1ST Google Marketing Conference: Δύο ημέρες στον κόσμο των Google Trends

Το Google marketing conference πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα και όπως ήτανε αναμενόμενο έκρυβε πολλές ενδιαφέρουσες εκπλήξεις και πληροφορίες για κάθε μυαλό που ενδιαφέρεται για το digital marketing.

Σε δύο ημέρες αντάξιες των προσδοκιών τους, που είχαν ως σκοπό να αναδείξουν τις σημαντικότερες τάσεις παγκοσμίως στο κομμάτι του performance, του measurement, του programmatic αλλά και του video, η ομάδα της iTrust, ως premier partner της Google, έδωσε το παρόν παρακολουθώντας τις τελευταίες εξελίξεις στον ψηφιακό κόσμο.

Με περισσότερους από 15 καταξιωμένους ομιλητές παγκοσμίως από Ελλάδα και εξωτερικό να μοιράζονται tips, τεχνογνωσία, αλλά και τις εμπειρίες τους καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα θεμάτων που αφορούν το digital marketing, η πρώτη ημέρα του conference εξελίχθηκε με τον καλύτερο τρόπο.

Ηχηρά ονόματα στο βήμα του Google Marketing Conference

Το συνέδριο ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, καθώς ο επί σειρά ετών κορυφαίος marketing specialist Ofer Golan, Google product & brand strategy expert ήταν ο πρώτος καλεσμένος ομιλητής που άνοιξε το κομμάτι του performance.

marketing specialist Ofer Golan

Ο Ofer Golan, γνωστός παγκοσμίως για τις ικανότητες του στο να χτίζει ‘’challenger brands’’ προσπάθησε να μεταφέρει μέσα απο την ομιλία του, την φιλοσοφία πάνω στην οποία έχει καταφέρει να δημιουργήσει τόσα πολλά.

Τόνισε πως τα επιτυχημένα challenger brands είναι αυτά που έχουν δομηθεί πάνω στην προσωπικότητα του ιδρυτή τους, το λεγόμενο ‘’Chutzpah’’ όπως ο ίδιος αποκαλεί.

The Joys of Yiddish

Υψηλή απόδοση- Χαμηλό κόστος | Ο Marcus Hemsley παρουσίασε την συνταγή της επιτυχίας

Ανάμεσα στους ομιλητές που ανέβηκαν στο βήμα για το κομμάτι του Performance ήτανε και ο Google Global Award Winner, Marcus Hemsley.

Μέσα από την ομιλία του, παρουσίασε ως case study την επιτυχία της δικής του εταιρείας για την οποία και βραβεύτηκε. Το κύριο θέμα της παρουσίασης του επικεντρώθηκε στο πώς μπορείς να αποκτήσεις υψηλό κέρδος με χαμηλό ρίσκο, μέσα από τις digital καμπάνιες.

Case study

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του αναπτύχθηκαν στρατηγικές οι οποίες είχανε ως στόχο την κατάκτηση μεριδίου αγοράς από ανταγωνιστές.

Μέσα από την ομιλία του ανέδειξε επίσης πόσο σημαντικός είναι ο σωστός καταμερισμός του budget, όπως επίσης και το πώς μπορεί να μειωθεί σημαντικά το ρίσκο και οι ανούσιες σπατάλες. Ο Marcus Hemsley εξήγησε ότι όλα περιστρέφονται γύρω από μια φράση: ”What you measure, you can improve”.

how did we achieve these results

Η Ιρλίντα Μαυρομάτη- Τερζοπούλου μέσα από μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση, θέλησε και κατάφερε να μας μεταφέρει στην νέα εποχή εξυπηρέτησης των πελατών.

Έτσι, μας εισήγαγε στον κόσμο του Google Assistant, παρουσιάζοντας τον σημαντικό ρόλο που αναμένεται να διαδραματίσει τα ερχόμενα χρόνια.

Για την ακρίβεια, το Google Assistant θα μπορεί να κάνει για εμάς πράγματα όπως να κλείσει ένα τηλεφωνικό ραντεβού χωρίς κανείς να μπορεί να ξεχωρίσει εάν πρόκειται για άνθρωπο ή για υπολογιστή. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε και το χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Analytics 101: Σπουδαίες συμβουλές για κάθε επιχείρηση

Η συνέχεια δόθηκε στο Measurement session το οποίο και κέντρισε το ενδιαφέρον πολλών που παρευρέθηκαν στο συνέδριο. Οι ομιλητές εστίασαν στην σημασία των analytics και το πόσο χρήσιμες πληροφορίες κρύβονται εκεί, οι οποίες εάν αποκωδικοποιηθούν σωστά, μπορούν να οδηγήσουν σε καταλυτικές αποφάσεις για κάθε επιχείρηση.

