Christmas Marketing Ecommerce Tips. Δε χρειάζεται να περιμένετε τον Άγιο Βασίλη 

Κάντε το μεγαλύτερο δώρο στην επιχείρησή σας

Το να ακολουθήσετε μια συγκεκριμένη Christmas marketing στρατηγική είναι και ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να χαρίσετε στην επιχείρηση σας, μεγαλύτερα έσοδα. Το βασικό όμως ερώτημα για εσάς και την επιχείρησή σας είναι το πως εσείς θα μπορούσατε να επωφεληθείτε από αυτό το εορταστικό κλίμα για να αυξήσετε τις ecommerce πωλήσεις σας; H απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι φυσικά με το κατάλληλο christmas marketing.

Ψάχνετε τρόπους για να το επιτύχετε;

christmas marketing

Χριστουγεννιάτικά και όχι μόνο SEO ecommerce tips

Με τα Χριστούγεννα να είναι για άλλη μια χρόνια τόσο κοντά, η ανάγκη για υπηρεσίες SEO είναι επιτακτική. Πράγμα που σημαίνει ότι εκτός από τις στοχευμένες προς τα Χριστούγεννα SEO στρατηγικές που θα δούμε παρακάτω, θα πρέπει να έχετε μια σελίδα και ένα περιεχόμενο SEO optimized για κάθε εποχή του χρόνου.

Κάθε “προϊόν” το οποίο είναι ήδη γνωστό στο καταναλωτικό κοινό, είναι και το πρώτο που έρχεται στο μυαλό του εν δυνάμει πελάτη. όταν ψάχνει να κάνει σχετικές αγορές. Έχει δηλαδή συνήθως και μεγαλύτερο αγοραστικό προβάδισμα. Κοινώς, πολύ συχνά για να πετύχει το Christmas marketing χρειάζεται και γενικότερο digital marketing

Το SEO των Χριστουγέννων

Όπως, λοιπόν, και σε κάθε digital marketing στρατηγική, έτσι και στο Christmas Marketing αν θέλετε μια επιτυχημένη πορεία, θα πρέπει να δώσετε έμφασή στην οργανική θέση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στα SERPs. Πώς θα πετύχετε όμως μια υψηλή κατάταξη; Ας δούμε μαζί τα βασικά.

Χριστουγεννιάτικα Keywords: Η απάντηση σε κάθε αναζήτηση

Για μια βέβαιη και επιτυχημένη Christmas Marketing πορεία, θα ήταν καλό να επεκτείνετε το keyword-list σας με λέξεις που έχουν άμεση σχέση με τις ημέρες των γιορτών και με έννοιες γύρω από αυτές. Μια καλή στρατηγική θα ήταν για παράδειγμα να προσθέσετε στις υπάρχουσες keyword λίστες σας, όπου είναι εφικτό το επίθετο χριστουγεννιάτικός ( π.χ. χριστουγεννιάτικα δώρα κλπ.) ή και φράσεις όπως επιλογή δώρων και τα καλύτερα δώρα. Γιατί christmas marketing χωρίς προτάσεις για δώρα, δεν γίνεται!

Με αυτόν τον τρόπο οι crawlers των μηχανών αναζήτησης θα έχουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το χριστουγεννιάτικο χαρακτήρα του eshop σας και κατ’ επέκταση θα το εμφανίζουν υψηλότερα στα SERPs, μετά από σχετικές αναζητήσεις.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις SEO Christmas marketing στρατηγικές, η iTrust, μια ολιστική εταιρεία digital marketing, θα σας βοηθήσει.

Δώστε στο landing page του Ecommerce σας άρωμα Χριστουγέννων

Πέρα όμως από τον καθορισμό των εορταστικών keywords, χάρη στα οποία θα εμφανίζεται υψηλότερα η επιχείρηση σας στα search engines, για μια επιτυχημένη Christmas προώθηση της ιστοσελίδας σας είναι απαραίτητη και η δημιουργία και το ανέβασμα στη σελίδα σας χριστουγεννιάτικων banners και σχετικού content.Για να τα οργανώσετε όλα αυτά σωστά και να έχετε μια επιτυχημένη Christmas marketing πορεία θα χρειαστείτε μάλλον τους καλύτερους ειδικούς επί του θέματος.

Οι υπηρεσίες για κατασκευή ιστοσελίδων της iTrust μπορούν και θα σας λύσουν τα χέρια.

Περισσότερα On page χριστουγεννιάτικα Tips, για δεδομένη επιτυχία!

Και αν αναρωτιέστε τι άλλο μπορείτε να κάνετε για να τραβήξετε την προσοχή των μηχανών αναζήτησης και των Online χρηστών, δώστε και στο Logo σας μια χριστουγεννιάτικη αύρα, με μια μικρή εορταστική αλλαγή.

Εκτός από τις μικροαλλαγές στο logo, η προσθήκη μιας καινούργιας κατηγορίας με το όνομα “Δώρα” στο μενού του eshop σας, με τα προϊόντα που έχετε σε γιορτινές προσφορές και άλλες τέτοιες αλλαγές είναι τα στοιχεία αυτά που θα κάνουν τη διαφορά. Μην ξεχνάτε ότι το Christmas Marketing ταυτίζεται συχνά και με το present marketing.

