Email Marketing

There is no perfect recipe for the perfect email – An authentic, relevant message will make your audience tick.

Θεωρείς πως οι πωλήσεις είναι ο απόλυτος στόχος σου;

Όχι ακριβώς.

Οι συστηματικές πωλήσεις είναι αυτό που πραγματικά πρέπει να επιδιώκεις. Το να κατορθώσεις να μετατρέψεις τους απλούς πελάτες σε επαναλαμβανόμενους καταναλωτές είναι το θεμέλιο για κάθε υγιή επιχείρηση.

Για να επισκεφθεί κανείς ένα κατάστημα, όπου πρόκειται να ξοδέψει τα χρήματά του, θέλει να του φερθούν ευγενικά στο ταμείο ή, όταν θέλει να πιεί ένα καφέ, θέλει η εξυπηρέτηση να είναι γρήγορη και φιλική.

Όταν όλα αυτά λειτουργήσουν σωστά, έχεις μια θετική εμπειρία της επιχείρησης, η οποία μπορεί να επαναληφθεί. Έτσι, μπορεί να ενδιαφερθείς να ενημερώνεσαι για τις προσφορές τα νέα και τις εκδηλώσεις της, και αποφασίζεις να εγγραφείς στο newsletter.

Κρατώντας του πελάτες σου σε κοντινή επαφή

Ο επιχειρηματικός κόσμος στην εποχή του Internet δεν μπορεί να θεωρείται ολοκληρωμένος, χωρίς το Εmail Marketing. Είναι ένα αποτελεσματικό και οικονομικό εργαλείο, που επιτρέπει τη διατήρηση μακροχρόνιων συνεργασιών και σχέσεων.
  • Κράτησε επαφή με το αγοραστικό σου κοινό.
  • Ανάπτυξε και διατήρησε μια υγιή σχέση με τους πελάτες σου
  • Ενημέρωσε σχετικά με νέα, εξελίξεις, προσφορές και εκδηλώσειςs
  • Εκμεταλλεύσου το πλεονέκτημα του να κατευθύνεις τους πελάτες σου στην σωστή landing page
  • Εξοικονόμησε χρήματα από τα έξοδα γραφικής ύλης και χαρτιού
 

Αν δεν ενημερώνεις τους πελάτες σου με email, ήρθε η ώρα!

Ίσως έχεις να ασχοληθείς με άλλα πράγματα. Το email Marketing είναι αρκετά χρονοβόρο. Θέλεις να παρέχεις ποιοτικό περιεχόμενο, ελκυστικά οπτικά γραφιστικά και βελτιστοποιημένα landing pages. Επίσης, δεν έχουν όλοι οι πελάτες τα ίδια ενδιαφέροντα για τις ίδιες πληροφορίες. Για να εξασφαλίσεις πως το περιεχόμενο που παράγεις είναι ελκυστικό, καλό θα ήταν να κατηγοριοποιήσεις τους πελάτες σου σε συγκεκριμένες ομάδες στόχευσης. Μια συγκεκριμένη πληροφορία θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρουσα αποκλειστικά για μια γυναίκα στα 40 της; Όμως θέλεις, ακόμη, να την ενημερώσεις για την τελευταία σου σειρά από special τσιγάρα; Όσο πιο συγκεκριμένος γίνεσαι στη στόχευσή σου, τόσο πιο αποτελεσματικός θα είσαι με την στρατηγική σου στο email Marketing. Όλα αυτά δεν γίνεται να πραγματοποιηθούν σε 10 λεπτά, αλλά είναι σημαντικά, και θα μπορείς να μετρήσεις τα αποτελέσματα, με πραγματικούς αριθμούς. Για την ακρίβεια, από άποψη Marketing, το να διατηρείς ένα ενεργό αγοραστικό κοινό ίσως είναι πιο δύσκολο από το να προσελκύσεις νέους πελάτες στην επιχείρησή σου. Το φάσμα του call-to-action μπορεί να διαφέρει σε μεγάλο βαθμό, ανάλογα με την εκάστοτε καμπάνια. Από τη μια, θέλεις να προσφέρεις ένα σταθερό ρυθμό πληροφόρησης του κοινού, αλλά, από την άλλη, δεν θέλεις να “spamάρεις” το email του πελάτη, κάτι που θα τον απωθήσει από την επιχείρησή σου.
 

Το Email Marketing απαιτεί επαγγελματική διαχείριση

Η iTrust εργάζεται με εξειδικευμένους επαγγελματίες, οι οποίοι παράγουν ποιοτικό περιεχόμενο, για να διατηρείς τους πελάτες σου σε κοντινή επαφή με την επιχείρησή σου. Καθαρή δομή, επικέντρωση των κεντρικών πληροφοριών του προϊόντος και της υπηρεσίας, καθορισμός ξεκάθαρων μηνυμάτων call-to-action, αναπτύσσοντας, παράλληλα, μια εταιρική, μοναδική ταυτότητα, είναι στόχοι και δράσεις για κάθε καμπάνια email Marketing. Οι μακροχρόνιες συνεργασίες με τους πελάτες αποτελούν εγγύηση της αποτελεσματικής δουλειάς μας. Παρέχουμε:  
  • One-to-one communication
  • one-to-many-communication
Αναπτύσσουμε και υλοποιούμε εξειδικευμένες στρατηγικές που περιέχουν:
  • EMail με σκοπό την ενημέρωση σχετικά με special εκδηλώσεις, προσφορές ή “έκτακτα νέα”.
  • Newsletters, σαν ένα μέσο διατήρησης της επαφής με τον πελάτη.
Οι πελάτες σου σε εμπιστεύονται; Εμπιστεύσου μας για το Email Marketing σου. Εμείς θα εξασφαλίσουμε πως το αγοραστικό σου κοινό θα παραμένει ενημερωμένο. Θέλεις να μάθεις περισσότερα σχετικά με το email Marketing; Επικοινώνησε μαζί μας!