες με την ενεργή συμμετοχή τους σε μια διαδικασία, είναι πιο πιθανό να θυμούνται και να μοιραστούν τις εκάστοτε πληροφορίες. 
  • Τέλος, μέσα από διαδραστικό περιεχόμενο όπως είναι  τα polls και οι έρευνες, αποκτάτε τη δυνατότητα να κατανοήσετε καλύτερα το αγοραστικό σας κοινό.  

Αν τα παραπάνω δεν σας φανήκαν αρκετά, πάμε τώρα να δούμε πως μπορείτε να πετύχετε μεγαλύτερο engagement rate, χάρη στο περιεχόμενο σας. 

Διαδραστικό περιεχόμενο ενεργή συμμετοχή

Το κατάλληλο διαδραστικό περιεχόμενο δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο 

Η αλήθεια είναι ότι η δημιουργία περιεχόμενου μπορεί να γίνει μια δύσκολή και χρονοβόρα διαδικασία. Ωστόσο έχοντας τις σωστές κατευθυντήριες και τους κατάλληλους ανθρώπους δίπλα σας, αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει επικερδής για εσάς και την επιχείρησή σας. 

Σε αυτό το πλαίσιο ας ξεκινήσουμε με κάποια βασικά tips για ένα αποτελεσματικό και διαδραστικό περιεχόμενο! 

Εστιάστε στην ουσία του μηνύματος που θέλετε να περάσετε 

Με την δημιουργία και τη δημοσίευση ενός περίπλοκου περιεχομένου δεν κερδίζετε τίποτα! Αντιθέτως χάνετε χρόνο και υπάρχει πάντα η πιθανότητά να μπερδέψετε το κοινό σας .  

Ο πρώτος και βασικός κανόνα, λοιπόν, για κατάλληλο διαδραστικό περιεχόμενο είναι το γνωστό σε όλους «Keep it simple». 

Μην ξεχνάτε, άλλωστε, ότι το κοινό σας για να μπορέσει να αλληλοεπιδράσει με τις σελίδες σας, θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι καταλαβαίνει το περιεχόμενο σας σε απόλυτο βαθμό! 

Εξατομικευμένη εμπειρία: Ο απόλυτος σύμμαχος σας στη δημιουργία περιεχόμενου 

Κάθε χρήστης, που επιλέγει να ασχοληθεί με το διαδραστικό περιεχόμενο σας, έχει αξία. Γι’ αυτό και θα πρέπει να του προσφέρετε μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία. Μια εμπειρία που θα τον κάνει να νιώθει ξεχωριστός και που κατ’ επέκταση θα αυξήσει το engagement rate των δημοσιεύσεών σας 

Πως μπορείτε να πετύχετε αυτή την εξατομίκευση; Με τα δεδομένα που έχετε συλλέξει μέσω των cookies  η και των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης! 

Δώστε κατευθυντήριες στο κοινό σας με τα κατάλληλα calls to action 

Τα calls to action αποτελούν τη βάση για κάθε content marketing στρατηγική και η δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου δεν αποτελεί εξαίρεση.  

Συγκεκριμένα, είναι ο βασικός τρόπος για να ορίσεις τα επόμενα βήματα του χρήστη και με την κατάλληλη στρατηγική να τον ωθήσεις στο επιθυμητό conversion. Γι’ αυτό κάθε call to action θα πρέπει να διατηρεί μια ισορροπία, να είναι δηλαδή ξεκάθαρό χωρίς ο χρήστης να νιώθει ότι αυτή η καθοδήγηση παραβιάζει τις επιθυμίες του. 

Επενδύστε σε ένα mobile friendly περιβάλλον 

Μια τελευταία συμβουλή είναι το να δημιουργήσετε ένα mobile-friendly διαδραστικό περιεχόμενο. Έρευνες έχουν δείξει ότι ποσοστό 92,01% (Exploding Topics) των χρηστών παγκοσμίως. επιλέγουν ως βασικό μέσο πρόσβασης στο internet το κινητό τους.

Διαδραστικό περιεχόμενο mobile friendly

Συνεπώς, για να μπορέσετε και εσείς να απευθυνθείτε σε όλους αυτούς με τον κατάλληλο τρόπο, φροντίστε ώστε το περιεχόμενο σας να μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Με αυτόν τον τρόπο το κοινό σας, θα έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί μαζί σας, όπου και αν βρίσκεται. 

Το διαδραστικό περιεχόμενο, το μυστικό της επιτυχίας για την επιχείρηση σας! 

Σαν συμπέρασμα λοιπόν θα μπορούσαμε να πούμε ότι αν συμπεριλάβετε το διαδραστικό περιεχόμενο στην content marketing strategy σας και ακολουθήσετε κάποια πολύ απλά βήματα, θα βγείτε σίγουρα κερδισμένοι.  

Ωστόσο τις, περισσότερες φορές η αρχή είναι και αρκετά δύσκολή! Αν, λοιπόν, χρειάζεστε κάποιον για να χτίσετε μαζί αυτή τη στρατηγική αλλά και έναν ευρύτερο digital marketing σχεδιασμό που θα περιλαμβάνει επίσης search engine optimization και social media marketing, ελατέ σε επαφή με το δικό μας Seo agency

Μετά από όσα μάθατε εσείς είστε έτοιμοι να μπείτε δυναμικά στον χώρο του content marketing και να δημιουργήσετε το δικό σας διαδραστικό περιεχόμενο για την επιχείρηση σας; Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες! 

Αφήστε μια απάντηση