Ψηφιακό Marketing – Μιλώντας στο πραγματικό σας κοινό

Το δίκτυο προβολής του Google και το Youtube advertising ανοίγουν το δρόμο για νέες, ειδικά διαμορφωμένες στρατηγικές Marketing, οι οποίες κυμαίνονται χαμηλά σε κόστος και προσφέρουν εντυπωσιακές δυνατότητες για στόχευση του κοινού. Ποια είναι, όμως, τα πραγματικά οφέλη μιας απλής διαφήμισης κειμένου ή εικόνας, που την καθιστούν πιο αποτελεσματική από μια πανέμορφα γυρισμένη διαφήμιση στην τηλεόραση;

Μια διαφήμιση στην τηλεόραση είναι εντυπωσιακή, είναι αποτελεσματική, αλλά είναι και υπερβολικά ακριβή. Πέρα από τα χρήματα που χρειάζεται να επνδυθούν καθαρά για την παραγωγή μιας επαγγελματικά γυρισμένης διαφήμισης, θα χρειαστεί να ξοδέψεις ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσό χρημάτων, απλά για να αγοράσεις μερικά λεπτά προβολής. Ακόμη και τότε, όμως, δεν μπορείς να γνωρίζεις, αν οι δυνητικοί σου πελάτες θα δουν τη διαφήμισή σου.

Ψηφιακό Marketing – Απευθύνσου στην κατάλληλη ομάδα στόχευσής σου

.

Το Internet βασίζεται σε μια διαφορετική λογική. Οι σημερινές μηχανές αναζήτησης μας παρέχουν τα εργαλεία που χρειαζόμαστε, με σκοπό να καθορίσουμε, να μετρήσουμε και να διαχωρίσουμε το επιθυμητό κοινό για την επιχείρησή σου. Έχουν αναπτυχθεί πολύπλοκοι αλγόριθμοι, με σκοπό να ελιχθείς μέσα στην τεράστια μάζα πληροφοριών, που είναι διαθέσιμες. Δεν φιλτράρουν μόνο τις σχετικές για το χρήστη πληροφορίες, αλλά υπολογίζουν, επίσης, τα πρότυπα των συνηθειών πλοήγησης των χρηστών.

Κατ’ αυτό τον τρόπο, μπορούμε και γνωρίζουμε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιεί το κοινό, για να βρουν αυτό το οποίο ψάχνουν. Ακόμη καλύτερα, γνωρίζουμε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιεί ο κόσμος, έχοντας, αφενός, ως απώτερο στόχο την εύρεση πληροφοριών, και, αφετέρου, να αλληλεπιδράσουν με σκοπό την πραγματοποίηση αγοράς.

Έτσι, στο δίκτυο προβολής του Google, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε συγκεκριμένες καμπάνιες, με στόχο τις πωλήσεις ή την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και να εξασφαλίσουμε, πως η κατάλληλη διαφήμιση θα προβληθεί στο κατάλληλο άτομο.

Διαφημίσεις στο GDN – Μετρήσιμα αποτελέσματα

Επέλεξε από τις ακόλουθες δυνατότητες για να διαφημιστείς στο GDN:

Απλή διαφήμιση κειμένου
Όμοια με την αντίστοιχη διαφήμιση Google Ads, η διαφήμιση κειμένου είναι διαμορφωμένη για να παρουσιάζει τις πιο σημαντικές πληροφορίες.

Διαφημίσεις εικόνων
Οι διαφημίσεις εικόνων είναι οπτικά βελτιστοποιημένες, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να συνδυάσεις μια συγκεκριμένη εικόνα με το logo ή τα χρώματα της επιχείρησής σου.

Για να δημιουργήσεις μια οπτικά βελτιστοποιημένη διαφήμιση και για να μετρήσεις την απόδοση της διαφήμισής σου, το Google Display Network προσφέρει δυο επιπρόσθετα εργαλεία.

Display Ad Builder
Με τον Display Ad Builder, το Google προσφέρει ένα μεγάλο φάσμα εικόνων, το οποίο μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου.

Ad statistics
Με τα ad statistics μπορούμε να καταγράφουμε την εξέλιξη της εκάστοτε καμπάνιας. Παρατηρούμε συνεχώς τις εξελίξεις και προσαρμόζουμε τη διαφήμισή σου, με βάση τα στοιχεία που λαμβάνουμε από το Google.