Αν ψάχνετε τις καλύτερες υπηρεσίες SEO λοιπόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Christmas marketing με Google και Social ads: Κάντε δώρο στον εαυτό σας τη επιτυχία

Χριστουγεννιάτικα ecommerce tips και christmas marketing στρατηγικές υπάρχουν πολλές, το θέμα όμως είναι να εστιάσετε σε αυτές που θα είναι απολύτως ωφέλιμες για την επιχείρηση σας. Μια στρατηγική, λοιπόν, που αν εφαρμοστεί σωστά θα αποφέρει τα μέγιστα, είναι η χριστουγεννιάτικη διαφημιση google ads και το social media marketing.

Χριστουγεννιάτικα posts, search ads με χριστουγεννιάτικα keywords και display ads με χριστουγεννιάτικα banners είναι αυτές οι μέθοδοι προώθησης που θα απογειώσουν τις πωλήσεις σας, όπως το έλκηθρο του Άγιου Βασίλη.

Όπως ακριβώς σε ένα brick & mortar κατάστημα, το christmas marketing ξεκινάει από τις αρχές Δεκεμβρίου με το σχετικό στόλισμα της βιτρίνας του, το ίδιο πρέπει να κάνετε και εσείς με τις διαφημίσεις και τις σελίδες του ηλεκτρονικού σας καταστήματός στα Social media.

Φέρτε τον Αϊ Βασίλη στο Inbox των πελατών σας

Ξεκινήσαμε με τρόπους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις στην ιστοσελίδα σας. Σε αυτό το μέρος του άρθρου θα πάμε να δούμε και τρόπους για να αυξήσετε το engagement rate της επιχείρηση σας. Ας αρχίσουμε:

Χαρίστε δωρεάν εκπτωτικά κουπόνια: Φροντίστε ειδικά αυτές τις εορταστικές μέρες να επιβραβεύετε κάθε πελάτη σας ξεχωριστά. Πως θα το κάνετε αυτό; Με την αποστολή εκπτωτικών κουπονιών για τις επόμενες αγορές του. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο αφήνετε έναν πελάτη ευχαριστημένο αλλά ταυτόχρονα αυξάνεται το engagement και το μελλοντικό conversion rate στο webpage σας.

christmas marketing

Προγραμματίστε χριστουγεννιάτικα newsletters: Ενημερώστε τους πελάτες σας για προσφορές και δώρα με το κατάλληλο email marketing strategy. Ένα newsletter με ευχές και ιδέες για χριστουγεννιάτικα δώρα θα υπενθυμίσουν στο target group σας τα οφέλη του να ψωνίζουν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και θα ενισχύσουν το remarketing audience της επιχείρησης σας.

Στείλτε αυτόματες ειδοποιήσεις: Δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που ξεχνάνε προϊόντα στο καλάθι τους και φεύγουν από την ιστοσελίδα. Για να μπορέσετε, λοιπόν, να αυξήσετε το conversion rate στο eshop σας, μπορείτε να κάνετε και μια φιλική υπενθύμιση στους πελάτες σας για τα αφημένα στο καλάθι τους προϊόντα.

Μια καλή email marketing στρατηγική είναι απαραίτητη και εμείς θα σας την προσφέρουμε.

Η μαγεία του Christmas Marketing! Κάντε τα πάντα στο Eshop σας να δουλεύουν ρολόι

Μετά από τις on page και off page αλλαγές για SEO και απόκτηση περισσότερων leads, έφτασε η στιγμή να αφοσιωθείτε και στην επίλυση πιο πρακτικών ζητημάτων για να κάνετε το Christmas marketing strategy σας να ξεχωρίζει.Έχετε κατά νου ότι ένα ποσοστό καταναλωτών περίπου 40%, ολοκληρώνει τις εορταστικές αγορές του μέχρι τις 4 Δεκεμβρίου. Τι σημαίνει αυτό για εσάς;

Σημαίνει πως θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να εξυπηρετήσετε ένα μεγάλο όγκο παραγγελιών, από τα μέσα Νοεμβρίου ακόμα. Για να μπορέσετε όμως να το κάνετε αυτό οι παρακάτω συμβουλές θα σας φανούν πολύ χρήσιμες.

Ετοιμαστείτε για την πιο μαγική Christmas Marketing περίοδο με την iTrust!

Μην αφήνετε πράγματα τελευταίας στιγμής να σας επηρεάσουν

Όπως είπαμε και παραπάνω ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων, αρχίζουν από τουλάχιστον ένα μήνα πριν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους. Το Βlack Friday, λοιπόν, και το Cyberweek θα ήταν μια καλή εποχή για να αποτελέσει την αρχή της προετοιμασίας σας για τη full εορταστική περίοδο.

Ουσιαστικά οι δύο αυτές αγοραστικές περιστάσεις εκτός από παράγοντας αύξησης των εσόδων σας μπορούν να αποτελέσουν και ένα crash test για την περίοδο των γιορτών. Γιατί δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι οι αγορές και εκείνη την περίοδο είναι σχεδόν τριπλάσιες.

