Hellas Car

Hellas Car ενοικίαση αυτοκινήτων θεσσαλονίκη case study

Take a ride anywhere you want!

Η Hellas Car είναι μια ελληνική εταιρία στον χώρο της ενοικίασης αυτοκινήτων. Προσφέρει δυνατότητα ενοικίασης οχήματος στα περισσότερα σημεία της χώρας, συμπεριλαμβανομένων και των νησιών. Ο μεγάλος στόλος οχημάτων και η εμπειρία 30+ χρόνων στον κλάδο καθιστούν το Hellas Car ένα από τα πιο ισχυρά brands για ενοικίαση οχημάτων στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα.

Ως μια επιχείρηση παροχής υπηρεσιών που απευθύνεται τόσο σε ελληνικό όσο και σε ξένο κοινό, κατανόησε την ανάγκη και τα οφέλη που μπορεί να έχει μια δυνατή online παρουσία για την ανάπτυξη της επιχείρησης. Ήδη από την εμπειρία τους και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες, το brand αντιλαμβανόταν την αξία της ισχυρής παρουσίας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζητήσης. Ισχυρό brand awareness, αναγνωρισιμότητα και διεύρυνση του πελατολογίου ήταν μερικά από τα πιο ξεκάθαρα οφέλη

Έτσι, το Hellas Car αποφάσισε να διευρύνει την παρουσία του και μας εμπιστεύτηκε για την online ανάπτυξή της.

Αύξηση των online κρατήσεων και του μεριδίου αγοράς

Η αρχή για την βελτίωση της παρουσίας του brand έγινε με το redesign του εταιρικού website. Δημιουργήσαμε ένα μοντέρνο, mobile-first και user-friendly website, όπου ο χρήστης μπορεί εύκολα και γρήγορα να πλοηγηθεί και, σε μερικά μόλις κλικ, να ολοκληρώσει την κράτηση του οχήματος που επιθυμεί. Με έμφαση στο UX και τη σωστή προβολή χρήσιμης πληροφορίας για το χρήστη, το website αποτέλεσε τη βάση για την προώθηση του brand online.

Βασικός πυλώνας και στόχος της digital στρατηγικής αποτέλεσε η ισχυρή παρουσία στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Με γνώμονα τα υψηλά κόστη για διαφημιστική προβολή, ειδικά τους μήνες υψηλής εποχικότητας, δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στα οργανικά αποτελέσματα και το Search Engine Optimization. Τα υψηλά οργανικά rankings σε σημαντικούς όρους αναζητήσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου θα προσέφεραν στο brand επισκεψιμότητα, awareness και νέες κρατήσεις, οι οποίες θα απαιτούσαν χιλιάδες ευρώ για να επιτευχθούν διαφημιστικά. Έτσι, το Hellas Car απέκτησε συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, έχοντας πλέον διαθέσιμο διαφημιστικό budget προς εκμετάλλυεση σε νέα κανάλια.

Τέλος, εντάξαμε το remarketing στα πιο διαδεδομένα μέσα που χρησιμοποιεί το δυνητικό αγοραστικό κοινό του Hellas Car. Στοχευμένα banners σε social media και Google Display, καθώς και RLSA καμπάνιες αποτέλεσαν τις σημαντικότερες ενέργειες, για την εκμετάλλευση του ποιοτικού κοινού που λαμβάναμε από τα οργανικά αποτελέσματα. Με το συγκερασμό των ενεργειών, εξασφαλίσαμε τη μεγιστοποίηση των κρατήσεων από χρήστες που επισκέπτονται και γνωρίζουν το Hellas Car.

Στόχοι

Ενίσχυση των online κρατήσεων
Διεύρυνση του μεριδίου αγοράς
Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Hellas Car

Υπηρεσίες

Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO)
Marketing Περιεχομένου
Διαφημίσεις στο Google Ads
Κατασκευή Ιστοσελίδας
Conversion Rate Optimization