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο θρύλος των analytics, Jeff Sauer έκλεψε τις εντυπώσεις με την παρουσία του στην σκηνή του OTE Academy. Μέσα από την παρουσίασή του, έδωσε μόνο ένα μικρό δείγμα από το τι θα ακολουθούσε την επόμενη ημέρα στο masterclass.

Jeff Sauer

Ο παγκοσμίου φήμης ομιλητής επιβεβαίωσε τον λόγο για τον οποίο εκατοντάδες εταιρείες του έχουν εμπιστευθεί εκατομμύρια δολάρια προς διαχείριση για την διαδικτυακή ανάπτυξη τους.

Με τον κόσμο να παρακολουθεί με πολύ προσοχή την ομιλία, ο Jeff μέσα από την παρουσίαση του καθοδήγησε βήμα βήμα το κοινό για το πώς πρέπει να είναι σωστά δομημένο ένα google analytics account.

Μέσα από παραδείγματα που έδωσε από δικούς του google analytics accounts, o Jeff Sauer έδειξε πώς η σωστή χρήση των analytics μπορεί να δώσει σπουδαίες πληροφορίες γλυτώνοντας πολύ χρόνο από τις επιχειρήσεις και επιφέροντας τους υψηλά κέρδη.

Εξήγησε επίσης ότι τα δεδομένα δεν λένε τίποτα από μόνα τους εάν δεν ξέρεις πώς να τα συλλέξεις και να τα ”διαβάσεις”.

data

Εξαιρετικής σημασίας ήταν και η ομιλία που πραγματοποίησε και ο Kristiyan Dimitrov, Measurement & Attribution Specialist της Google UK.

Ο Kristiyan, ως ειδικός των Google Analytics καθώς και των online-to-offline μετρήσεων, προσέφερε στο κομμάτι του measurement, μια διαφορετική οπτική γωνία.

Kristiyan Dimitrov, Measurement & Attribution Specialist της Google UK.

Η ομιλία του με τίτλο Attribution @ Google, είχε ως στόχο να κάνει κατανοητό στους ακροατές ότι όλες οι απαντήσεις που ψάχνουν σχετικά με την απόδοση των στρατηγικών τους βρίσκονται στο σωστό measurement.

Η συνεχής παρακολούθηση και η βελτίωση των όσων προκύπτουν από τα analytics, είναι και ο λόγος που κάνει τις επιτυχημένες επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν από τις υπόλοιπες.

Στην συνέχεια πέρασε στα ενδότερα, παρουσιάζοντας και εξηγώντας τα εργαλεία και τις ευκαιρίες που προσφέρουν αυτά σε κάθε επιχείρηση που έχει κάνει στροφή στην digital εποχή.

attribution

Programmatic Advertising | The ‘’game changer’’

Η ημέρα συνεχίστηκε με το Programmatic session κατά το οποίο οι ομιλητές, ανάμεσα τους και η Σπυριδούλα Δρακοπούλου, Head of Finance & Performance Agencies της Google, έκαναν ξεκάθαρη τη σημασία του Programmatic.

Ο Raul Marin, Google Account Lead της Google και ο Piotr Marzec, Head of Media Buying Solutions in CEE, Google Marketing Platform, πλαισίωσαν ιδανικά αυτό το session παραθέτοντας μέσα από τις δικές τους εμπειρίες τη σημασία του Programmatic πλέον στον σημερινό κόσμο των επιχειρήσεων.

audience

Μέσα από όσα ακούστηκαν κατά τη διάρκεια αυτού του session, έγινε απόλυτα κατανοητό ότι δεν χαρακτηρίζεται τυχαία ως ‘’game changer’’, με τις επιχειρήσεις να πρέπει να υιοθετήσουν σιγά σιγά αυτή τη φιλοσοφία και να εισέλθουν στον κόσμο του Doubleclick.