Visual Marketing στο Youtube

Θέλεις να προβληθείς online με βίντεο; Τότε μην χάσεις την ευκαιρία και εισήγαγε την επιχείρησή σου στο Youtube, το μεγαλύτερο portal ψυχαγωγίας στον κόσμο. 300 ώρες βίντεο “ανεβαίνουν” κάθε λεπτό. Περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι τις παρακολουθούν, σε πάνω από 75 χώρες. Περίπου οι μισοί χρήστες του Youtube βλέπουν βίντεο στις κινητές τους συσκευές. Μπορείς, λοιπόν, να αντιληφθείς τις τρομερές δυνατότητες διαφήμισης που προσφέρονται.

Παράδειγμα: Είσαι ταξιδιωτικός πράκτορας και παρέχεις online αεροπορικές πτήσεις. Ο δυνητικός σου πελάτης θέλει να παρακολουθήσει βίντεο σχετικά με τα ελληνικά νησιά. Η αναζήτησή του ενεργοποιεί μια σειρά από λέξεις-κλειδιά που είναι συνδεδεμένα με την καμπάνια σου στο Youtube. Σε αυτή την περίπτωση, η διαφήμισή σου εμφανίζεται, πριν αρχίσει η προβολή του επιλεγμένου βίντεο. Αν ο χρήστης δεν θέλει να το δει, μπορεί να το προσπεράσει και εσύ δεν θα χρεωθείς καθόλου.

Το μεγάλο πλεονέκτημα που προσφέρεται είναι η ισχυρή εννοιολογική σύνδεση μεταξύ της δικής σου διαφήμισης και των πληροφοριών που αποζητά ο χρήστης. Λαμβάνει πληροφορίες, οι οποίες έχουν σημαντική αξία για τον ίδιο, και τις οποίες μπορεί να δει και να επεξεργαστεί είτε στο σπίτι του και στον υπολογιστή του, είτε οπουδήποτε βρίσκεται, στο κινητό ή το τάμπλετ του.

Υπάρχει ποικιλία δυνατοτήτων για την πραγματοποίηση της διαφήμισής σου στο Youtube:

Διαφημίσεις βίντεο

TrueView InSearch ad

Αυτή η μορφή διαφήμισης σου επιτρέπει να εμφανίσεις τη διαφήμισή σου ως ένα κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Πληρώνεις μόνο στην περίπτωση που ο χρήστης επιλέξει το βίντεό σου.

TrueView InDisplay ad

Η διαφήμισή σου θα προβληθεί δίπλα στο βίντεο του Youtube, σαν απλή διαφήμιση προβολής σε μια σελίδα του Youtube, ή του Google Display Network. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα χρεωθείς, αν ο χρήστης δεν επιλέξει να δει τη διαφήμιση.

TrueView InStream ad

Η διαφήμισή σου εμφανίζεται πριν ή κατά τη διάρκεια εναλλαγής βίντεο. Ο χρήστης μπορεί να την παραλείψει μετά από 5 δευτερόλεπτα. Σε αυτή την περίπτωση, δεν πληρώνεις και δημιουργείς αναγνωρισιμότητα του brand δωρεάν. Θα χρεωθείς, μόνο σε περίπτωση που η διαφήμισή σου προβληθεί ολόκληρη ή για περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα.

InVideo διαφημίσεις κειμένου

Με αυτή τη μορφή διαφήμισης, χρησιμοποιείς ένα ήδη υπάρχον βίντεο, στο οποίο η διαφήμισή σου προβάλλεται στο κάτω μέρος του. Με αυτό τον τρόπο, χρησιμοποιείς εικόνες, οι οποίες ταιριάζουν εννοιολογικά με το προϊόν σου και δημιουργούν αναγνωρισιμότητα ή καλούν το χρήστη να δράσει, με ένα απλό κείμενο, όπως ακριβώς και στο Google Display Network.

Διαφημίσεις προβολής

Το ίδιο ισχύει και για τις διαφημίσεις προβολής. Η διαφήμισή σου μπορεί να προβληθεί στο κάτω μέρος του βίντεο, ή σε ένα κομμάτι 300×250 στη δεξιά πλευρά του βίντεο.

iTrust – Υλοποιώντας τις ιδέες

Μην αφήσεις όλες αυτές τις δυνατότητες να πάνε χαμένες. Επικοινώνησε μαζί μας, τώρα! Εκμεταλλεύσου το ευρύ φάσμα των επιλογών, που σου προσφέρει η συνεργασία με μία εταιρεία digital marketing. Παράγουμε πραγματικά αποτελέσματα για την επιχείρησή σου, δραστηριοποιώντας ένα ολόκληρο κομμάτι νέων, δυνητικών πελατών σου.

Έλα σε επαφή με εμάς, ώστε να σου προτείνουμε την κατάλληλη επιλογή για online διαφήμιση για την επιχείρησή σου, να σε βοηθήσουμε να την διαμορφώσεις και να την υλοποιήσουμε για εσένα.

Επικοινώνησε μαζί μας!