Προσλάβετε εποχικό προσωπικό

Η εποχή των δώρων είναι κατ’ επέκταση και εποχή των αγορών. Για να μπορέσετε, λοιπόν, να εξυπηρετήσετε μεγαλύτερο από τον συνηθισμένο όγκο παραγγελιών, θα χρειαστείτε και επιπλέον υπαλλήλους. Υπαλλήλους οι οποίοι θα ασχοληθούν με την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πελατών, το πακετάρισμα και την εορταστική συσκευασία.

Christmas shipping όροι και προϋποθέσεις

Για να μπορέσετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας είναι αναγκαίο να είστε συνεπείς και να εφαρμόζετε ακριβείς προθεσμίες παράδοσής. Για να επιτευχθεί αυτό, χρειάζεται μάλλον να τους προσφέρετε περισσότερες επιλογές παράδοσης και αποστολής. Τέτοιες προτάσεις μπορούν να είναι η επιλογή από διαφορετικές εταιρείες courier κοκ.

Αν μάλιστα προσθέσετε και την Express παράδοση ως μέσο αποστολής, να έχετε κατά νου ότι εκτός των άλλων, στοχεύετε και σε αυτούς τους πιο αναποφάσιστους, που κάνουν τα εορταστικά τους ψώνια τελευταία στιγμή.

Χριστουγεννιάτικη συσκευασία: Το μυστικό για μια christmas marketing επιτυχία

Ένα όμορφο δώρο θα κερδίσει τις εντυπώσεις, μια όμορφή συσκευασία όμως; Η παροχή δυνατότητας για Χριστουγεννιάτικη συσκευασία θα κεντρίσει και θα κερδίσει το ενδιαφέρον του εν δυνάμει πελάτη σας.

Christmas marketing- δώρα

Για τον λόγο αυτό καλό θα ήταν μαζί με την κάθε αγορά να παρέχετε η δυνατότητα και για χριστουγεννιάτικο περιτύλιγμα, είτε με ένα μικρό αντίτιμο είτε εντελώς δωρεάν.

Δημιουργήστε το δικό σας Χριστουγεννιάτικο success story

Κλείνοντας, τα Χριστούγεννα είναι η καταλληλότερη εποχή για να κάνετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να αποκτήσει μεγαλύτερα κέρδη. Ακολουθώντας λοιπόν μια multichannel christmas marketing στρατηγική, τα οφέλη που θα δείτε θα σας εντυπωσιάσουν.Αν θέλετε και εσείς να εφαρμόσετε μια αποδοτική και ολιστική digital marketing στρατηγική τόσο την περίοδο των γιορτών όσο και τον υπόλοιπο χρόνο οι ειδικοί της ITrust θα χαρούν να σας βοηθήσουν.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία ή προσθήκη πάνω στο christmas marketing, μην διστάσετε να σχολιάσετε! Αν ακόμα θέλετε μια σίγουρα επιτυχημένη πορεία βασισμένη στην εμπειρία και στην ανάγκη μας για διαρκή εξέλιξη, επικοινωνήστε μαζί μας.

Μια Christmas marketing στρατηγική θα πρέπει να είναι multichannel για να είναι επιτυχημένη. 
Οι βασικές τακτικές περιλαμβάνουν:
On και off page christmas marketing SEO 
Social media christmas marketing 
Email christmas marketing 
Google ads 
Προετοιμασία του Ecommerce σας να δεχτούν μεγαλύτερο από το συνηθισμένο όγκο πληροφοριών

Η απάντηση είναι απλή! Μια Christmas marketing στρατηγική θα σας προσφέρει μεγαλύτερα έσοδα και κίνηση στην ιστοσελίδα σας, αλλά και μελλοντικά Leads. Χαρίστε στο eshop σας την ευκαιρία να γίνει γνωστό και ανταποκριθείτε στον μεγάλο ανταγωνισμό της εορταστικής περιόδου με τακτικές Christmas Marketing που εγγυώνται την επιτυχία. 

Καλό θα ήταν, λοιπόν, να έχετε ξεκινήσει να σχεδιάζετε την christmas marketing στρατηγική σας από αρχές Νοεμβρίου. Με αυτόν τον τρόπο θα είστε έτοιμοι και για τις άλλες περιόδους (Black Friday, Cyberweek) που ο όγκος των παραγγελιών είναι επίσης αυξημένος. Χρησιμοποιήστε αυτές τις περιόδους ως christmas marketing “crash test”. 

Ένα ολιστικό digital marketing agency με τεράστια και επιτυχημένη πορεία στο χώρο θα προσφέρει σε εσάς όλα όσα χρειάζεστε για να αυξήσετε τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, σεβόμενοι πάντα το προφίλ του brand σας και τους στόχους σας, όλο τον χρόνο. Δώσε ξεχωριστό νόημα στις φετινές γιορτές, με ένα Christmas Marketing, προσαρμοσμένο αποκλειστικά στις ανάγκες της επιχείρησης σας. 

Αφήστε μια απάντηση