The MindTrap

Escape Rooms

Ιστορία Επιτυχίας

Αύξηση των online κρατήσεων

Πώς θα μπορούσε να βοηθήσει η online διαφήμιση την μεγαλύτερη αλυσίδα escape rooms στην Ελλάδα; Το The MindTrap το αναρωτήθηκε και η iTrust το δοκίμασε! Το αποτέλεσμα ήταν πέρα των προσδοκιών!

5.5%

conversion rate στις διαφημιστικές καμπάνιες

33%

Click Through Rate στο Paid Search

54

Δωμάτια Απόδρασης

 

Η Ιστορία

The talk-of-the-town

Όταν γνωρίζεις τί ζητάνε οι καταναλωτές και τους το παρέχεις με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, η επιτυχία είναι μονόδρομος. Αυτή είναι και η ιστορία του The MindTrap. Από την ίδρυση του πρώτου καταστήματος το 2014, έγινε το talk-of-the-town. Μαθητές, φοιτητές αλλά και άτομα μεγαλύτερα, μετατράπηκαν στο πιο fanatic κοινό των Δωματίων Απόδρασης.
Η αδρεναλίνη χτυπούσε κόκκινο σε κάθε ένα συμμετέχοντα, ο οποίος έκλεινε τη θέση του ξανά και ξανά.

Το μόνο που έμενε ήταν να γίνουν τα Escape Rooms του The MindTrap γνωστά σε κάθε περιοχή της Ελλάδας. Και εδώ ανέλαβε η iTrust.

Με μια tailor-made ψηφιακή στρατηγική, βασισμένη στις μηχανές αναζήτησης ως μέσο προσέγγισης των χρηστών

Ο Στόχος τους

“Get everyone to know us”

Βασικός στόχος ήταν να προωθηθεί το brand του The MindTrap και να γίνει γνωστό σε όλους τους fan των δωματίων απόδρασης πανελλαδικά, με επακόλουθο την αύξηση των κρατήσεων και την επέκταση του πελατολογίου.

Η Λύση

Where the users search

Για την επίτευξη του στόχου, καταστρώθηκε μία digital στρατηγική η οποία έδινε έμφαση στο Search Engine Marketing (SEM), στοχεύοντας τους χρήστες που ενδιαφέρονταν για escape rooms, αλλά και στη στρατηγική του Search Engine Optimization (SEO), ώστε να βελτιστοποιηθεί η κατάταξη της ιστοσελίδας στην αναζήτηση για σχετικά keywords.

Υπηρεσίες

Search Engine Optimization
Google Advertising
Digital Strategy & Consulting