Remarketing

Remarketing - Η ικανότητα να γνωρίζεις το κοινό σου

Το Remarketing σου δίνει τη δυνατότητα να καταγράψεις όλους τους επισκέπτες της σελίδας ή του online καταστήματός σου.

Nα αναλύσεις τις αντιδράσεις τους κατά την αλληλεπίδραση με τη σελίδα και, σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, να έρθεις σε επαφή με αυτούς τους δυνητικούς πελάτες, αφότου εγκαταλείψουν τη σελίδα σου και είναι έτοιμοι να συνεχίσουν την έρευνα αγοράς του και στα άλλα online καταστήματα.

Το Remarketing είναι ο δίαυλος επικοινωνίας σου με το αγοραστικό σου κοινό, ένας “μετατροπέας” των δυνητικών σου πελατών σε καταναλωτές.

Στατιστικά, μόλις το 2% των χρηστών που επισκέπτονται για πρώτη φορά μια σελίδα, προβαίνουν σε αγορά.

Το Remarketing σε βοηθά να κάνεις αισθητή την παρουσία σου στο υπόλοιπο 98% των επισκεπτών σου και να τους επαναφέρεις στο κατάστημά σου.

Πώς λειτουργεί το Remarketing;

Στο digital Marketing, το Remarketing και το Retargeting είναι δυο παρόμοιες και, κατά πολλούς, ταυτόσημες έννοιες.

Οι περισσότεροι Marketers τείνουν να διαχωρίζουν τις δυο αυτές έννοιες, σχετίζοντας το remarketing με τα e-mail που ακολουθούν τη διαδικασία αγορών και το retargeting με τις διαφημίσεις του Δικτύου προβολής.

Πρακτικά, και οι δυο τεχνικές αποτελούν κομμάτι της διαδικασίας του Remarketing, κατά το οποίο προβάλλεις την επιχείρηση/online κατάστημά σου στους δυνητικούς σου πελάτες.

Από τεχνικής άποψης, το Remarketing μπορεί να τεθεί σε ισχύ με την προσαρμογή μερικών tags στον κώδικα της ιστοσελίδας σου, για να καταγράφεις στατιστικά τις δράσεις των επισκεπτών σου.

Αυτά τα tags χρησιμοποιούν ανώνυμες τεχνικές στόχευσης, τα λεγόμενα cookies, τα οποία διαμορφώνουν κατηγοριοποιημένες λίστες, σύμφωνα με το επίπεδο ενδιαφέροντος των επισκεπτών.

Η προσέγγισή μας

Ως μια ολοκληρωμένη εταιρεία digital marketing προσπαθούμε να συνδυάσουμε ιδανικά όλα τα στοιχεία που κάνουν μια καμπάνια Marketing επιτυχημένη.

Η προσέγγισή μας βασίζεται στη μεγιστοποίηση των πολλαπλασιαστικών επιδράσεων που επιφέρει το online marketing: την αύξηση του ποσοστού των χρημάτων από κάθε ευρώ που δαπανάται για διαφημιστικά έξοδα.

Μια απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού είναι η σωστή ρύθμιση και χρήση του Remarketing, ως ένα εργαλείο που μπορεί να φέρει ξανά στη σελίδα σου τους πελάτες που ενδιαφέρθηκαν, εκ πρώτης όψεως, για τα προϊόντα σου, αλλά όχι αρκετά για να τα αγοράσουν.

Εκεί, ακριβώς, είναι που έρχεται η γνώση και η τεχνογνωσία μας, για να ενισχύσει την παρουσία και την προβολή του brand σου.

Γιατί να χρησιμοποιήσω το Remarketing;

Χρησιμοποιώντας το Remarketing, μπορείς να βελτιώσεις τις online πωλήσεις σου, να διατηρήσεις μια στενή σχέση με τους “window shoppers” και να εμφανιστείς μπροστά τους τη στιγμή που είναι έτοιμοι να αγοράσουν με μία διαφήμιση Google Ads ή με το κατάλληλο email marketing strategy.

Οι Remarketing διαφημίσεις σου προσφέρουν, μεταξύ άλλων, αυξημένη θέαση και προβολή του brand σου, καθώς και μεγαλύτερη αναγνώριση μεταξύ των πελατών. Η επαναλαμβανόμενη, χαμηλού κόστους θέαση, σε συνδυασμό με τα υψηλά ποσοστά σε κλικ και μετατροπές που λαμβάνουν, αποτελούν μερικούς μόνο, βασικούς λόγους, που το Remarketing πρέπει να γίνει μέρος της στρατηγικής σου στο Digital Marketing.

“It’s not uncommon to see amazing CTRs with retargeting, anywhere from 0.30­0.95% – which is 3­10x higher than the industry average”­ Radko Vidakovic (MarketLand)

Δίαυλοι του Remarketing και best practices

Το Remarketing έχει εξελιχθεί σε ένα ιδιαίτερα περιζήτητο εργαλείο του Marketing τα τελευταία χρόνια. Το Facebook και το Google έχουν δώσει τη δυνατότητα και έχουν διαμορφώσει τους δικούς τους όρους, όπου το εκάστοτε μέσο επιτρέπει τη στόχευση διαφορετικών κοινών και καναλιών.

Το Facebook προσφέρει μια ολοκληρωμένη, αποτελεσματική μέθοδο καταγραφής Remarketing, με επιπρόσθετες ιδιότητες, όπως τη σκιαγράφηση/κατηγοριοποίηση των custom & lookalike audiences, για να επιτύχεις την καλύτερη επικοινωνία με τους δυνητικούς σου πελάτες.

Από την άλλη, το Google έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στο συγκεκριμένο τομέα, βελτιώνοντας σημαντικά τις δυνατότητες στόχευσης και κατηγοριοποίησης των επισκεπτών, προσφέροντας, ταυτόχρονα, μια τεράστια ποικιλία επιλογών που μπορείς να προβάλλεις το brand σου.

Μια αποτελεσματική καμπάνια Remarketing, την οποία αξίζει κανείς να δοκιμάσει, πρέπει να λειτουργεί συνδυαστικά και να καλύπτει όλο το φάσμα των δυνατοτήτων, προσφέροντας τη δυνατότητα καταγραφής δραστηριότητας, συναλλαγών και αλληλεπιδράσεων των χρηστών από κάθε συσκευή και μέσο.

Για την επίτευξη ακόμη καλύτερων αποτελεσμάτων, η παραμετροποίηση και διαχωρισμός των επισκεπτών και η ρύθμιση των διαφημίσεων remarketing είναι υποχρεωτική. Μια εξίσου αποτελεσματική τακτική είναι η διατήρηση ενός ξεκάθαρου, εμφανούς call-to-action, καθώς και η προώθηση κάποιας ειδικής προσφοράς, στο δημιουργικό των διαφημίσεων.

Τέλος, είναι επιτακτική ανάγκη να μπορεί κανείς να προσαρμόσει τις χρονικές ζώνες του Remarketing στο παρεχόμενο προϊόν ή υπηρεσία.

Μάθε πως το Remarketing να βοηθήσει την επιχείρησή σου και πως μπορεί να προσαρμοστεί στις δικές σου ανάγκες.

Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας!