Instashop

instashop grocery shopping

Instashop: Άσε τις ουρές, πιάσε το smarphone

To Instashop είναι ένα online grocery shopping app με έδρα το Ντουμπάι. Πρόκειται για ένα smartphone app που παρέχει με άμεση εξυπηρέτηση των πελατών του αφού σε λιγότερο από 60 λεπτά, παραδίδει τα ψώνια των πελατών του.

Μετατρέποντας μια  χρονοβόρα διαδικασία όπως είναι τα ψώνια του supermarket σε μια εύκολη, γρήγορη online εμπειρία, το Instashop είχε στόχο να γλιτώσει πολύτιμο χρόνο στους χρήστες του ώστε να απολαμβάνουν τον ελεύθερο χρόνο τους όπως αυτοί επιθυμούν!

Η συνεργασία με το Instashop είχε στόχο την αύξηση των mobile app installs.

 

 

Το Instashop είναι μια ελληνική start-up των Γιάννη Τσιώρη (CEO) και της Ιωάννας Αγγελιδάκη (CMO)

 

Η Ιστορία

Ψωμί του τόστ, σοκολάτες και ελεύθερός χρόνος!

Το Instashop εισέρχεται στον κλάδο του online grocery shopping το 2015 σε μια αγορά όπου online, εγχώρια supermarket κατέχουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς και top-of-mind awareness.

Έπειτα από διεξοδική ανάλυση του κοινού-στόχου, της αγοράς και των τάσεων στον κλάδο του online grocery shopping, επιλέξαμε το Search Engine Marketing για να υποστηρίξουμε το στόχο του Instashop να αυξήσει τα downloads της εφαρμογής του σε iOs και Android συσκευές.

Ο στόχος για το Instashop

Aύξηση των App Installs & Αύξηση του Mεριδίου Αγοράς στα ΗΑΕ

Το Instashop επιζητούσε τη αύξηση του awareness πρωτίστως σε expats που εργάζονται στο Dubai.

Με αδιαμφησβήτητα πλεονεκτήματα για τον καταναλωτή όπως η εξοικονόμηση χρόνου και η διευκόλυνση των χρηστών για αγορές supermarket όταν τους βολεύει και όχι όταν τα ωράρια των supermarket το επιτρέπουν, οι PPC καμπάνιες για mobile installs δημιουργηθηκαν γύρω από βασικά micro-moments:

I want to learn 

Στόχευση χρηστών που δεν είναι ακόμη πιστοί ή aware ότι υπάρχουν υπηρεσίες online αγορών supermarket στο Ντουμπάι.

I want to buy

Στόχευση χρηστών που είναι savvy digital users, frequent online shoppers και χρήστες που ήδη χρησιμοποιούν ή γνωρίζουν αντίστοιχες εφαρμογές.

Με την επίτευξη του στόχου αύξησης των Mobile Installs το Instashop θα επικεντρωνόταν στο retention και την πιστότητα του κοινού του μέσα από στοχευμένη, προσωποποιημένη διαφήμιση.

Υπηρεσίες

Διαφημίσεις στο AdWords
Google Display Network & Youtube

Στόχοι

Αύξηση των app installs σε iOS, Android

Το Instashop σήμερα αριθμεί περισσότερους απο 70,000 ενεργούς χρήστες και το δίκτυο συνεργαζομένων supermarket και τοπικών αλυσίδων έχει ξεπεράσει τους 70.