Αυτός ο χαρακτηρισμός αντιπροσωπεύει πλήρως τις δυνατότητες του programmatic advertising, καθώς πλέον μέσα από data driven αποφάσεις έχει τη δυνατότητα να προβάλει τις καταλληλότερες διαφημίσεις στους χρήστες, προσαρμοσμένες ακριβώς στα ενδιαφέροντα τους και σε αυτό που χρειάζονται, γλιτώνοντας έτσι τις επιχειρήσεις από σημαντικά κεφάλαια.

skillsets for agencies

Όπως εξήγησαν και οι ομιλητές, ανάμεσα σε όλες τις υπόλοιπες λειτουργίες, η πλατφόρμα του Doubleclick παρέχει σημαντικά εργαλεία στους χρήστες με τα οποία μπορούν να μετρήσουν με ακριβή λεπτομέρεια τις αποδόσεις των επενδύσεων τους.

The Video Session

Η πρώτη ημέρα του conference ολοκληρώθηκε με το Video session. Κατά τη διάρκεια του ακούστηκαν κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις σχετικά με το πώς μια επιχείρηση μπορεί να εκμεταλλευτεί τη δυναμική του Youtube, καθώς και πώς μπορεί να κατανοήσει καλύτερα τον αλγοριθμό του, προς όφελος της.

Ο παγκοσμίου φήμης Youtube Consultant, Philip Zeplin, έχοντας συνεργαστεί με περισσότερα από 50 πολύ μεγάλα κανάλια στο Youtube, ήτανε και ο πλέον κατάλληλος άνθρωπος για να εξηγήσει τις δυνατότητες που παρέχονται σε μια επιχείρηση μέσα από το συγκεκριμένο μέσο.

Youtube Consultant, Philip Zeplin

Η Ελένη Μαυροειδή, Industry Manager της Google κατά την ομιλία της κατέρριψε το στερεότυπο που θέλει το Youtube να είναι απλά ένα μέσο για awareness.

Στον αντίποδα, εξήγησε του λόγους για τους οποίου μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για leads αλλά και στη μετατροπή των ενδιαφερόμενων σε αγοραστές.

Ο Γιώργος Μονοκάνδυλος, Head of branding & creative agencies της Google, επισήμανε πως η διαρκής ανάλυση των δεδομένων που προκύπτουν από τις καμπάνιες στο Youtube, μπορούν να βελτιώσουν καθοριστικά την απόδοση.

Μια μέρα γεμάτη Analytics με ξεναγό τον Jeff Sauer

Η δεύτερη ημέρα κύλησε με τον Jeff Sauer, παγκοσμίως γνωστό για τις γνώσεις και τις ικανότητες του πάνω στα Google Analytics,  να ανεβαίνει στο βήμα και μέσα από ένα ολοήμερο masterclass να μοιράζεται σημαντικές πληροφορίες με το κοινό, μέσα από ένα interactive και πολύ ενδιαφέρον session.

Το masterclass ολοκληρώθηκε με τον Jeff να εντριφεί στα ενδότερα του Google Datastudio.

Jeff Sauer

Παρουσιάζοντας τις τρομερές δυνατότητες που παρέχει σαν εργαλείο, ήρθε για να επιβεβαιώσει την iTrust που εφαρμόζει τις τεχνικές του Datastudio καθημερινά, βοηθώντας έτσι τους συνεργάτες της να έχουν τα μέγιστα αποτελέσματα.

Ο Jeff Sauer στάθηκε αντάξιος της φήμης του, απαντώντας στις ερωτήσεις του κοινού κάνοντας κατανοητή τη ζωτική σημασία που έχουνε τα analytics για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης.

Σύνοψη

Η Google προβαίνει συνεχώς σε αλλαγές και το google marketing conference αυτό ήταν ακόμη ένας προπομπός για νέα και συναρπαστικά features τα οποία έρχονται να ενταχθούν στον digital κόσμο το επόμενο διάστημα.

Κάθε επιχείρηση που θέλει να συμβαδίζει με τα νέα δεδομένα θα πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτές τις αλλαγές που θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών με σκοπό να οδηγήσει σε μάξιμουμ αποτελέσματα μέσα από μια εξατομικευμένη στρατηγική προσαρμοσμένη στις ανάγκες της.

Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη που προσφέρουν όλα αυτά τα εργαλεία προς όφελος σας. Περιηγηθείτε στο blog μας για να βρείτε χρήσιμα άρθρα που σας ενδιαφέρουν και επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για ακόμα περισσότερες πληροφορίες.

Αφήστε μια απάντηση